Παρασκευή, Οκτωβρίου 08, 2010

Ο προπονητής του Πανναξιακού Στέφανος Μειμάρογλου, αποκλειστικά στο naxosfan

Σε μια αποκλειστική του συνέντευξη στο naxosfan, ο προπονητής του Πανναξιακού κ. Στέφανος Μειμάρογλου, μίλησε για όλους και για όλα, έβγαλε για άλλη μια φορά το πάθος και την αγάπη που έχει για την δουλειά που κάνει, αλλά και για τον Πανναξιακό.
- nf - Κύριε Μειμάρογλου, το πρωτάθλημα ξεκίνησε και οδεύουμε για την 2η αγωνιστική, πως βλέπετε την εξέλιξη του πρωταθλήματος και την παρουσία του Πανναξιακού σε αυτό ?
- ΣΜ - Ένα είναι σίγουρο, ότι ο Πανναξιακός αγωνιστικά θα πρωταγωνιστήσει στο πρωτάθλημα όπως έγινε και πέρυσι. Είμαι εδώ για να δίνω λύσεις και να οδηγήσω την ομάδα παρα τα πολλά ομολογουμένως προβλήματα που καθημερινώς παρουσιάζονται σε μια επιτυχημένη πορεία, θέλοντας να...... ευχαριστήσω μέσω της δουλειάς μου την διοίκηση που με εμπιστεύτηκε, αλλά και τον φίλαθλο κόσμο της Νάξου που μου δείχνει καθημερινά την αγάπη του και κάνει καλύτερη την διαβίωση μου εδώ στη Νάξο.
- nf- Ποια είναι τα κυριότερα προβλήματα που αντιμετωπίζετε ?
- ΣΜ - Τα προβλήματα που παρουσιάζονται, είναι όχι απλώς πολλά, αλλά και σύνθετα ! Από που να ξεκινήσει κανείς ... από τις ελλειπέστατες και ανεπαρκείς γηπεδικές εγκαταστάσεις, από τις πολλές απουσίες νεαρών ποδοσφαιριστών από τις προπονήσεις της ομάδας λόγω σπουδών. Πολλά είναι τα θέματα που προβληματίζουν τον κάθε προπονητή, αλλά με αυτά έχω μάθει
να ζω και ποτέ μου δεν θα τα χρησιμοποιήσω ως άλλοθι σε περίπτωση που κάτι δεν παει καλά ομάδα μας.
- nf - Είστε ευχαριστημένος από την μέχρι τώρα παρουσία της ομάδας σας, στους επίσημους και φιλικούς αγώνες που έχει δώσει ?
- ΣΜ - Είμαι απόλυτα ευχαριστημένος, έχουμε κάνει ένα επίσημο αγώνα κυπέλλου και ένα για το πρωτάθλημα, είμαστε ήδη στους οκτώ του κυπέλλου και στην πρώτη θέση του βαθμολογικού πίνακα. Μας περιμένει μεγάλη προσπάθεια για να παραμείνουμε στην κορυφή του βαθμολογικού πίνακα μέχρι το τέλος της σεζόν, αλλά και για να προχωρήσουμε στο κύπελλο όσο πιο καλά μπορούμε. Επίσης δώσαμε δυο φιλικά ματς ( με τον ΑΟ Μυκόνου και τον Νηρέα εκτός έδρας), και η ομάδα μας ανταποκρίθηκε θαυμάσια και πήρε πολύ καλά αποτελέσματα σε όλους τους αγώνες της, και σε αυτό το μοτίβο ευελπιστώ να συνεχίσουμε.
- nf - Πιστεύετε ότι φέτος, μετά από τέσσερα χρόνια, ο Πανναξιακός θα καταφέρει να πετύχει την επάνοδο του στην Δ' εθνική κατηγορία ?
- ΣΜ - Ο Πανναξιακός πρέπει να αλλάξει επίπεδο και κατηγορία, ώστε να δοθεί το κίνητρο σε πιθανούς επενδυτές, χορηγούς, παράγοντες να πλαισιώσουν την ομάδα και να την βοηθήσουν. Επίσης και για τους ποδοσφαιριστές και ειδικά τους νέους, η συμμετοχή της ομάδας στην Δ' εθνική κατηγορία θα είναι ένα καλό επιπλέον κίνητρο γι' αυτούς ώστε να ασχοληθούν σοβαρότερα με το ποδόσφαιρο. Αλλά και για τον φίλαθλο κόσμο της Νάξου, πιστεύω ότι θα είναι ευχαριστημένος να βλέπει την ομάδα του νησιού να αγωνίζεται σε ένα καλύτερο πρωτάθλημα και με σπουδαίες ομάδες. Προσωπικά ναι, πιστεύω ότι θα τα καταφέρουμε να πετύχουμε την άνοδο στην Δ' εθνική κατηγορία και ελπίζω από το πόστο μου να είμαι ο προπονητής που θα επαναφέρει τον ιστορικό σύλλογο του Πανναξιακού στην Δ' εθνική και πάλι μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας του από αυτό.
- nf - Ποιος είναι ο βασικός κορμός των ποδοσφαιριστών σας, και τι περιμένετε από αυτούς ?
- ΣΜ - Το ράστερ της ομάδας είναι αριθμητικά περιορισμένο, όμως αυτό δεν με προβληματίζει αφού έχουμε αναπτύξει μια τέτοια σχέση εμπιστοσύνης και αγαστής συνεργασίας με τους παίκτες μου και μέσα από τα όποια προβλήματα βγαίνουμε πιο δυνατοί, Γίνανε φέτος στην ομάδα μας κάποιες προσθήκες, αλλά είχαμε και αρκετές αποχωρήσεις παικτών, κυρίως λόγω σπουδών. Γενικά είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από τη μέχρι τώρα αγωνιστική παρουσία των ποδοσφαιριστών μου, δυστυχώς κάποια παιδιά δεν μπόρεσαν να ενσωματωθούν στην ομάδα και να αντέξουν στον ανταγωνισμό και αποχώρησαν, αλλά και αυτό είναι μέσα στο πρόγραμμα, είναι μέρος της δουλειάς που γίνεται στην ομάδα. Μέσα από τον ανταγωνισμό γίνεσαι καλύτερος, εάν δεν το αντέχεις δεν μπορείς να είσαι μάχιμος και χρήσιμος.
- nf - Είστε δεύτερη συνεχόμενη χρονιά προπονητής στον Πανναξιακό, πως κρίνεται την συνεργασία σας με την ομάδα ?
- ΣΜ - Είμαι ευτυχισμένος που είμαι προπονητής στον Πανναξιακό, κάθε μέρα δουλεύω σκληρά με τους παίχτες μου για το παρόν αλλά και για το μέλλον της ομάδας. Χτίζουμε καθημερινά την ομάδα κάνοντας το καλύτερο δυνατό. Τώρα, όσον αφορά το μέλλον μου στην ομάδα ... το θεωρό αβέβαιο, και εξηγούμε . Είμαι προπονητής στον Πανναξιακό τους τελευταίους 17 μήνες της ζωής μου. Είμαι εδώ γιατί με θέλει η διοίκηση του συλλόγου, αλλά και γιατί το θέλω κι εγώ. Προχθές κάνανε κριτική στον Μουρίνιο, και ούτε λίγο ούτε πολύ τον χαρακτήρισαν ανεπαρκή προπονητή. Ο Κούπερ αν έχανε από τον ΠΑΟΚ θα είχε πρόβλημα και του την είχανε στημένη στον Άρη, όσο για τον Μπάγεβιτς και τον Νιόμπλια από την αρχή του πρωταθλήματος είχα δηλώσει στην Αθηναϊκή εφημερίδα ''Φίλαθλος' ότι δεν την βγάζουν την χρονιά και δυστυχώς δικαιώθηκα. Δυστυχώς ο προπονητής είναι το θύμα και ο εύκολος στόχος. Η νίκη έχει πολλούς πατεράδες, η ήττα όμως μόνο έναν, τον προπονητή. Γι αυτό λοιπόν θεωρώ το μέλλον μου στην ομάδα αβέβαιο, δεν αγχώνομαι για αυτό και προσπαθώ να δίνω καθημερινά τον καλύτερο μου εαυτό για τον σύλλογο. Το μόνο σίγουρο είναι πλέον ότι ο Πανναξιακός αποτελεί ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της ζωής μου.
Σε αυτό το σημείο, θα ήθελα να καλέσω τους φίλαθλους της ομάδος να ενισχύσουν τις προσπάθειες των παικτών μας και να γίνουν ο 12ος παίκτης της αγαπημένης τους ομάδος
Β.Κ.
Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια :