Σε αδιέξοδο οδηγείται με μαθηματική ακρίβεια η ελληνική ακτοπλοϊα γεγονός που φαίνεται ότι προβληματίζει την κυβέρνηση.
Όπως επισημαίνουν κύκλοι της ακτοπλοϊας εάν δεν μειωθεί η τιμή του εισιτηρίου με την κατάργηση των κρατήσεων υπέρ τρίτων που δεν είναι ανταποδοτικές, όπως τα αχθοφορικά και εάν παράλληλα δεν μεγαλώσει η δυνατότητα κερδοφορίας για τις εταιρείες, σύντομα τα νησιά του Αιγαίου θα μείνουν χωρίς ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες.
Όμως όποια κίνηση κάνουν τα αρμόδια υπουργεία θα.... πρέπει να γίνει στο πλαίσιο της κυβερνητικής πολιτικής, χωρίς δηλαδή να επιβαρυνθεί ο κρατικός προϋπολογισμός, όπως μεταφέρθηκε σε όλους τους υπουργούς από το υπουργείο Οικονομικών και τον Γιώργο Παπακωνσταντίνου.
Οι ακτοπλόοι θέλουν να μειωθεί ο ΦΠΑ στα εισιτήρια των φορτηγών από 23% που είναι σήμερα στο 11% που είναι των επιβατών με το σκεπτικό ότι τα φορτηγά μεταφέρουν εμπορεύματα πρώτης ανάγκης για τα νησιά. Με τον ελιγμό αυτό οι ακτοπλόοι θέλουν να αποφύγουν τα χειρότερα όπως είναι το να πάει ο συντελεστής του ΦΠΑ των επιβατών στο 23%.
Τα άλλα τρία πρακτικά μέτρα που προτείνουν οι ακτοπλοόοι είναι αντικρουόμενα με επάνω στα συμφέροντα των ναυτικών.
Οι ακτοπλόοι θέλουν να μειωθεί η δεκάμηνη υποχρεωτική απασχόληση των πληρωμάτων, αλλά και να πάει στους πέντε μήνες από τους εφτά που είναι σήμερα, η περίοδος λειτουργίας των ταχύπλοων, τα οποία λόγω της μεγάλης κατανάλωσης καυσίμων είναι τελείως αντιοικονομικά μετά τη καλοκαιρινή περίοδο.
www.marinews.gr
Τετάρτη, Οκτωβρίου 27, 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου