Δευτέρα, Ιανουαρίου 11, 2010

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΣΤΙΑΣΗΣ ΝΑΞΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΤΗΣ NOVA


Επιστολή διαμαρτυρίας για τις υπερβολικές αυξήσεις της NOVA, έστειλε προς την Π.Ο.Ε.Σ.Ε. ο σύλλογος μαζικής εστίασης Νάξου.
Σκοπός του συλλόγου είναι να κινητοποιηθούν και οι σύλλογοι των άλλων επαγγελμάτων και να φτάσει το θέμα μέχρι την ΓΣΕΒΕΕ που είναι το ανώτατο όργανο των ελευθέρων επαγγελματιών και βιοτεχνών.


Νάξος 11/01/10
Αριθμ. Πρωτ 01/10
Προς Π.Ο.Ε.Σ.Ε
Θέμα: Nεο τιμολόγιο επαγγελματικών συνδέσεων συνδρομητικής τηλεόρασης.
Έπειτα από την τηλεφωνική μας επικοινωνία σας καταθέτουμε και γραπτώς τις απόψεις μας, σχετικά με την συνεργασία των καταστημάτων εστίασης και την συνδρομητική εταιρεία τηλεόρασης ΝOVA. Η NOVA αποφάσισε και ενημέρωσε τους επαγγελματίες ότι θα προβεί σε αύξηση 35% στα τιμολόγια των επαγγελματικών συνδέσεων από 01/02/2010. Η μηνιαία χρέωση στα καταστήματα ξεκινά από 100 ευρώ. Ας δούμε όμως λίγο το πλαίσιο αυτής της συνεργασίας:
‘Όπως γνωρίζετε η ΝΟVA για να προσφέρει την συνδρομητική σύνδεση στα καταστήματα, συνάπτει επαγγελματικά συμβόλαια με τα οποία δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες, να προβάλλουν στους πελάτες τους το τηλεοπτικό πρόγραμμα, αντί μηνιαίου τιμήματος 100 ευρώ και άνω, ανάλογα με το κατάστημα. Όσοι προβάλλουν χωρίς να έχουν συνάψει επαγγελματικό συμβόλαιο, διώκονται ποινικά. Το πακέτο των καναλιών όμως που διατίθεται στα καταστήματα, δεν περιλαμβάνει τα κανάλια που διατίθενται στα σπίτια. Δηλαδή, στα καταστήματα δεν διατίθενται ούτε τα κινηματογραφικά κανάλια, ούτε αυτά των ντοκιμαντέρ, ούτε τα δημοσιογραφικά, παρά μόνο τα βασικά ελληνικά και τα αθλητικά. Αυτό συμβαίνει γιατί η NOVA, δεν διαθέτει τα πνευματικά δικαιώματα προβολής, όλων των καναλιών στους δημόσιους χώρους. Βέβαια, αντιλαμβάνεστε αν είχε τα δικαιώματα δημόσιας προβολής όλων των καναλιών, πόσο θα χρέωνε αυτή την υπηρεσία αναλογικά.
Έχουμε λοιπόν μία διαφορετική μεταχείριση η οποία όμως ...... έχει και κάποια όρια αφού:

* H σύναψη του επαγγελματικού συμβολαίου ΝΟVA, δεν απαλλάσσει τους επαγγελματίες από τις υπόλοιπες σχετικές εισφορές. Για να ανοίξουν την τηλεόραση θα πρέπει, να πληρώσουν για την ΕΡΤ πάνω στο τιμολόγιο της Δ.Ε.Η. Επίσης θα πρέπει, να πληρώσουν στην Α.Ε.Π.Ι (Ανώνυμη Εταιρεία Πνευματικών Δικαιωμάτων) για τη χρήση της τηλεόρασης, ακόμα και αν δεν χρησιμοποιούν άλλα μέσα * αναπαραγωγής ήχου. Δηλαδή, ένα καφενείο σε ένα χωριό, που έχει μόνο μια τηλεόραση και πολλές φορές αναγκάζεται να τοποθετήσει Δορυφορικό δέκτη, αφού οι ιδιαίτερες συνθήκες (καιρoύ και τοποθεσίας) του το επιβάλλουν, για να έχει τηλεοπτική κάλυψη πρέπει να πληρώνει: Δ.Ε.Η (ΕΡΤ)+Α.Ε.Π.Ι+ΝΟVA. Πολλές φορές το αντίτιμο αυτό ισούται με το ύψος του ενοικίου του καταστήματος.

* Παρακολουθούμε διαρκώς την NOVA να προσφέρει εκπτώσεις και προνόμια, στα οικιακά πακέτα (τιμολόγια από 19,90 ευρώ το μήνα αντί 100 ευρώ και άνω στα επαγγελματικά). Επίσης με την υπηρεσία PVR, η οποία δεν δίδεται στους επαγγελματίες , δίνει την δυνατότητα στους ιδιώτες παρακολούθησης 2 διαφορετικών καναλιών ταυτόχρονα και την εγγραφή ενός τρίτου, καθώς και μια σειρά από άλλες υπηρεσίες. Αν δηλαδή ένα κατάστημα διαθέτει 2 τηλεοράσεις και οι πελάτες του επιθυμούν να παρακολουθήσουν δύο διαφορετικά κανάλια, δεν μπορεί να το κάνει. Αν κάποιοι, βλέπουν ένα ποδοσφαιρικό αγώνα και κάποιοι θέλουν να δουν κάτι άλλο, δεν γίνεται. Αν το δεύτερο κανάλι υπάρχει σε επίγεια σύνδεση, ο καταστηματάρχης θα πρέπει να κάνει και δεύτερη εγκατάσταση, για να δείξει κάτι διαφορετικό στην δεύτερη τηλεόραση, (όχι όμως NOVA). Δίνουν δηλαδή μία σειρά από κίνητρα στους εν δυνάμει πελάτες των καταστημάτων, να καθίσουν με λίγα χρήματα μέσα στο σπίτι, μειώνοντας έτσι το πιθανό πλήθος των θαμώνων από τα καταστήματα. Είναι γεγονός ότι τα τελευταία χρόνια έχει μειωθεί κατά πολύ ο κόσμος που παρακολουθούσε τα αθλητικά γεγονότα στα καταστήματα σε σχέση με παλιότερα. Σημειωτέον δε, ότι η NOVA δεν μεταδίδει τους αγώνες του Ισπανικού και του Γερμανικού πρωταθλήματος όπως επίσης και του πολυπληθέστερου Ελληνικού ποδοσφαιρικού σωματείου του Ολυμπιακού. Ακόμα να αναφέρουμε ότι είχε πραγματοποιηθεί μέσα στο 2009 και άλλη αύξηση (μικρή βέβαια της τάξης του 2%).

* Επίσης παρατηρείται σε καθημερινή βάση μία διαρκής ταλαιπωρία στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας. Για μια απλή πληροφορία η την τεχνική υποστήριξη της εταιρείας, (για την οποία δεν ευθύνεται πάντα ο πελάτης αλλά και πολλές φορές η εταιρεία), να είναι στην αναμονή στην τηλεφωνική γραμμή κάποιος επαγγελματίας μέχρι και 45 λεπτά της ώρας. Θα έπρεπε αφού το τιμολόγιο χρέωσης στους επαγγελματίες είναι μέχρι και πενταπλάσιο από τους ιδιώτες, να μπορούν οι επαγγελματίες με μια ειδική τηλεφωνική γραμμή, να εξυπηρετούνται ταχύτερα, αφού οι θαμώνες τους αλλά και ο ίδιος ο επαγγελματίας, δεν είναι δυνατόν να περιμένουν τόσο πολύ.

* Θεωρούμε απαράδεκτη την απόφαση της εταιρείας ΝΟVA να αυξήσει τα τιμολόγιά της από 01/02/2010 με το ποσοστό του 35% !!! . Στις σημερινές εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες για την μικρομεσαία επιχείρηση, είναι αδιανόητο και δυσβάσταχτο, να πληρώνουμε τόσα πολλά και να μας επιβάλλουν και τέτοιες υπέρογκες αυξήσεις. Μας ζητούν να γίνουμε ανταγωνιστικότεροι, να προσφέρουμε αναβαθμισμένες ποιοτικές υπηρεσίες σε προσιτές τιμές, να προχωράμε σε εκπτώσεις και μειώσεις τιμών, να τονώνουμε την απασχόληση να μην προβαίνουμε σε απολύσεις, να πληρώνουμε περισσότερους φόρους, να στεκόμαστε όρθιοι στα μονοπώλια των Franchise και των κολοσσών των ξένων Μεγαλοσυμφερόντων. Πόσο μπορούμε να αντέξουμε άλλο; Έλεος, Έλεος , Έλεος.

Είμαστε στην διάθεσή της Ομοσπονδίας μας για οποιαδήποτε πληροφορία και είμαστε διατεθειμένοι να συμμετέχουμε οπουδήποτε μπορούμε να είμαστε χρήσιμοι και αποτελεσματικοί..

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

Ο πρόεδρος Ο Γ.Γραμματέας

Ιωάννης Ε. Παπαδόπουλος Ευάγγελος Αθαν. Καραμανής

Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

1 σχόλιο :

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια στο Σύλλογο Μαζικής Εστίασης για τις δράσεις και τις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει και υλοποιεί όλα αυτά τα χρόνια.