Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου 2010

Η κ. Δέσποινα Κορρέ καταγγέλλει τον πρόεδρο του ΚΤΕΛ ότι μετέφερε παιδιά στο πορτ μπαγκάζ του αυτοκινήτου!!!!



Νάξος 16-1-2010
Προς τον κ. Προϊστάμενο της Α΄Βάθμιας Εκπαίδευσης

Κύριε Προϊστάμενε,
Σχετικά με τη μεταφορά μαθητών με λεωφορεία του ΚΤΕΛ, θα ήθελα να σας πληροφορήσω τα εξής:
Την Παρασκευή, 15-1- 2009, κατά το δρομολόγιο των 1.30 μ.μ., από Χώρα-Εγγαρές-Κάμπο Κωμιακής, συνέβη το εξής:
Ο οδηγός του λεωφορείου (που έτυχε να είναι ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ κ. Ιάκωβος Κορρές), στάθμευσε το λεωφορείο του στις Εγγαρές, και «ΦΟΡΤΩΣΕ» τα παιδιά του Δημοτικού σε Ι.Χ. αυτοκίνητο, για να ολοκληρώσει το δρομολόγιό του μέχρι τον Κάμπο Κωμιακής.
Το γεγονός αυτό έχει βέβαια συμβεί και άλλες φορές και με άλλους οδηγούς στο ίδιο δρομολόγιο. Το καινούργιο είναι ότι, επειδή τα παιδιά ήταν πολύ περισσότερα απ΄όσα χωρούσαν στο αυτοκίνητο, έβαλε μερικά στο πορτ μπαγκάζ του αυτοκινήτου.
Είναι αξιοσημείωτο να σας αναφέρω ότι,......σε συνάντηση των φορέων του νησιού με το ΚΤΕΛ, για τη συζήτηση γενικότερα των θεμάτων της συγκοινωνίας στο νησί, στο Δήμο Δρυμαλίας, στις 23-11-2009, και όταν από εμένα τέθηκε, μεταξύ άλλων, και το θέμα της μεταβίβασης των παιδιών από το λεωφορείο σε Ι.Χ. αυτοκίνητο, από τις Εγγαρές για το υπόλοιπο της διαδρομής, τόσο ο κ. Έπαρχος όσο και ο Πρόεδρος του ΚΤΕΛ, συμφώνησαν ρητά ότι είναι απαράδεκτο και παράνομο να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Μάλιστα ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ κ. Κορρές Ιάκωβος, με συμβούλευσε, αν ξανασυμβεί αυτό, να ενημερώσω τον ίδιο για να έχει ο οδηγός τις κυρώσεις που πρέπει να έχει.
Έρχεται λοιπόν τώρα ο ίδιος ο κ. πρόεδρος του ΚΤΕΛ, που θα επέπληττε κάθε οδηγό που θα παρέβαινε την οδηγία, να ξεπερνά κάθε όριο. Χωρίς κανένα σεβασμό, χωρίς καμιά υπευθυνότητα απέναντι στα μικρά παιδιά, που μετά την πολύωρη ταλαιπωρία τους από το πρωί, με λαχτάρα επιστρέφουν στα σπίτια τους, προκειμένου να διευκολυνθεί ο ίδιος, να πετάει τα παιδιά στο πορτ μπαγκάζ, σαν σακιά με πατάτες.
Κύριε Προϊστάμενε,
Είμαι βέβαιη ότι το παραπάνω γεγονός, το καταδικάζετε κι εσείς και

ολόκληρη η εκπαιδευτική κοινότητα, αλλά και καθένας που θέλει να ονομάζεται άνθρωπος πολιτισμένος.
Μ’ αυτές τις συμπεριφορές οι του ΚΤΕΛ αποδεικνύουν κραυγαλέα για άλλη μια φορά ότι δεν υπολογίζουν τίποτα και κανέναν.
Κάποτε θα πρέπει να σταματήσει αυτό.
Ως γονέας επιθυμώ τα παιδιά μου να μορφωθούν και παιδαγωγηθούν με τον καλύτερο τρόπο, με τις πρόσθετες αντίξοες συνθήκες που έχουμε λόγω της απόστασης και άλλων παραγόντων και τις οποίες γνωρίζουμε και αντιμετωπίζουμε συνειδητά ανά πάσα ώρα και στιγμή. Όμως, δεν επιτρέπω σε κανέναν να τους φέρεται με τρόπο που να τα υποβαθμίζει και να τα ταλαιπωρεί ακόμη περισσότερο.
Πιστεύω ακόμη ότι και οι συμφωνίες τους με τις αρμόδιες υπηρεσίες, κατά την ανάθεση σ’αυτούς της μεταφοράς των παιδιών, δεν επιτρέπουν τέτοιες βάρβαρες συμπεριφορές.
Για το λόγο αυτό, Σας παρακαλώ, να μεριμνήσετε ώστε να μην ξανασυμβεί ποτέ κάτι παρόμοιο.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

Με εκτίμηση

Δέσποινα Κορρέ
Χίλια Βρύση Κορωνίδας Νάξου




Σημείωση: Σας ενημερώνω ότι κατά τον προηγούμενο Νοέμβριο του 2009, τέθηκαν και άλλα θέματα (προβλήματα) σχετικά με τη μεταφορά των μαθητών των παραπάνω περιοχών στα σχολεία τους, 1) μέσω των συλλόγων των Γονέων και Κηδεμόνων, β) μέσω της εφημερίδας «Κυκλαδική» (φύλλο 2124 της 9-11-2009) και γ) σε συνάντηση των φορέων στο Δήμο Δρυμαλίας, στις 23-11-2009. Σε περίπτωση που δεν έχετε ενημερωθεί για τα παραπάνω, σας επισυνάπτω ένα έντυπο όπου αναφέρονται περιληπτικά τα εν λόγω θέματα.




ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:
1. Αρμόδιο Γραφείο Α΄βάθμιας εκπαίδευσης Κυκλάδων (Σύρος)
2. Νομαρχία Κυκλάδων
3. Επαρχείο Νάξου
4, Πολιτιστικό Οργανισμό Δήμου Δρυμαλίας
5. Τοπικά μέσα ενημέρωσης


(ΣΥΝΗΜΜΕΝΟ)


ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ ΤΟΥ ΚΤΕΛ


1. Υπάρχουν περίπου τριάντα παιδιά, Δημοτικού, Γυμνασίου, Λυκείου και ΤΕΛ Φιλωτίου, που οι μόνιμες κατοικίες τους βρίσκονται στις περιοχές Κάμπο και Χίλια Βρύση Κωμιακής, Ακρωτήρι, Εγγαρές και Γαλήνη.
2. Οι μαθητές αυτοί μεταφέρονται στα σχολεία τους με λεωφορεία του ΚΤΕΛ, με ειδικές συμφωνίες με το Επαρχείο και έτσι κι αλλιώς είναι πρόσθετα επιβαρυμένοι με επιπλέον χρόνο και ταλαιπωρία, ακόμα και αν όλα λειτουργούσαν άψογα.
3. α) Στα δρομολόγια του ΚΤΕΛ δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ. Δηλαδή: Το πρωί, το ξεκίνημα από την αφετηρία, κυμαίνεται μεταξύ 7.15΄μέχρι 7.40΄, πράγμα που σημαίνει ότι οι μικροί μαθητές, πρέπει να βγαίνουν στο δρόμο για να μη χάσουν το λεωφορείο, αν αυτό θα περάσει νωρίς, και να περιμένουν 20-25 λεπτά αν περάσει αργά. Και βέβαια η αναμονή αυτή γίνεται στον επαρχιακό δρόμο, με οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες, χωρίς στέγαστρα ή άλλου είδους προφύλαξη. β) Δύο φορές την εβδομάδα, τα παιδιά μεταφέρονται με το τακτικό δρομολόγιο Κωμιακή-Απόλλωνα-Εγγαρές-Χώρα, μαζύ με πολύ κόσμο, με αποτέλεσμα, ειδικότερα αν το δρομολόγιο εκτελείται από τα μικρότερα λεωφορεία, να πληρούται το λεωφορείο και τα παιδιά (κυρίως αυτά που μπαίνουν στις Εγγαρές ή στη Γαλήνη) να αναγκάζονται να παραμένουν όρθια μέχρι τον προορισμό τους (τη Χώρα). Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με το ότι, συνήθως, σύμφωνα με μαρτυρίες των παιδιών, η ταχύτητα των λεωφορείων είναι παραπάνω από το επιτρεπόμενο και τα απότομα φρεναρίσματα πολύ συχνά, είναι ολοφάνερο πόσο επικίνδυνο για τα παιδιά είναι.
4. Για την επιστροφή των μαθητών το μεσημέρι, υπάρχουν δύο δρομολόγια: ένα στις 1.30’ και ένα στις 2.30’ .
5. Το λεωφορείο των 1.30 περνάει από το Σούπερ μάρκετ ΑΤΛΑΝΤΙΚ, όπου παραλαμβάνει, κυρίως, παιδιά του Δημοτικού, στην περιπτωση που σχολούν στις 1.15’. Το σημείο όπου περιμένουν τα παιδιά (ηλικίας από έξι ετών) είναι σχεδόν ένα ανύπαρκτο πεζοδρόμιο, χωρίς στέγαστρο, χωρίς κάποιες μπάρες για προφύλαξη, σε δρόμο που, ειδικότερα εκείνη την ώρα. έχει αυξημένη κίνηση, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν ανά πάσα ώρα τα παιδιά, τα οποία βέβαια περιμένουν παίζοντας.
6. Το μεγάλο πρόβλημα παρατηρείται στο επόμενο δρομολόγιο, που το πρόγραμμα αναφέρει ότι ξεκινάει στις 2.30 από την αφετηρία στην παραλία. Στην προκειμένη περίπτωση, τα παιδιά και του Δημοτικού (2ου και 4ου ) τις ημέρες που τελειώνουν στις δύο, είναι αναγκασμένα να διασχίσουν μεγάλη διαδρομή για να φτάσουν στο λεωφορείο (στην αφετηρία της παραλίας), αφού δεν περνάει από το σημείο που τα παίρνει το προηγούμενο δρομολόγιο (ΑΤΛΑΝΤΙΚ).
7. Η ταλαιπωρία όμως των παιδιών δεν τελειώνει εκεί, αφού, σε καμιά περίπτωση το λεωφορείο δεν ξεκινά στην ορισμένη ώρα. Είναι υποχρεωμένα να περιμένουν στη στάση μέχρι γύρω στις τρεις παρά δέκα. Αποτέλεσμα;
8. Τα παιδιά, που σχολούν στις δύο το μεσημέρι, να φτάνουν στα σπίτια μετά τις τρεις και τέταρτο το απόγευμα, αφού, μετά το πολύ πρωινό ξεκίνημα (πρέπει να ξυπνάνε πριν τις επτά), μετά από τη φυσική κούραση από το εφτάωρο του σχολείου, αφού έχουν υποστεί και όλα τα παραπάνω (και επαναλαμβάνω ότι το ωράριο αυτό ισχύει κάποιες μέρες και για παιδιά των μεγάλων τάξεων του Δημοτικού).
9. Συχνά, οι οδηγοί των λεωφορείων, στις Εγγαρές όπου λιγοστεύουν τα παιδιά, αφού τα περισσότερα κατεβαίνουν Γαλήνη και Εγγαρές, μεταβιβάζουν τα υπόλοιπα παιδιά (5-7 τον αριθμό) σε κάποιο Ι.Χ. με οδηγό, κατά πληροφορίες από τα παιδιά, μια κυρία, έναν νεαρό ή κάποιον άλλο, προκειμένου να φτάσουν στον προορισμό τους (Ακρωτήρι, Χίλια Βρύση, Κάμπο).

Τα βασικά ζητήματα που πρέπει να επιλυθούν είναι:
- Το θέμα της αναμονής των παιδιών στο ΑΤΛΑΝΤΙΚ (επαναπροσδιορισμός του σημείου αναμονής και προστασία των παιδιών στο σημείο αυτό).
- Να ρυθμιστούν τα δρομολόγια σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες των μαθητών.
- Το δρομολόγιο των 2.30 να σταματάει κοντά στα σχολείο να παίρνει τα παιδιά.
- Το πρόγραμμα των δρομολογίων να δίδεται γραπτά και να τηρείται απολύτως.
- Να ελέγχεται η ταχύτητα των λεωφορείων και η τήρηση των κανόνων συμπεριφοράς από τους αρμόδιους.
- Να δείχνουν οι οδηγοί περισσότερη υπευθυνότητα, τη στιγμή μάλιστα που έχουν να κάνουν με μικρά παιδιά.

Από naxios
Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια :