Κυριακή, Οκτωβρίου 17, 2010

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ


ΦΩΤΗΣ Α. ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ
(ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ)

ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΑΓ. ΑΡΣΕΝΙΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ
"ΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ- ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ"

ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΜΑΝOΛΗ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στον Άγιο Αρσένιο Νάξου.
Είμαι παντρεμένος με την Απεραθίτισα Ειρήνη Κριμιτζά και έχω 4 παιδιά
Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας και επί 21 συναπτά έτη ασχολούμαι με τις εστιατορικές και γαστρονομικές επιχειρήσεις.
Μέσα από την επαγγελματική μου διαδρομή διαπίστωσα τις τεράστιες ανάγκες και τα χρόνια προβλήματα που ταλαιπωρούν το νησί μας. Αυτό έγινε η αιτία της σημερινής μου απόφασης, για να συμβάλω και εγώ, με όλες μου τις δυνάμεις, στην καλυτέρευση της ζωής του τόπου μας.
Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

7 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

ΦΩΤΗ ΨΥΧΑΡΑ...
1000 ΨΗΦΟΥΣ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ...

Ανώνυμος είπε...

ΦΩΤΗ ΨΥΧΑΡΑ - ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΑΡΑ

Ανώνυμος είπε...

ΦΩΤΗ ΗΝΤΑ ΛΕΣ? ΘΑ ΤΣΙ ΔΙΩΞΩΜΕ?

Ανώνυμος είπε...

ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΛΕΕΙ. ΣΕ 2-3 ΜΗΝΕΣ ΔΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ. ΝΑ ΨΗΦΙΣΩΜΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΝΑ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝΕ.

Ανώνυμος είπε...

Φωτη παμε γερα και μην ακους κανενα.
Ανθρωπους σαν εσενα εχει αναγκη ο τοπος. Ανθρωπους της δουλειας, του μοχθου, της ζωης,αυτοδημιουργητους, και οχι τεμπεληδες και ρουφιανους.
Φτανει πια με τους δημοσιους υπαλληλους και τους βολεμενους που εκατσαν σε μια καρεκλα απο γλυψιμο και νομιζουν οτι θα γ..... ολο τον κοσμο.

Ανώνυμος είπε...

ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΥΟ ΧΕΡΙΑ ΦΩΤΗ!!!
ΑΝΤΕ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ!!!

Ανώνυμος είπε...

ΦΩΤΗ ΒΑΛΕ ΚΙ ΕΣΥ ΕΝΑ ΧΕΡΑΚΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΟΥΛΟ