Κυριακή, Απριλίου 13, 2014

Ο Γιάννης Μαράκης υποψήφιος με τη " Νησιωτική Πολιτεία"

Πιστεύοντας  ότι  σήμερα  είναι  επιτακτικότερο  από ποτέ να προσφέρουμε στο νησί μας με όλες μας τις δυνάμεις,  βλέποντας ότι ζω και δραστηριοποιούμαι σε έναν τόπο με τεράστια δυναμική, και σε μια κοινωνία έτοιμη να αρπάξει την ευκαιρία και να πάει ένα βήμα μπροστά, εκμεταλλευόμενος την επαγγελματική  μου  κατάρτιση αλλά και την αγάπη μου για την Νάξο, αποφάσισα ύστερα από.....
25 χρόνια σκληρής επαγγελματικής πορείας να θέσω για πρώτη φορά την υποψηφιότητά μου, όντας σίγουρος ότι έχω να προσφέρω πολλά τόσο στο νησί μου όσο και στους συμπολίτες μου.       Για τους παραπάνω λογούς αποφάσισα να στηρίξω τον Νίκο Μαϊτό, αποδεχόμενος με χαρά αλλά και αίσθημα ευθύνης την πρότασή του να τον πλαισιώσω στο ψηφοδέλτιο στις ερχόμενες δημοτικές εκλογές.

                                                                                                   Γιάννης Μαράκης
                                                                                                     Οικονομολόγος
                                                                                              Λογιστής - Φοροτεχνικός        
Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

2 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Μπραβοο Γιαννη ετσι και μονο θα αλλαξουμε την Ναξο μας καινουργεια ατομα καινουργειες ιδεες με ηθος....

Ανώνυμος είπε...

ΣΙΓΑ ΤΟ ΗΘΟΣ,ΠΑΣΟΚΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΜΠΟΥΝΙΑ.