Τετάρτη, Ιανουαρίου 23, 2019

Υποψήφια με την παράταξη του Περιφερειάρχη Γιώργου Χατζημάρκου, η Ιουλία Καραμολέγκου, από την Σαντορίνη


Η περιφερειακή παράταξη “Μπροστά το Νότιο Αιγαίο”, ανακοινώνει την υποψηφιότητα της Ιουλίας Καραμολέγκου, από την Σαντορίνη, στο πλευρό του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργου Χατζημάρκου, στις επικείμενες περιφερειακές εκλογές.

Από τις νεαρότερες παρουσίες στα αυτοδιοικητικά πράγματα του νησιού της, αφού εξελέγη για πρώτη φορά περιφερειακή σύμβουλος το 2010 σε ηλικία 21 ετών, η Ιουλία Καραμολέγκου, σε δήλωσή της, για τους λόγους που την οδήγησαν στην απόφαση να είναι  υποψήφια,  δίπλα στον Γιώργο Χατζημάρκο, αναφέρει τα εξής:

Φίλες και φίλοι,
Ύστερα από ώριμη σκέψη και απόλυτη αίσθηση ευθύνης, αποφάσισα να αποδεχτώ την τιμητική πρόταση του Γιώργου Χατζημάρκου  και στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές να.....
είμαι υποψήφια περιφερειακή σύμβουλος Νοτίου Αιγαίου με τον συνδυασμό «Μπροστά το Νότιο Αιγαίο».
Έχοντας ασχοληθεί κατά κόρον με το αντικείμενο της πολιτική,  ως  πτυχιούχος Πολιτικών Επιστημών του Παντείου Πανεπιστημίου, μιας πολύπλευρης επιστήμης στην οποία μελετάς τα προβλήματα και στη συνέχεια εισηγείσαι σχέδια και προγράμματα παρέμβασης, σε συνδυασμό με την  ενασχόληση μου με τα κοινά ως περιφερειακή σύμβουλος Νοτίου Αιγαίου στη θέση της μείζονος μειοψηφίας,  την περίοδο 2010-2014, αντιλαμβάνομαι και σέβομαι απόλυτα τη σοβαρότητα και την υπευθυνότητα που χαρακτηρίζει τη θέση του Επάρχου.
Ευελπιστώ, να μου δοθεί η ευκαιρία,  σαν νέος άνθρωπος με διάθεση για ανιδιοτελή προσφορά και ειλικρινή πρόθεση να αποδείξω, με κυριότερα εφόδια την αφοσίωση, την αίσθηση κοινωνικής ευθύνης, πίστη πως όλα μπορούν να συμβούν αρκεί να υπάρχει θέληση, όρεξη για δουλειά και απεριόριστη αγάπη για τα ευλογημένα νησιά μας, πως δεν είναι ουτοπικό να οραματίζομαι ένα καλύτερο και δημιουργικότερο μέλλον για εμάς και τα παιδιά μας!
Η εμπιστοσύνη που τρέφω για το πρόσωπο του Γιώργου Χατζημάρκου πηγάζει από την πορεία του στα αυτοδιοικητικά και δη την τελευταία τετραετία του ως Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου,  όπου έμπρακτα έχει αποδείξει, παρά τις αντίξοες πολιτικές και οικονομικές συνθήκες,  πως με σεμνότητα, σοβαρότητα, αξιοπρέπεια, σκληρή δουλειά, σχέδιο και λύσεις σε μακροχρόνια προβλήματα που ταλανίζουν τους νησιώτες, πως ασκεί ρεαλιστική πολιτική με κύριο γνώμονα το κοινό καλό!
Ελπίζω ειλικρινά, όλοι μαζί, συνοδοιπόροι σε έναν κοινό αγώνα με κοινή αφετηρία την αγάπη για το απέραντο γαλάζιο των νησιών μας και κοινό στόχο τη βελτίωση της καθημερινότητας μας και την ανάδειξη των πανέμορφων νησιών μας σε κορυφαίους τουριστικού προορισμούς!
Ενωμένοι μπορούμε, ενωμένοι συνεχίζουμε!

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

 Γεννήθηκα το 1988. Μεγάλωσα σε πολύτεκνη οικογένεια με αλλά πέντε αδέρφια. Οι γονείς μου Πέτρος και Αντωνία Καραμολέγκου κατάγονται από τη Σαντορίνη και τη Θηρασιά αντίστοιχα. 
Πήγα σχολείο  στη Σαντορίνη και το 2006 αποφοίτησα από το Ενιαίο Λύκειο Θήρας όπου βραβεύτηκα από τον  Σύλλογο Πολυτέκνων και το Ίδρυμα Λούλας και Ευάγγελου Νομικού για την εισαγωγή μου στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Σπούδασα στο Πάντειο Πανεπιστήμιο στο τμήμα Πολιτικών Επιστημών και Ιστορίας όπου αποφοίτησα το 2010 με επαίνους.
Το 2011 έδωσα κατατακτήριες εξετάσεις και πέτυχα την εισαγωγή μου στη Νομική σχολή Αθηνών του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου. Αποφοίτησα από τη Νομική σχολή το 2015 και ολοκλήρωσα την απαιτούμενη πρακτική μου άσκηση στο δικηγορικό γραφείο του Δημοσθένη Πουλιού.
Εργαζόμουν στην οικογενειακή μας επιχείρηση από μικρή ηλικία ως υπεύθυνη κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου.  Τα τελευταία χρόνια εργάζομαι σε δικηγορικό γραφείο στην Αθήνα.
Πλέον έχω επιστρέψει μόνιμα στη Σαντορίνη όπου θα ανοίξω το δικό μου δικηγορικό γραφείο.
Την περίοδο 2010-2014 ήμουν η νεότερη εκλεγμένη περιφερειακός σύμβουλος Νοτίου Αιγαίου σε ηλικία 21 ετών. Συμμετείχα σε πολλές επιτροπές κατά τη διάρκεια της θητείας μου.
Έχω συμμετάσχει  επίσης σε πολλά σεμινάρια σχετικά με το επάγγελμα μου, καθώς και σε ημερίδες που αφορούσαν την πολιτική.
Είμαι κάτοχος πτυχίων ξένων γλωσσών και υπολογιστών.



Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια :