Δευτέρα, Μαρτίου 31, 2014

Η Διαλεκτή Τσελέντη-Κατσιούλη υποψήφια με τη " Νησιωτική Πολιτεία "

Ονομάζομαι Διαλεκτή Τσελέντη-Κατσιούλη. Είμαι παντρεμένη κι έχω δύο παιδιά. Υπηρέτησα με συνέπεια, τιμιότητα κι ευσυνειδησία τα καθήκοντά μου ως διοικητικός υπάλληλος του Υπουργείου Παιδείας επί 30 έτη και απείχα από επιλογή από οποιαδήποτε έκθεση στα πολιτικά πράγματα. Επί τη ευκαιρία της πρωτοβουλίας του εκλεκτού συμπολίτη μας Νίκου Μαϊτού να δώσει μια άλλη διάσταση στην πολιτική δράση, εμφορούμενος  πρώτα και κύρια από την.....
αγάπη του για το νησί μας, αποφάσισα να υποστηρίξω αυτήν του την κίνηση όχι μόνο με την ψήφο μου αλλά και με την παρουσία μου στο ψηφοδέλτιό του, επιθυμώντας κι η ίδια, εφόσον μου δοθεί η δυνατότητα, να υπηρετήσω τις ανάγκες του τόπου που με γέννησε και με ανέθρεψε με υπευθυνότητα, συνέπεια και τιμιότητα.
                                                                                                                                       Με  τιμή
                                                                                                                        Διαλεκτή Τσελέντη-Κατσιούλη

Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια :