Ερώτηση του ΚΚΕ στη Βουλή
Τη δραματική κατάσταση στην Ειδική Αγωγή αφορά η Ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή οι βουλευτές του ΚΚΕ Σπύρος Χαλβατζής, Ελένη Γερασιμίδου, Γιάννης Γκιόκας, Λιάνα Κανέλλη, Χρήστος Κατσώτης, Θεοδόσης Κωνσταντινίδης προς τον υπουργό Παιδείας, Κ. Αρβανιτόπουλο. Στο κείμενο της Ερώτησης ανάμεσα στα άλλλα τονίζουν:
«Μια ιδιαίτερα δύσκολη σχολική χρονιά ξεκίνησε εν μέσω καπιταλιστικής κρίσης. Τις συνέπειές της βιώνουν σε πολλαπλάσια ένταση οι άνθρωποι με αναπηρία (ΑμεΑ), ειδικές ανάγκες (ΑμΕΑ) και οι........
οικογένειές τους. Έτσι, με το ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς σε όλες τις δομές της Ειδικής Αγωγής διαπιστώνεται μια τραγική κατάσταση:
Οι ελλείψεις εκπαιδευτικών στα Ειδικά Σχολεία είναι τεράστιες. Σύμφωνα με τα στοιχεία των Εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών, λείπουν δύο χιλιάδες εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής. Σ' αυτούς προστίθενται άλλοι τόσοι από το ειδικό εκπαιδευτικό (ψυχολόγοι, κοιν. λειτουργοί, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές κ.λπ.), βοηθητικό (φροντιστές, νοσοκόμοι, συνοδοί κ.λπ.) και τεχνικό προσωπικό.
Μια σειρά Ειδικών Σχολείων βρίσκονται στα πρόθυρα κλεισίματος λόγω έλλειψης πόρων και ζητούν από τους γονείς να βάλουν το χέρι βαθιά στην τσέπη για να καλύψουν λειτουργικές ανάγκες.
Σε πολλές περιοχές της χώρας η πρόσβαση των ΑμΕΑ στις δομές Εκπαίδευσης έχει γίνει απαγορευτική, καθώς η μεταφορά των μαθητών από και προς τα σχολεία είναι στον αέρα και στην καλύτερη περίπτωση οι γονείς πηγαινοφέρνουν τα παιδιά τους στο σχολείο. Σε πολλές περιπτώσεις, ζητούνται χρήματα από τους γονείς (από Περιφέρειες και Σχολεία) για να μισθωθούν οχήματα.
Οι υποδομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης είναι άθλιες και η πλειοψηφία των Ειδικών Σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης φυτοζωούν ή είναι υπό διάλυση. Πολλά τα παραδείγματα…
Οι βουλευτές του ΚΚΕ ρωτούν τον υπουργό Παιδείας τι μέτρα προτίθεται να πάρει άμεσα ώστε:
Να εξασφαλιστεί το αναγκαίο ειδικευμένο εκπαιδευτικό, ειδικό εκπαιδευτικό, βοηθητικό και τεχνικό προσωπικό σε όλες τις δομές Ειδικής Αγωγής. Να μονιμοποιηθούν όλοι οι εργαζόμενοι στις μονάδες Ειδικής Αγωγής και Πρόνοιας. Να καταβληθούν όλα τα δεδουλευμένα. Να μην καταργηθεί ή συγχωνευτεί καμία δομή Εκπαίδευσης - Πρόνοιας και Υποστήριξης ΑμΕΑ και να μην απολυθεί κανένας εργαζόμενος.
Να εξασφαλιστούν τα απαραίτητα για τη λειτουργία των Ειδικών Σχολείων: Χρήματα, υλικά, βιβλία, βελτιώσεις υποδομών. Να λυθεί άμεσα το πρόβλημα της μεταφοράς των μαθητών από και προς τα σχολεία τους με κατάλληλα διαμορφωμένα και ασφαλή μέσα μετακίνησης, εξειδικευμένους μόνιμους οδηγούς και συνοδούς, δωρεάν και με απευθείας κρατική χρηματοδότηση.
20-9-2012
Τη δραματική κατάσταση στην Ειδική Αγωγή αφορά η Ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή οι βουλευτές του ΚΚΕ Σπύρος Χαλβατζής, Ελένη Γερασιμίδου, Γιάννης Γκιόκας, Λιάνα Κανέλλη, Χρήστος Κατσώτης, Θεοδόσης Κωνσταντινίδης προς τον υπουργό Παιδείας, Κ. Αρβανιτόπουλο. Στο κείμενο της Ερώτησης ανάμεσα στα άλλλα τονίζουν:
«Μια ιδιαίτερα δύσκολη σχολική χρονιά ξεκίνησε εν μέσω καπιταλιστικής κρίσης. Τις συνέπειές της βιώνουν σε πολλαπλάσια ένταση οι άνθρωποι με αναπηρία (ΑμεΑ), ειδικές ανάγκες (ΑμΕΑ) και οι........
οικογένειές τους. Έτσι, με το ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς σε όλες τις δομές της Ειδικής Αγωγής διαπιστώνεται μια τραγική κατάσταση:
Οι ελλείψεις εκπαιδευτικών στα Ειδικά Σχολεία είναι τεράστιες. Σύμφωνα με τα στοιχεία των Εκπαιδευτικών Ομοσπονδιών, λείπουν δύο χιλιάδες εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής. Σ' αυτούς προστίθενται άλλοι τόσοι από το ειδικό εκπαιδευτικό (ψυχολόγοι, κοιν. λειτουργοί, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές κ.λπ.), βοηθητικό (φροντιστές, νοσοκόμοι, συνοδοί κ.λπ.) και τεχνικό προσωπικό.
Μια σειρά Ειδικών Σχολείων βρίσκονται στα πρόθυρα κλεισίματος λόγω έλλειψης πόρων και ζητούν από τους γονείς να βάλουν το χέρι βαθιά στην τσέπη για να καλύψουν λειτουργικές ανάγκες.
Σε πολλές περιοχές της χώρας η πρόσβαση των ΑμΕΑ στις δομές Εκπαίδευσης έχει γίνει απαγορευτική, καθώς η μεταφορά των μαθητών από και προς τα σχολεία είναι στον αέρα και στην καλύτερη περίπτωση οι γονείς πηγαινοφέρνουν τα παιδιά τους στο σχολείο. Σε πολλές περιπτώσεις, ζητούνται χρήματα από τους γονείς (από Περιφέρειες και Σχολεία) για να μισθωθούν οχήματα.
Οι υποδομές Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης είναι άθλιες και η πλειοψηφία των Ειδικών Σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης φυτοζωούν ή είναι υπό διάλυση. Πολλά τα παραδείγματα…
Οι βουλευτές του ΚΚΕ ρωτούν τον υπουργό Παιδείας τι μέτρα προτίθεται να πάρει άμεσα ώστε:
Να εξασφαλιστεί το αναγκαίο ειδικευμένο εκπαιδευτικό, ειδικό εκπαιδευτικό, βοηθητικό και τεχνικό προσωπικό σε όλες τις δομές Ειδικής Αγωγής. Να μονιμοποιηθούν όλοι οι εργαζόμενοι στις μονάδες Ειδικής Αγωγής και Πρόνοιας. Να καταβληθούν όλα τα δεδουλευμένα. Να μην καταργηθεί ή συγχωνευτεί καμία δομή Εκπαίδευσης - Πρόνοιας και Υποστήριξης ΑμΕΑ και να μην απολυθεί κανένας εργαζόμενος.
Να εξασφαλιστούν τα απαραίτητα για τη λειτουργία των Ειδικών Σχολείων: Χρήματα, υλικά, βιβλία, βελτιώσεις υποδομών. Να λυθεί άμεσα το πρόβλημα της μεταφοράς των μαθητών από και προς τα σχολεία τους με κατάλληλα διαμορφωμένα και ασφαλή μέσα μετακίνησης, εξειδικευμένους μόνιμους οδηγούς και συνοδούς, δωρεάν και με απευθείας κρατική χρηματοδότηση.
20-9-2012
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου