Τετάρτη, Αυγούστου 17, 2011

ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΕΝΑ ΦΙΛΟ ΜΟΥ

Ρε παιδιά εσείς που είστε Ναξιώτες, θέλω λίγη βοήθεια. Ψάχνω εδώ και δέκα χρόνια έναν φίλο μου που μένει και στη Νάξο (εκτός από την Αθήνα όπου έμενε τουλάχιστον). Ο φίλος αυτός ονομάζεται Νίκος Παπαδόπουλος και είναι 40 χρονών σήμερα. Ήμασταν μαζί φαντάροι στη Σπάρτη.
Μου είχε πει ότι στη Νάξο άμα πάω να ζητήσω το σπίτι του Σαραντινού. Εκεί μένει. Είχα την εντύπωση ότι το σπίτι αυτό ήταν κάπου κοντά σε εκκλησία ίσως Εκατονταπυλιανή αλλά όχι της Πάρου. Το 2005 πήγα στη Νάξο και δεν κατάφερα να βρω κάτι. Τώρα με το Ιντερνετ ίσως...Ευχαριστώ εκ των προτέρων για οποιαδήποτε πληροφορία. Βασίλης Τσανακτσίδης-Θεσσαλονικη
(Το μήνυμα αυτό το ανάρτησα και σε κάποιο θέμα που είχατε στο blogger. έπειτα είδα το email σας ) Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

3 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

παμε πακετο.............

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΝΤΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΡΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΤΑΝΑΣΣΑ ΔΕΚΑ ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΩ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΠΡΟΑΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.

Vasilis είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΑΣ. ΝΑΙ, ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΜΑΙ 90% ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ Ο ΣΑΡΑΝΤΙΝΟΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΝΤΑΝΑΣΣΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΜΟΥ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ. ΠΑΝΤΩΣ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ. ΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑ, ΓΝΩΡΙΣΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑΞΙΩΤΗ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΑΥΡΙΟ ΚΙΟΛΑΣ ΘΑ ΤΟΝ ΣΤΕΙΛΩ ΝΑ ΠΑΕΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!