Παρασκευή, Απριλίου 05, 2019

Η Λήδα Λιακοπούλου - Μανωλά, από τη Νάξο, υποψήφια με τον Γιώργο Χατζημάρκο


Την  υποψηφιότητα της Λήδας Λιακοπούλου - Μανωλά, δίπλα στον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργο Χατζημάρκο, στις επικείμενες περιφερειακές εκλογές,  ανακοινώνει η παράταξη “Μπροστά το Νότιο Αιγαίο”.

Ανηψιά του αείμνηστου και ιδιαιτέρως αγαπητού στην τοπική κοινωνία, γιατρού Γιάννη Χωματά, που διετέλεσε επί σειρά ετών Βουλευτής Κυκλάδων, η Λήδα Λιακοπούλου, στη δήλωσή της με την οποία ανακοινώνει την απόφασή της  να συμπορευτεί με τον Γιώργο Χατζημάρκο, ως υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος, Περιφερειακής Ενότητας Νάξου, αναφέρει:


“Αποφάσισα να βάλω  υποψηφιότητα στο πλευρό του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργου Χατζημάρκου, στις επικείμενες περιφερειακές εκλογές, στην Περιφερειακή Ενότητα Νάξου.
Με την πράξη μου αυτή επιθυμώ, εφ όσον εκλεγώ,  να πραγματοποιήσω το όραμά μου
για μια ακόμη πιο ανοδική πορεία του Νησιού της Νάξου, των Μικρών Κυκλάδων και της Αμοργού στον τομέα του Τουρισμού αλλά και............
όχι μόνο.
Ασχολούμενη με τον Τουρισμό και συμμετέχοντας πάντα σε τουριστικές εκθέσεις του εξωτερικού, γνωρίζω καλά ότι όταν αυτός ο μικρός παράδεισος  γίνει ευρέως γνωστός ως τουριστικός προορισμός,  πέρα από την  γνωστή καλοκαιρινή σαιζόν, τα οφέλη στην κοινωνία μας  θα είναι πολλαπλά, καθότι  όλοι οι τουριστικοί επιχειρηματίες είναι ντόπιοι.
Οι δυνατότητες σε δραστηριότητες εναλλακτικού τουρισμού στα νησιά μας  είναι απεριόριστες  και αφήνουν στον επισκέπτη μια πρωτόγνωρη εμπειρία και μια διαφορετική εικόνα από αυτή τη γνωστή της υπέροχης παραλίας,  με τα κρυστάλλινα νερά και τον καυτό ήλιο.
Ζω 20 χρόνια στο νησί της Νάξου, και μέσα από τη δουλειά μου αλλά και την οικογένειά μου, έχω μάθει  πια καλά όλα τα προβλήματα που ταλαιπωρούν τα νησιά μας .
Η αδιάκοπη ενασχόληση μου με τα κοινά μέσα από τους τοπικούς συλλόγους ,με έχει κάνει να έχω ήδη σκεφτεί  λύσεις και τρόπους που θα καλυτερεύσουν την καθημερινότητά μας.
Αν με εμπιστευτείτε με την ψήφο σας, δεσμεύομαι  με εντιμότητα, συνέπεια και ανιδιοτέλεια να υπηρετήσω την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου από όποιο πόστο μου ζητηθεί.

                                                                                                      Λήδα Ν. Λιακοπούλου

Βιογραφικό


Γεννήθηκα το 1963 στην Αθήνα όπου και μεγάλωσα. Τελείωσα εκεί το Λύκειο στην Σχολή Μοναχών Ουρσουλλινών  και  πήρα το πτυχίο μου από τη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, στο τμήμα Γαλλικών Σπουδών. Παράλληλα τελείωσα και τις σπουδές μου στην γερμανική γλώσσα στο  Gorthe Institut στο Μόναχο της Βαυαρίας.                                                                    

 Είμαι παντρεμένη με τον Σπύρο Μανωλά ( γνωστο ως Προεδράκη )και έχουμε δύο παιδιά, την Μαρία και τον Γιώργο. Είμαι ανηψιά του αείμνηστου ιατρού Γιάννη Χωματά ( αδελφός της μητέρας μου ), που διετέλεσε επί σειρά ετών Βουλευτής Κυκλάδων.
Επί σειρά ετών εργαζόμουν στην οικογενειακή επιχείρηση του πατέρα μου, που είχε Super Market στην Αθήνα.
Από το 2000 ζω με την οικογένειά μου μόνιμα στην Νάξο, και δραστηριοποιούμαι στον τομέα του Τουρισμού. Έχουμε Τουριστικό Γραφείο εισερχόμενου τουρισμού στον Άγιο Προκόπιο από το 1998.
Επί 4 χρόνια συνεργάστηκα με το Ινστιτούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων του Υπουργείου Παιδείας στις  Σχολές Γονέων ως Συντονίστρια στο Νομό Κυκλάδων.
Εργάστηκα επίσης ως Καθηγήτρια Γαλλικών στο Τεχνικό Λύκειο Νάξου, στην Ενισχυτική Εκπαίδευση του Λυκείου Τραγέας και στο Διεκ Νάξου.
Κατά την πορεία μου αυτή στο νησί πάντα μου κέντριζαν το ενδιαφέρον τα πολιτιστικά και αθλητικά δρώμενα. Γι αυτό και επί σειρά ετών ήμουν μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Πανναξιακού ΑΟΝ. στο Τμήμα του Μπάσκετ. Όλη τη διάρκεια της σχολικής ζωής των παιδιών μου παρακολουθούσα και συμμετείχα ενεργά στην σχολική ζωή του νησιού της Νάξου ως Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου των Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων.
Επίσης για δύο φορές υπήρξα και μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Πολιτιστικού Οργανισμού του Δήμου Νάξου, νυν ΝΟΠΠΑΠΑ. Όταν μου προτάθηκε η συμμετοχή μου στο Διοικητικό Συμβούλιο του Νοσοκομείου Νάξου, με χαρά υπηρέτησα κι αυτό το πόστο.

Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια :