Τετάρτη, Απριλίου 10, 2013

Μέλος των Ανεξάρτητων Ελλήνων ο Τριαντάφυλλος Τριανταφυλλίδης

Ενημερώνω τους φίλους συμπατριώτες μου, Κυκλαδίτισσες και Κυκλαδίτες, ότι αποφάσισα μετά από αρκετή και ώριμη σκέψη και αφού συνομίλησα με αρκετούς Νησιώτες του Κυκλαδίτικου Συμπλέγματος, την ένταξή μου στο Πολιτικό Κόμμα «Ανεξάρτητοι Έλληνες».

Οι λόγοι που με οδήγησαν σε αυτή μου την............. απόφαση είναι τρεις:
Α)Η εκτίμηση που τρέφω στο πρόσωπο του Προέδρου του Κόμματος κ. Πάνου Καμμένου και η συνεπής του πολιτική τοποθέτηση σε όλα τα θέματα που αφορούν την Πατρίδα μας.

Β)Το πρόγραμμα και οι θέσεις του Κόμματος «Ανεξάρτητοι Έλληνες». Συμφωνώ με τις συγκεκριμένες θέσεις και πιστεύω ότι είναι σύγχρονες, λαϊκές και πατριωτικές αλλά και υλοποιήσιμες.

Γ) Το γεγονός ότι το Κόμμα «Ανεξάρτητοι Έλληνες» είναι ο μοναδικός φορέας , ο οποίος εγγυάται ένα καλύτερο αύριο για εμάς και τα παιδιά μας.

Προσκαλώ κάθε σκεπτόμενο Κυκλαδίτη και Κυκλαδίτισσα να ενταχθεί στους «Ανεξάρτητους Έλληνες» και με ηγέτη τον Πάνο Καμμένο να αγωνιστούμε για ΜΙΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΛΛΑΔΑ.

Τριαντάφυλλος Τριανταφυλλίδης
Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

1 σχόλιο :

Ανώνυμος είπε...

Καταρχήν δεν μας ενδιαφερουν οι λογοι που σε οδηγησαν να ενταχθείς και δευτερον ποιους ρωτησες και συζητησες και κατεληξες υστερα απο οριμη σκεψη.Να σου πω εγω?Κανεναν, το πολυ να ρωτησες τους γονείς σου και κανα φιλο σου.Οσο για το καλυτερο μελλον ετσι οπως το κανατε το παιδι μου μια ζωη θα υποφερει