Την Παρασκευή 26 Απριλίου η Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών Νάξου παρουσίασε-υπέγραψε σύμβαση με την INTERAMERICAN για το πρόγραμμα "Άμεση Ιατρική Βοήθεια".
Ο πρόεδρος της ΑΛΝ παρευρέθηκε στην παρουσίαση αυτή και έθεσε ερωτήματα τα οποία άλλα δεν απαντήθηκαν με σαφήνεια και άλλα δεν απαντήθηκαν καθόλου.
"Οι άνθρωποι της INTERAMERICAN προφανώς ήρθαν να πουλήσουν ασφαλιστήρια με πρόφαση τις αεροδιακομιδές με ελικόπτερα και αεροπλάνα για να δελεάσουν το κοινό.
Τελικά από το "Υγειονομική Ασπίδα της ΕΑΣ" που έγραψε τοπική εφημερίδα και την "μεγάλη γιορτή για την Νάξο"του κ. Φαραντούρη καταλήξαμε σε κουτσές διακομιδές με αρκετά "εάν και εφόσον" και σε μια βροχή ερωτήσεων και αντιδράσεων από φορείς και πολίτες που μόνο γιορτή δεν θύμιζε.
Να σημειώσουμε ότι ο περισσότερος κόσμος προσήλθε για να ακούσει για το μείζον θέμα των διακομιδών αλλά..... δυστυχώς έως τα μέσα τις συζήτησης είχαν ήδη καταλάβει περί τίνος πρόκειται και είχαν αρχίσει να αποχωρούν.
Επειδή ο κ. Δημητρόπουλος με κάλυψε στα περισσότερα ερωτήματα που ήθελα να θέσω θα κάνω ένα συμμάζεμα απαντήσεων που πήραμε για να καταλάβει ο κόσμος για τι διακομιδές μιλάμε.
1) Το ελικόπτερο ή αεροπλάνο δεν μπορεί να έρθει το βράδυ γιατί α) τα ιδιωτικά ελικόπτερα πετάνε μόνο σε συνθήκες VFR (από μισή ώρα πριν την ανατολή έως μισή ώρα μετά τη δύση του ηλίου) και β) τα αεροπλάνα επίσης δεν μπορούν γιατί το αεροδρόμιο μας δεν είναι πιστοποιημένο για νυκτερινές προσεγγίσεις και αναχωρήσεις.
Οπότε το νωρίτερο που πρέπει να ξεκινήσει ένα ελικόπτερο ή αεροπλάνο για να έχει το χρόνο να γυρίσει στην Αθήνα υπολογίζετε περίπου σε 2 ώρες πριν την δύση. Να υπενθυμίσουμε ότι το 70% των αεροδιακομιδών γίνετε εκτός των ορίων VFR.
2) Για να πετάξει ο ασθενής με ιδιωτική εταιρία πρέπει να είναι σε σταθεροποιημένη κατάσταση. Σε διαφορετική περίπτωση δεν επιτρέπεται. Όταν μιλάμε για σταθεροποιημένο ασθενή μιλάμε για ασθενή που μπορεί να ταξιδέψει και με το πλοίο της γραμμής..
3) Το ερώτημα πόσο εκτιμάται ότι θα είναι ο αναμενόμενος χρόνος άφιξης του ελικοπτέρου από την ώρα της ενεργοποίησης του δεν απαντήθηκε.
Αυτά είναι τα βασικά από τα "ψιλά γράμματα" της σύμβασης που έπρεπε να αναφερθούν εξ αρχής από την εν λόγο ασφαλιστική εταιρία όσον αφορά τις αεροδιακομιδές.
Προσωπικά πιστεύω ότι αυτές οι αεροδιακομιδές μπορεί να μην γίνουν ποτέ ή εάν γίνουν προβλέπω τον πρόεδρο της ΕΑΣ κ. Καπούνη να γίνετε ο "συντονιστής" των αεροδιακομηδών αυτών όπως λειτουργούν και οι βουλευτές και μη, της χώρας μας όταν κάποιος άμοιρος χρειαστεί κάτι..
Οι άνθρωποι ήρθαν να πουλήσουν ασφαλιστήρια ποντάροντας στην κατάρρευση του ΕΣΥ δελεάζοντας με το χαμηλό κόστος (15 ευρώ) και κάλυψη αεροδιακομιδής εάν δεν έρθει σύντομα το ΕΚΑΒ, εάν επιτραπεί να γίνει η πτήση σε συνθήκες VFR, εάν είναι ο καιρός καλός και με ορατότητα, εάν ο ασθενής είναι σταθεροποιημένος εάν, εάν, εάν.......
Επίσης πιστεύω πως είναι πολύ κακό να βλέπουμε τα προβλήματα και να μην κάνουμε τίποτα αλλά ακόμη χειρότερο είναι να πουλάμε ψεύτικες ελπίδες στον κόσμο με όπλο την ελλιπής και μονόπλευρη πληροφόρηση.
Καλή επιτυχία!
Υ.Γ.1: Ο κ. Καπούνης ανέφερε ότι σε αδιέξοδο ήρθαν οι επαφές που είχε με την Σαντορίνη και την Πάρο όσον αφορά κάποια χρηματοδότηση των ασθενοφόρων αεροσκαφών έτσι ώστε να καλύψουν και τη Νάξο.
Το παραπάνω είναι ένα μεγάλο ψέμα διότι σε επικοινωνία που είχα με τα ιδρύματα αναφέρθηκε πως ουδεμία επικοινωνία υπήρξε από στελέχη της ΕΑΣ Νάξου για το θέμα.
Υ.Γ.2: Ο δήμαρχος Νάξου κ Μαργαρίτης ανέφερε ότι και ο δήμος μας βρίσκετε σε συνομιλίες με την INTERAMERICAN για κάτι ανάλογο. Θα του υπενθυμίσω οτι μιλάμε για ανθρώπινες ζωές και θα τον συμβούλευα να δει το θέμα με περισσότερη σοβαρότητα για το καλό των δημοτών μας γιατί αποδείχθηκε ότι και οι εκπρόσωποι της εταιρίας αλλά και η ΕΑΣ αντιμετώπισαν το θέμα των διακομιδών χαλαρά, χωρίς γνώσεις στο αντικείμενο, και επιεικέστατα πρόχειρα.”
Νίκος Κουτελιέρης
Πρόεδρος ΑΛΝ
Ο πρόεδρος της ΑΛΝ παρευρέθηκε στην παρουσίαση αυτή και έθεσε ερωτήματα τα οποία άλλα δεν απαντήθηκαν με σαφήνεια και άλλα δεν απαντήθηκαν καθόλου.
"Οι άνθρωποι της INTERAMERICAN προφανώς ήρθαν να πουλήσουν ασφαλιστήρια με πρόφαση τις αεροδιακομιδές με ελικόπτερα και αεροπλάνα για να δελεάσουν το κοινό.
Τελικά από το "Υγειονομική Ασπίδα της ΕΑΣ" που έγραψε τοπική εφημερίδα και την "μεγάλη γιορτή για την Νάξο"του κ. Φαραντούρη καταλήξαμε σε κουτσές διακομιδές με αρκετά "εάν και εφόσον" και σε μια βροχή ερωτήσεων και αντιδράσεων από φορείς και πολίτες που μόνο γιορτή δεν θύμιζε.
Να σημειώσουμε ότι ο περισσότερος κόσμος προσήλθε για να ακούσει για το μείζον θέμα των διακομιδών αλλά..... δυστυχώς έως τα μέσα τις συζήτησης είχαν ήδη καταλάβει περί τίνος πρόκειται και είχαν αρχίσει να αποχωρούν.
Επειδή ο κ. Δημητρόπουλος με κάλυψε στα περισσότερα ερωτήματα που ήθελα να θέσω θα κάνω ένα συμμάζεμα απαντήσεων που πήραμε για να καταλάβει ο κόσμος για τι διακομιδές μιλάμε.
1) Το ελικόπτερο ή αεροπλάνο δεν μπορεί να έρθει το βράδυ γιατί α) τα ιδιωτικά ελικόπτερα πετάνε μόνο σε συνθήκες VFR (από μισή ώρα πριν την ανατολή έως μισή ώρα μετά τη δύση του ηλίου) και β) τα αεροπλάνα επίσης δεν μπορούν γιατί το αεροδρόμιο μας δεν είναι πιστοποιημένο για νυκτερινές προσεγγίσεις και αναχωρήσεις.
Οπότε το νωρίτερο που πρέπει να ξεκινήσει ένα ελικόπτερο ή αεροπλάνο για να έχει το χρόνο να γυρίσει στην Αθήνα υπολογίζετε περίπου σε 2 ώρες πριν την δύση. Να υπενθυμίσουμε ότι το 70% των αεροδιακομιδών γίνετε εκτός των ορίων VFR.
2) Για να πετάξει ο ασθενής με ιδιωτική εταιρία πρέπει να είναι σε σταθεροποιημένη κατάσταση. Σε διαφορετική περίπτωση δεν επιτρέπεται. Όταν μιλάμε για σταθεροποιημένο ασθενή μιλάμε για ασθενή που μπορεί να ταξιδέψει και με το πλοίο της γραμμής..
3) Το ερώτημα πόσο εκτιμάται ότι θα είναι ο αναμενόμενος χρόνος άφιξης του ελικοπτέρου από την ώρα της ενεργοποίησης του δεν απαντήθηκε.
Αυτά είναι τα βασικά από τα "ψιλά γράμματα" της σύμβασης που έπρεπε να αναφερθούν εξ αρχής από την εν λόγο ασφαλιστική εταιρία όσον αφορά τις αεροδιακομιδές.
Προσωπικά πιστεύω ότι αυτές οι αεροδιακομιδές μπορεί να μην γίνουν ποτέ ή εάν γίνουν προβλέπω τον πρόεδρο της ΕΑΣ κ. Καπούνη να γίνετε ο "συντονιστής" των αεροδιακομηδών αυτών όπως λειτουργούν και οι βουλευτές και μη, της χώρας μας όταν κάποιος άμοιρος χρειαστεί κάτι..
Οι άνθρωποι ήρθαν να πουλήσουν ασφαλιστήρια ποντάροντας στην κατάρρευση του ΕΣΥ δελεάζοντας με το χαμηλό κόστος (15 ευρώ) και κάλυψη αεροδιακομιδής εάν δεν έρθει σύντομα το ΕΚΑΒ, εάν επιτραπεί να γίνει η πτήση σε συνθήκες VFR, εάν είναι ο καιρός καλός και με ορατότητα, εάν ο ασθενής είναι σταθεροποιημένος εάν, εάν, εάν.......
Επίσης πιστεύω πως είναι πολύ κακό να βλέπουμε τα προβλήματα και να μην κάνουμε τίποτα αλλά ακόμη χειρότερο είναι να πουλάμε ψεύτικες ελπίδες στον κόσμο με όπλο την ελλιπής και μονόπλευρη πληροφόρηση.
Καλή επιτυχία!
Υ.Γ.1: Ο κ. Καπούνης ανέφερε ότι σε αδιέξοδο ήρθαν οι επαφές που είχε με την Σαντορίνη και την Πάρο όσον αφορά κάποια χρηματοδότηση των ασθενοφόρων αεροσκαφών έτσι ώστε να καλύψουν και τη Νάξο.
Το παραπάνω είναι ένα μεγάλο ψέμα διότι σε επικοινωνία που είχα με τα ιδρύματα αναφέρθηκε πως ουδεμία επικοινωνία υπήρξε από στελέχη της ΕΑΣ Νάξου για το θέμα.
Υ.Γ.2: Ο δήμαρχος Νάξου κ Μαργαρίτης ανέφερε ότι και ο δήμος μας βρίσκετε σε συνομιλίες με την INTERAMERICAN για κάτι ανάλογο. Θα του υπενθυμίσω οτι μιλάμε για ανθρώπινες ζωές και θα τον συμβούλευα να δει το θέμα με περισσότερη σοβαρότητα για το καλό των δημοτών μας γιατί αποδείχθηκε ότι και οι εκπρόσωποι της εταιρίας αλλά και η ΕΑΣ αντιμετώπισαν το θέμα των διακομιδών χαλαρά, χωρίς γνώσεις στο αντικείμενο, και επιεικέστατα πρόχειρα.”
Νίκος Κουτελιέρης
Πρόεδρος ΑΛΝ
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου