ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ
Αποδείχτηκε ότι η Νέα Δημοκρατία έβλεπε μακριά όταν υποστήριζε ότι το "μείγμα πολιτικής" του Μνημονίου θα βαθύνει την ύφεση. Για να επιστρέψουμε στην ανάπτυξη χρειαζόμαστε πολιτική σταθερότητα, ριζοσπαστικές μεταρρυθμίσεις, κοινωνική συνοχή και διατήρηση της Ευρωπαϊκής μας πορείας.
Η Συμφωνία Εμπιστοσύνης που προτείνει η Νέα Δημοκρατία, με ορίζοντα 10ετίας για την Ελλάδα του 2012-2021, αποτελεί τη βάση πάνω στην οποία θα...............
στηρίξουμε τη στροφή στην Πραγματική Οικονομία.
Ο Τουρισμός αποτελεί αναντικατάστατη πηγή πλούτου για την Ελλάδα. Ο κλάδος του τουρισμού, στη χώρα μας, συμμετέχει με 18% στο Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν και απασχολεί το 16% του ενεργού πληθυσμού. Αναγάγετε αυτά τα ποσοστά σε τοπικό ή περιφερειακό επίπεδο και θα διαπιστώσετε την ιδιαίτερη βαρύτητα του τουρισμού στην τοπική ανάπτυξη και απασχόληση, στην κοινωνική συνοχή και την πολιτιστική εξωστρέφεια των Κυκλάδων και του Νότιου Αιγαίου.
Η Νέα Δημοκρατία, αντιλαμβανόμενη το ειδικό βάρος του τουρισμού στα νησιά μας, έχει αφιερώσει στην τουριστική ανάπτυξη ιδιαίτερο μέρος τηςΣυμφωνίας Εμπιστοσύνης. Με στοχευμένες δράσεις, επενδύουμε στην ποιότητα και στις ειδικές μορφές τουρισμού.
Κύριο μέλημα της νέας κυβέρνησης της Νέας Δημοκρατίας, στο χώρο της Τουριστικής Πολιτικής είναι:
Ο θεσμικός εκσυγχρονισμός
Η επένδυση στον ανθρώπινο παράγοντα
Η βελτίωση των υποδομών
Τα νέα μέσα και οι έξυπνες πολιτικές
Θεσμικός εκσυγχρονισμός
Η Νέα Δημοκρατία, ως κυβέρνηση, έχει ιδρύσει δύο φορές το Υπουργείο Τουρισμού για να το καταργήσει άλλες τόσες το ΠΑΣΟΚ. Αποτελεί δέσμευσή μας η επανασύσταση αυτοτελούς Υπουργείου Τουρισμού στη νέα κυβέρνηση.
Το Υπουργείο Τουρισμού θα έχει την ευθύνη χάραξης μιας Ενιαίας Εθνικής Τουριστικής Στρατηγικής, με σαφείς αρμοδιότητες. Στο πλαίσιο αυτής της Στρατηγικής το Υπουργείο Τουρισμού θα συντονίζει τις δράσεις όλων των εμπλεκόμενων δημόσιων (Δήμοι, Περιφέρειες, ΕΟΤ, Επιμελητήρια) και ιδιωτικών φορέων (επιχειρήσεις, επαγγελματικοί σύλλογοι και ομοσπονδίες) διασφαλίζοντας την αρχή της συμπληρωματικότητας, με στόχο τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητας των δράσεων.
Σε αυτό το πλαίσιο προωθούνται:
Ο επαναπροσδιορισμός του ρόλου του ΕΟΤ, σύμφωνα με τις σύγχρονες ανάγκες.
Η σύσταση εταιρίας μάρκετινγκ με Σύμπραξη Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ).
Η μέγιστη αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας για την τουριστική ανάπτυξη με μακροχρόνιες παραχωρήσεις σε ιδιώτες επενδυτές μέσω διεθνών διαγωνισμών, με μεσοπρόθεσμες μισθώσεις ιδιαίτερων τουριστικών μονάδων και με προγράμματα αξιοποίησης σύνθετου χαρακτήρα μέσω ΣΔΙΤ.
Επένδυση στον ανθρώπινο παράγοντα
Η ανταγωνιστικότητα του ελληνικού τουρισμού είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών. Αυτή η ποιότητα εξαρτάται από το συνδυασμό της αρτιότητας των υποδομών και του επίπεδου επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης του ανθρώπινου δυναμικού.
Προς αυτή την κατεύθυνση:
Προωθούμε τη λειτουργία Πανεπιστημιακού Τμήματος Τουριστικών Σπουδών, που θα συμπληρώσει τα ΤΕΙ Τουριστικών Επαγγελμάτων και τον Οργανισμό Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΟΤΕΚ).
Προσδιορίζουμε με ακρίβεια το γνωστικό αντικείμενο για κάθε έναν από τους παραπάνω εκπαιδευτικούς φορείς και τους συνδέουμε όλους με την αγορά εργασίας.
Βελτίωση Υποδομών
Οι υποδομές αποτελούν το αναγκαίο υπόβαθρο για την τουριστική αξιοποίηση των φυσικών συγκριτικών πλεονεκτημάτων που διαθέτουν τα νησιά μας.
Πρώτη προτεραιότητα αποτελεί η εφαρμογή ολοκληρωμένου προγράμματος διασύνδεσης στο τομέα των μεταφορικών υποδομών, το οποίο περιλαμβάνει:
Μεταφορικό ισοδύναμο στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια.
Βελτίωση υποδομών μετακίνησης από νησί σε νησί.
Διαμόρφωση πανελλαδικού χάρτη μεταφορών για κάθε νησιωτικό προορισμό.
Εκπόνηση νέας Στρατηγικής Αερομεταφορών και μείωση τελών στα αεροδρόμια της χώρας.
Επανεκκίνηση της διαδικασίας ολοκλήρωσης των δημόσιων έργων που έχουν παγώσει.
Αξιοποίηση πόρων του ΕΣΠΑ, ομολόγων έργων, ΣΔΙΤ και πολιτικών παραχώρησης με στόχο έναν Ολοκληρωμένο Χάρτη Προσβασιμότηταςγια όλη τη χώρα (αεροδρόμια, μαρίνες, λιμάνια, οδικά δίκτυα, σιδηροδρομικές συνδέσεις).
Παροχή κινήτρων προς τις ιδιωτικές επιχειρήσεις για να ανταποκριθούν στις διεθνείς προδιαγραφές ποιοτικού ελέγχου.
Στο πλαίσιο προώθησης του Θεματικού Τουρισμού, προτεραιότητά μας είναι εγκαταστάσεις που μπορούν να λειτουργήσουν ανταποδοτικά ως κίνητρο προσέλκυσης συγκεκριμένων θεματικών τουριστικών ομάδων (συνεδριακά κέντρα, ορειβατικά μονοπάτια, οικολογικά παρατηρητήρια, ιαματικά λουτρά, εκκλησιαστικά μνημεία κ.ά.).
Νέα Μέσα - Έξυπνες Πολιτικές
Τουριστική – παραθεριστική κατοικία
Η Νέα Δημοκρατία στηρίζει την ανάπτυξη της τουριστικής – παραθεριστικής κατοικίας, η οποία θα αναθερμάνει την οικοδομική δραστηριότητα και θα συμβάλλει στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου. Η ανάπτυξη θα γίνει με απόλυτο σεβασμό στο περιβάλλον και στις τοπικές κοινωνίες καιαπαλλαγμένη από τις ανασταλτικές γραφειοκρατικές αγκυλώσεις διοικητικών και αδειοδοτικών διαδικασιών.
Ειδικό Χωροταξικό Τουρισμού
Το Ειδικό Χωροταξικό Τουρισμού που αποσύρθηκε αδικαιολόγητα πριν ενάμιση χρόνο και παραμένει στα συρτάρια των υπουργείων θα επικαιροποιηθεί για να ολοκληρώσει άμεσα το χωροταξικό σχεδιασμό των τουριστικών καταλυμάτων.
Τουρισμός και Αειφόρος Ανάπτυξη
Ο Τουρισμός μπορεί να λειτουργήσει στην κατεύθυνση στήριξης της Αειφόρου Ανάπτυξης. Ο σεβασμός στην πολιτιστική κληρονομιά, στην αρχιτεκτονική παράδοση και στο περιβάλλον αποτελεί κίνητρο προσέλκυσης συγκεκριμένων τουριστικών ομάδων. Η Νέα Δημοκρατία πιστεύει στη σύνδεση της Αειφόρου Ανάπτυξης και του Τουρισμού και προωθεί τη Σφραγίδα Οικολογικής Ποιότητας για τις επιχειρήσεις που συγκεντρώνουν αυτά τα χαρακτηριστικά.
Νέα Επιχειρηματικότητα
Η Νέα Δημοκρατία στηρίζει έμπρακτα τη Νέα Επιχειρηματικότητα και στο χώρο του Τουρισμού:
Με φορολογικά κίνητρα, όπως η μείωση του ΦΠΑ στις υπηρεσίες τουρισμού στο 4,5%.
Με απλούστευση των διοικητικών διαδικασιών.
Με την επιδότηση της εργασίας.
Η πολιτική στήριξης της επιχειρηματικότητας στο χώρο του Τουρισμού είναι έντονα ανταποδοτική τόσο οικονομικά όσο και κοινωνικά, καθώς μειώνει ραγδαία την ανεργία, διασφαλίζει ευρύτατη εισοδηματική κατανομή της αύξησης του ΑΕΠ και ενισχύει την περιφερειακή ανάπτυξη.
Σύγχρονη διαφημιστική προώθηση
Η εμπειρία αποδεικνύει ότι οι εθνικές διαφημιστικές καμπάνιες γενικού περιεχομένου έχουν δυσανάλογα χαμηλή αποτελεσματικότητα σε σχέση με το ύψος του κόστους τους. Η Νέα Δημοκρατία στο πλαίσιο της Ενιαίας Εθνικής Τουριστικής Στρατηγικής:
Προκρίνει τις καμπάνιες προορισμών και τις θεματικές καμπάνιες.
Χρησιμοποιεί στοχευμένα τα διεθνή Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media).
Επιλέγει κάθε χρόνο, έγκαιρα και με γνώμονα τις διεθνείς συνθήκες, συγκεκριμένες αγορές - στόχους.
Συνδυάζει την τουριστική προβολή με την εξαγωγική προώθηση των ελληνικών προϊόντων, με έμφαση στα παραδοσιακά και στα Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης προϊόντα.
Ο Τουρισμός είναι κοινωνικό δικαίωμα,
είναι δικαίωμα όλων.
είναι δικαίωμα όλων.
Η Ελλάδα μπορεί και πρέπει να γίνει
παγκόσμια ηγέτιδα στον τομέα του Τουρισμού.
Ο Τουρισμός είναι η εθνική μας προτεραιότητα.
παγκόσμια ηγέτιδα στον τομέα του Τουρισμού.
Ο Τουρισμός είναι η εθνική μας προτεραιότητα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου