Η οικονομική κρίση που έχει μειώσει δραματικά την κίνηση επιβατών και φορτίων στο Αιγαίο «έστειλε» όλες τις εταιρείες της ακτοπλοΐας στους διαγωνισμούς για την κάλυψη των άγονων γραμμών με κρατική επιδότηση.
Συνολικά είχαν προκηρυχθεί 19 γραμμές από το υπουργείο Ανάπτυξης - Ναυτιλίας. Σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, τελικά εκδηλώθηκε
ισχυρό ενδιαφέρον για τις περισσότερες.
Κι αυτό, παρά το γεγονός ότι για το 2012 οι επιδοτήσεις από τον κρατικό προϋπολογισμό για την κάλυψη των άγονων γραμμών υπολογίζονται............ μειωμένες κατά περίπου 17 εκατ. ευρώ. Το 2012 για το σύνολο των επιδοτούμενων γραμμών θα διατεθούν περί τα 93 εκατ. ευρώ.
Ενδεικτικά, για τις τρεις γραμμές της Δωδεκανήσου, προσφορές κατέθεσαν τόσο η Blue Star Ferries με το πλοίο «Διαγόρας» όσο και η ΝΕΛ με το πλοίο «Μυτιλήνη».
Για τη γραμμή από Πειραιά - Σύρο προς Σάμο, Φούρνους, Ικαρία, ενδιαφέρον εκδηλώθηκε από τη ΝΕΛ με το «European Express» και την Αιγαίον Πέλαγος, θυγατρική της ΑΝΕΚ με το πλοίο «Ιεράπετρα». Επίσης για τις Δυτικές Κυκλάδες προσφορές κατέθεσαν η εταιρεία Βεντούρη με το «Παναγία Οδηγήτρια» και η εταιρεία Τζάντε με το «Αδαμάντιος Κοραής».
Οι συγκεκριμένοι διαγωνισμοί αφορούν τη νέα δρομολογιακή περίοδο και προκηρύχθηκαν στην κυριολεξία την τελευταία στιγμή, καθώς δεν ήταν σαφές το ύψος των κονδυλίων που θα διέθετε ο κρατικός προϋπολογισμός.
Αν δεν υπάρξουν ενστάσεις και προσφυγές η διαγωνιστική διαδικασία θα ολοκληρωθεί άμεσα, σε αντίθεση με προηγούμενα χρόνια, όπου οι εταιρείες προσέρχονταν μετά τον πρώτο διαγωνισμό.
http://elpidablog.blogspot.com/
Πέμπτη, Δεκεμβρίου 29, 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου