Διαρκώς ακούμε και διαβάζουμε ότι:
* ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΛΛΑΖΕΙ
* Πανεπιστήμιο με αλλαγές στο Νέο Λύκειο,
* Εισαγωγή του διαδραστικού πίνακα στην τάξη
* Και νέο σχολείο-Πρώτα ο μαθητής
Αν λάβουμε υπόψη μας συγχωνεύσεις, καταργήσεις οργανικών θέσεων, έλλειψη χρημάτων, κατάργηση γραφείων Εκπαίδευσης, ψηφιακά βιβλία, ηλεκτρονική διακυβέρνηση, όσοι εμπλέκονται στην εκπαίδευση θα πρέπει να επιμορφωθούν στις Νέες τεχνολογίες σε νέα βάση. Μετά την επιμόρφωση του Β΄ Επιπέδου στις ΤΠΕ, ακολουθεί το Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης για τους εκπαιδευτικούς.
Που βρίσκεται η Νάξος σε όλα αυτά;
Το σχολικό έτος 2009-2010, πραγματοποιήθηκαν 3 προγράμματα επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου σε Νηπιαγωγούς (ΠΕ60), Δασκάλους (ΠΕ70) και Φυσικούς(ΠΕ04) στο ΚΣΕ Φιλοτίου Νάξου. Τα προγράμματα αυτά είχαν και έχουν ως στόχο την........ επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε λογισμικά *, Web02, την εκμάθηση κατασκευής ιστοσελίδων & blog σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών και την κατασκευή και εφαρμογή εκπαιδευτικών σεναρίων στη σχολική τάξη με αποδέκτες τους μαθητές, με βάση τις τελευταίες θεωρίες μάθησης. Επιμορφωτές χρήστηκαν 370 εκπαιδευτικοί από όλη ην Ελλάδα το 2006, οι οποίοι αποσπάστηκαν σε Πανεπιστημιακά Κέντρα και εκπαιδεύτηκαν για 3 μήνες και 350 ώρες, προκειμένου να επιμορφώσουν τους συναδέλφους τους. Πρόκειται για ένα έργο που υποστηρίζεται από όλα τα κόμματα , ανεξαρτήτου χρώματος.
Η Νάξος είχε την τύχη να έχει ως επιμορφωτές 2 εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ60(Νηπιαγωγός) και ΠΕ04(Φυσικός) που να διαμένουν με οργανική θέση στο νησί και μια σχολική ΣύμβουλοΠΕ70(Δασκάλα).
Το παράδοξο είναι ότι το σχολικό έτος 2010-2011 κανένα πρόγραμμα δεν επαναλήφθηκε λόγω απροθυμίας προσέλευσης των εκπαιδευτικών!
Στελέχη της εκπαίδευσης (Διευθυντές Δημ. Σχολείων, Προϊστάμενος, ο νυν Αντιδήμαρχος Παιδείας κ.ά) θεώρησαν περιττή την συνέχιση των προγραμμάτων και έπεισαν τους υπόλοιπους να απέχουν , διότι κατά τη γνώμη τους η επιμόρφωση αφορούσε μονάχα στελέχη εκπαίδευσης και όσους επιδιώκουν να γίνουν σχολικοί Σύμβουλοι( όπως ο κος Κων/νος Κλουβάτος ) επειδή μοριοδοτείται και όχι τους μάχιμους εκπαιδευτικούς της σχολικής τάξης.
Τα στελέχη της εκπαίδευσης και όσοι εκπαιδευτικοί συνδικαλίζονται ακριβώς επειδή γνωρίζουν τα προβλήματα της σχολικής τάξης , την αποφεύγουν . Οι μάχιμοι όμως εκπαιδευτικοί καθημερινά μεριμνούν για την πρόοδο των παιδιών με ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες, παιδιών οικονομικών μεταναστών , παιδιών που αύριο θα αναλάβουν τις επιχειρήσεις των γονέων τους στο νησί, παιδιών με ιδιαίτερα ταλέντα που επιδιώκουν την πανεπιστημιακή εκπαίδευση και έχουν εναποθέσει τις ελπίδες τους στα φροντιστήρια.
Ελπίζω και εύχομαι τη νέα σχολική χρονιά η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών να γίνει άμεση προτεραιότητα, διότι οι καιροί άλλαξαν … και η εκπαίδευση δεν έχει κόμμα…
Με εκτίμηση,
Παντελέων Μίκα
Νηπιαγωγός
Επιμορφώτρια Β΄ Επιπέδου
ΠΕ60/70 στις ΤΠΕ
Νάξος, 28/05/2011
Υ.Γ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ "ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΝΑΞΟΥ " ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕ.
Κυριακή, Ιουνίου 19, 2011
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
31 σχόλια :
ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΛΑΜΠΕΣ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ,ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΟΙΤΑΝΕ ΤΑ ΡΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΧΟΛΑΣΟΥΝ,ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΦΥΣΙΚΗ ,ΧΗΜΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΕΙ ΠΟΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ,Η ..ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΜΑΣ ΕΛΗΨΕ.
Αγαπητέ αναγνώστη/αναγνώστρια αποπροσανατολίζετε με τον προβληματισμό σας το στόχο του άρθρου, θέτοντας θέματα υλικοτεχνικής υποδομής- δασκάλων κτλ. Από το 2002 που υπηρετώ στο νησί δεν είδα να έχουν γίνει ουσιαστικές αλλαγές για όσα αναφέρετε... Ας κάνουμε τώρα τα προαύλια των σχολείων parking για τον τουρισμό και τον Σεπτέμβρη θα βάλουμε και λάμπες.
ΣΩΣΤΗ!!
ΠΑΙΔΕΙΑ "ΜΕ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ". ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ! ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ! ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ! Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ. ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝΕ ΠΩΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕΛΛΟΝ?
Αγαπητε πρωτε σχολιαστη του αρθρου, απο του χρονου να πας εσυ στα σχολεια να πηγαινεις τα 25-28 παιδια του καθε τμηματος στα εργαστηρια φυσικης και χημειας.ΕΝΑΣ καθηγητης δε μπορει να ελεγχει ταυτοχρονα τα παιδια,τις εργαστηριακες συσκευες και τη διεξαγωγη του εκαστοτε πειραματος.Υπαρχουν κινδυνοι.
Here is Greece, ο αλλος δεν ξερει ορθογραφια και εχει και αποψη πως πρεπει να γινεται το μαθημα των φυσικων επιστημων.
μηπως ο/η επιμορφωτης εχασε την εξτρα αμοιβη της υποθεσης και για αυτο κοπτεται; υπαρχουν ουσιαστικοτερα προβληματα στο σχολειο απο την επιμορφωση στις ΤΠΕ. Ας υπηρχε πρωτα η υλικοτεχνικη υποδομη για να γινονται και ας ακολουθουσαν τα σεμιναρια..
μπουρδελο τα παντα. οι καθηγητες δεν νοιαζονται αν θα μαθουν τα παιδια γραμματα. ολα τυποποιημενα. να το πας φροντιστηριο σου λεει. κοιτανε πως θα την κοπανησουν,πως θα κανουν κανα φροντιστηριακι. και τελικα; ο χειροτερος μαθητης του 70 ειναι ο καλυτερος σημερα. παιδια αναλφαβητα,δασκαλοι κοπανατζηδες,εργαστηρια ανυπαρκτα,βιβλια; τα απαρχαιωμενα. να μπορουσατε κακομοιρηδες ελληνες να δειτε μια μερα μονον ενα ευρωπαικο σχολειο.
δεν ηξερα οτι μοχθουνε και οι δασκαλοι και οι καθηγητες για την εκπαιδευση των παιδιων μας.... μηνας μπαινει μηνας βγαινει ο μμισθος θα πεσει κοροιδα τους λενε.....και τα ωθουν προς τα φροντιστηρια για καλυτερη τυχη... και πολλοι απ αυτους/αυτες περιμενουν το τελευταιο κουδουνι να πανε να πιουνε καφεδακι στην παραλια και να κουβεντιαζουν με τις ωρες για το life style τις Ναξου....
ασε αυτοι βγαζουν το αχτι τους στα παιδια. τα κοβουν απο απουσιες γιατι με το παραμικρο τα πετανε εξω,τα αφηνουν στην ιδια ταξη επειδη το ακαταλαβιστικο μαθημα τους μαθαινετε μονον απο τα φροντηστηρια. κομπλεξικοι που διαβαζουν απο βραδης μιση ωριτσα και παραδιδουν τσακα-τσακα με ξυλινη γλωσσα.
ενα εχω να πω:τα παραπανω σχολια δεν εχουν την παραμικρη επαφη με την πραγματικοτητα. Μακαρι να υπηρχε η δυνατοτητα να βιντεοσκοπειται η διδασκαλια, γιατι οι γονεις τρωνε χορταρακι απο τα βλασταρια τους, ουτε και φανταζονται πως μπορει να συμπεριφερονται μεσα στην ταξη.
Όπως φαίνεται ανάλογα με την καρέκλα που κάθεταιο καθένας είναι και τα σχόλια που κάνει. Ο ένας είναι επιμορφωτής και έχασε το χρήμα, ο άλλος είναι πικραμένος του φταίνε οι εκπαιδευτικοί που δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους, και σε άλλον φταίνε οι εκπαιδευτικοί γιατί έμεινε το παιδί του αποαπουσίες, αγνοώντας την υποχρέωσή του σαν γονιός να ελέγξει την επίδοσή του και την παρουσία του.
Και συνεχίζω, από το προηγούμενο.
Είμαι, λοιπόν εκπαιδευτικός και δεν ανέχομαι να επιμορφώνομαι στις νέες τεχνολογίες που είναι αδαείς τόσοσ σε τεχνολογικά όσο και παιδαγωγικά θέματα, και έγιναν επιμορφωτές μόνο και μόνο λόγω συγκυριών, αλλιώς δε θα έβλεπαν τη θέση ούτε με το κυάλι.
Και συνεχίζω.
Δε δέχομαι όμως και από ελεύθερους επαγγελματίες φοροφυγάδες που χρώνουν τον καφέ στη Νάξο 4€, χωρίς απόδειξη να κρίνουν το έργο ενός εκπαιδευτικού. Ναι υπάρχει ένα ποσοστό που δεν παράγει όσο πρέπει, αλλά είμαι σίγουρος ότι ακόμα και ο χείρότερος εκπαιδευτικός προσφέρει στα παιδία πολύ περισσότερα από άλλους υπαλλήλους.
Και συνεχίζω.
Δε μπορώνα δεχτώ κριτική από γονιούς οι οποίοι τελειώνουν τα παιδιά τουτς το σχολείο (Λύκειο) και η μόνη τους επαφή με αυτό είναι η παραλαβή της βαθμολογίας του 1ου τετραμήνου, μια και δεν πάνε να ρωτήσουν για τα παιδιά τους μην τυχόν και τα προσβάλλουν ή επειδή το σχολείο δεν κάνει τίποτα και τη δουλειά την κάνει το φροντιστήριο. Σίγουρα έτσι είναι αφού οι περισσότεροι γονείς από το Δημοτικό μέχρι το Λύκειο στολίζουν όλους τους εκπαιδευτικούς των παιδιών τουςμέ κάθε λογή κοσμιτικά επίθετα, αναμενόμενο είναι στο Λύκειο ο μαθητής να αδιαφορεί πλέον για το τι γίνεται μέσα σε αυτό.
Αυτά και για την ώρα τελειώσα.
ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΩ. ΣΕ ΠΟΙΑ ΧΩΡΑ ΡΕ ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΟΡΟΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ. ΠΕΙΤΕ ΜΙΑ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΝΕ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΗΝ ΤΣΑΝΤΑ ΤΟΥΣ ΕΚΕΙ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ Ο ΓΟΝΙΟΣ ΤΟ ΚΑΡΚΙΝΩΜΑ ΤΟΥ ΔΙΑΒΑΣΕΣ; ΕΓΡΑΨΕΣ; ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΝΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ; ΕΧΩ 3 ΠΑΙΔΙΑ. ΕΦΑΓΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ,ΠΤΩΜΑ, ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ, ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ 2 ΩΡΕΣ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ. ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΣΤΕ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ, ΑΝΘΕΙ Η ΠΑΡΑΠΑΙΔΙΑ.ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΕΠΙΤΗΡΗΤΕΣ ΜΑΣ. ΑΦΗΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ. ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΙΑ ΑΛΛΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΠΝΕΕΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΑΜΕΣΩΣ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΙΣΜΑ. ΕΣΕΙΣ ΘΕΛΕΤΕ ΔΟΥΛΕΙΑ.
21 Ιουνίου 2011 3:35 μ.μ.
Και συνεχίζω, από το προηγούμενο.
Είμαι, λοιπόν εκπαιδευτικός και δεν ανέχομαι να επιμορφώνομαι στις νέες τεχνολογίες που είναι αδαείς τόσοσ σε τεχνολογικά όσο και παιδαγωγικά θέματα, και έγιναν επιμορφωτές μόνο και μόνο λόγω συγκυριών, αλλιώς δε θα έβλεπαν τη θέση ούτε με το κυάλι.
ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ, ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΗΣΟΥΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΓΟΗΤΡΟ , ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΒΡΗΚΕΣ ΤΟΙΧΟ, ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΒΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΣΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΖΗΤΑΣ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΗΚΕΙΣ ΣΤΟ 80% ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΕ ΧΑΜΗΛΗ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ.
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ των πρωτευσάντων μαθητών της Α’, Β’ και Γ’ (α’ και β’ φάση) Λυκείου ΤΟΥ 21ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός Φυσικής 2011, ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ:
http://micro-kosmos.uoa.gr/gr/announcments/pdf/proteusantes_diag_2011_a_fasi.pdf
ΟΠΟΥ 5 ΝΑΞΙΩΤΟΠΟΥΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕ.Λ. ΝΑΞΟΥ ΠΡΩΤΕΥΣΑΝ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΥΣΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΕΡΙΦΑΝΟΥΣ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΛΕΚΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΠΕ4 ΤΟΥ ΓΕΛ ΝΑΞΟΥ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΜΕΣΟΠΕΛΑΓΑ ΑΟΚΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΗΘΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ Τ.Π.Ε. ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΟΥΣ.
ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑ..ΑΟΚΝΑ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΑ . Η ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΑΝ; ΕΞΑΛΟΥ ΤΑ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΑ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΟΝ ΤΥΠΟ. ΤΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΞΕΠΑΤΩΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ,ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΣΚΑΤΟ ΤΟΥΣ ΠΑΞΙΜΑΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΧΙΛΙΑΡΙΚΟ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ. ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑ.
Τα φροντιστήρια δεν γνωρίζουν τι σημαίνει εικονικό εργαστήριο και λογισμικά φυσικής.Μπλοκάρουν σε ότι καινούργιο παρουσιάζεται.Ξεφύγατε με την εμπάθειά σας
ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ, ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΗΣΟΥΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΗΣ ΕΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΓΟΗΤΡΟ , ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΒΡΗΚΕΣ ΤΟΙΧΟ, ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΒΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΣΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΖΗΤΑΣ ΑΞΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΗΚΕΙΣ ΣΤΟ 80% ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΔΙΑΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΕ ΧΑΜΗΛΗ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ.
Όταν θα φύγεις από το νησί η επιμόρφωση θα ξαναξεκινήσει, μέχρι τότε το ποσοστό των εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων που δε θα σε γουστάρει θα ξεπερνά το 80%. Να ερμηνεύεις τα γεγονότα σωστά και όχι κατά το δοκούν.
Ένας εκπαιδευτικός με χαμηλή αυτοεκτίμηση.
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΡΗ. ΑΡΑ ΓΙΑΤΙ ΨΑΧΝΕΣΑΙ; ΑΣΕ ΤΗΝ Κ. ΜΙΚΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΡΑΚΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΔΙΑΚΡΙΝΕΙ.ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΑ ΞΕΚΑΤΗΝΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ON AIR,ΓΙΑΤΙ ΤΑ ''ΠΑΙΡΝΟΥΝ''ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ. ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ Η ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ,ΝΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΕΥΣΥΝΗΔΕΙΤΑ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΩΣ ΑΙΣΘΑΝΕΣΑΙ ΝΤΟΠΙΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ(εχουμε συζητήσει αλλωστε γι' αυτο).
ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ, ΔΙΟΤΙ ΤΗ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΧΑΛΕΠΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ.
ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΕΣ ΤΟΥ Β2, ΕΝΩ ΤΑ ΑΛΛΑ ΝΗΣΙΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΝ.
!!!!!!
και ομως, η συντριπτικη πλειοψηφια των εκπαιδευτικων ειναι αριστα καταρτισμενη και εχει ορεξη να προσφερει. Αυτη τη στιγμη στα σχολεια υπαρχει μεταβατικο σταδιο απο την παλια στη νεα γενια εκπαιδευτικων και οταν ολοκληρωθει η κατασταση θα ειναι καλυτερη. Παντως, η απαξιωτικη συμπεριφορα γονεων και παιδιων, ως αλλοθι σε πιθανες αποτυχιες και αδυναμιες που εχουν, ειναι μια πραγματικοτητα. Ας βγαλουμε τις παρωπιδες ορισμενοι..
Για να κλείσει το θέμα τουλάχιστον από την πλαευρά μου.
Τα όσα εξέθεσα εδώ είναι προσωπική μου άποψη την οποία δεν έχω συζητήσει με κανέναν προηγούμενα, αλλά δε μπορώνα βγαίνω για καφέ καινα μαθαίνω από συναδέλφους της πρωτοβάθμιας ότι γίνονται παράπονα ή έστω συζητήσεις για σαμποτάζ κ.α. Ας κοιτάζουμε όλοι τι πραγματικά μπορούμε να προσφέρουμε και ας μη χρυσώνουμε το χάπι στους εαυτούς μας για τις αποτυχίες μας. Η μανία καταδίωξης που έχουμε πολλοί από έμας μόνο κακό μπορεί να μας κάνει ή τουλάχιστον δε βοηθά να βελτιώθουμε.
Αυτά και τέλος.
Καλό καλοκαίρι και περαστηκά μας.
Υ.Γ. και επειδή υπάρχει η άποψη ότι μόνο οι ντόπιοι ξέρουν πρόσωπα και πράγματα, φεύγω για διακοπές και θα τα ξαναπούμε από Σεπτέμβρη.
Καλά να περνάτε!!!
ΩΡΑΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΑΠΟ 23 ΙΟΥΝΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟΝ ΣΕΠΤΥΕΜΒΡΙΟ ΚΑΙ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ. ΤΕΛΙΚΑ ΕΣΕΙΣ ΤΑ ΤΡΩΤΕ.
40ΩΡΟ ΠΕΝΘΗΜΕΡΟ ΚΑΙ 11 ΜΗΝΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΩΡΑ!!!!!
ΑΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΜΕΡΙΚΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΡΩΝΕ ΤΟΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΩΝ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΩΝ.
ΟΥΣΤ ΧΑΡΑΜΟΦΑΗΔΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΓΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΜΕΝ ΚΟΠΑΝΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΕ ΑΚΟΜΗ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΙ ΒΥΣΜΑΤΙΕΣ "ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΕΣ"
ΕΝΑΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ
ΣΩΣΤΟΣ Ο ΑΠΟ ΠΑΝΩ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΛΕΜΕ ΑΣΤΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ. ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΝΑΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΑ. ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΙΜ ΚΑΤΙ; ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΧΟΝΤΟΥΣΤΑΝ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΘΑ ΗΤΑΝ . ΧΑΜΕΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ. ΑΦΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ. ΑΝ ΕΙΧΕ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΘΑ ΤΑ ΣΤΕΛΝΑΜΕ ΕΚΕΙ. ΘΑ ΓΛΕΙΤΩΝΑΜΕ ΤΑ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΜΑΛΑΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ;
Οι μισθωτοι που σπουδασαν και πληρωνουν στην εφορια ενοχλουν.Οι επιχειρηματιες που δηλωνουν ανεργια το Νοεβρη δεν ενοχλουν.Οσοι νοικιαζουν αποθηκες για σπιτια χωρις αποδειξη δεν ενοχλουν.Οσοι χρεωνουν την μοσχαρισια μπριζολα 9,5 ευρώ δεν ενοχλουν.Ποια ειναι τα λαμόγια;
Τι μας λετε κα Μικα Παντελεων;
Οι ντοπιοι εκπαιδευτικοι δεν εχουν επιπεδο ενω εσεις εχετε; Ποσα χρονια εχετε να μπειτε σε σχολικη αιθουσα; και αν καιγεστε να κανετε επιμορφωση, καλως να ερθετε στο πρωινο προγραμμα και να τα εφαρμοσετε κατευθειαν μεσα στην ταξη. Στην περιορισμενη σχολικη ωρα των 40-45 λεπτων και στο ανομοιογενες συνολο μιας σχολικης ταξης. Το βρηκατε τωρα το προβλημα, ειναι το οτι δεν επιμορφωνονται οι εκπαιδευτικοι. το οτι πρεπει οι μισοι μαθητες να μενουν στο γυμνασιο δε μας το λετε ή δεν το λετε στους αρμοδιους του υπουργειου, η επιμορφωση ειναι το προβλημα σας.
8 μερες μετα και με ψευδη σχολια;Καταλαβαμε. Ο τελευταιος να κλεισει την πορτα
Δηλαδη εγω ηθελα να επιμορφωθώ αλλα με επεισαν άλλοι π.χ. ο Διευθυντής μου ή ο Προϊστάμενος ή ο αντιδημαρχος να μην...... Μήπως είναι αλλου το πρόβλημα????
30 Ιουνίου 2011 8:29 μ.μ.
swsta,einai perissotera apo ena.
Δημοσίευση σχολίου