Δελτίο τύπου
Η Π.Ο.Ε.Σ.Ε (Πανελλήνια Ομοσπονδία Εστιατορικών & Συναφών Επαγγελμάτων) μετά από προσπάθειες που άρχισαν πριν από αρκετό καιρό συναντήθηκε με αντιπροσωπεία της συνδρομητικής τηλεόρασης NOVA. Στη συνάντηση παρευρέθηκαν από την πλευρά της ΠΟΕΣΕ ο Γενικός Γραμματέας κ. Γιώργος Κουράσης και ο κ. Γιάννης Παπαδόπουλος Γενικός Γραμματέας του Σωματείου Μαζικής Εστίασης Νάξου & Μικρών Κυκλάδων «Φιλοξενία», ενώ από την πλευρά της NOVA οι επικεφαλής του τμήματος HO.RE.CA. (HOtel REstaurant CAtering) κ.κ. Σταύρος Μαντάς & Κωνσταντίνος Παναγιωτόπουλος.
Σκοπός της συνάντησης ήταν η εν γένει ενημέρωση των εκπροσώπων της NOVA σχετικά με..... τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες του Κλάδου Εστίασης & Αναψυχής σε ότι αφορά την τιμολογιακή πολιτική της NOVA, δεδομένης της οικονομικής δυσπραγίας των τελευταίων ετών και της σημαντικής πτώσης του τζίρου, με απώτερο σκοπό μια ενδεχόμενη υπογραφή συμφώνου συνεργασίας μεταξύ ΠΟΕΣΕ και NOVA με ευνοϊκότερους όρους.
Οι εκπρόσωποι της ΠΟΕΣΕ έκαναν μια μικρή αναφορά στις δράσεις της Ομοσπονδίας και επεσήμαναν την δεινή θέση στην οποία βρίσκονται οι επαγγελματίες του Κλάδου κάνοντας ξεκάθαρη την ανάγκη εύρεσης ενός πεδίου συνεργασίας από μηδενική βάση με έμφαση την τιμολογιακή πολιτική αλλά και το Value for money των πακέτων της εταιρείας σε σχέση με τα προνόμια και τις υπηρεσίες που παρέχει. Στη συνέχεια με μια σειρά επιχειρημάτων έκαναν μια πλήρη εισήγηση και αναφέρθηκαν στα ειδικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες.
Επιγραμματικά:
Ø Ανάγκη σύνταξης τιμολογίου συνυπολογίζοντας την νησιωτική ιδιαιτερότητα και σε επίπεδα αναλογικά με τον πληθυσμό ανά περιοχή και χωριό
Ø Τα οικιακά τιμολόγια και οι παροχές που δίνει η εταιρεία που φθάνουν στα όρια του αθέμιτου ανταγωνισμού και αγγίζουν τις περιπτώσεις των διαφυγόντων κερδών σε αντιδιαστολή με τα αντίστοιχα που δίδονται και εισπράττονται από τα καταστήματα.
Ø Σεβασμό στην εποχικότητα των επιχειρήσεων. Δυνατότητα διακοπής σύνδεσης κατά την καλοκαιρινή περίοδο χωρίς επιβολή προστίμου ή μείωση του τιμολογίου στους συγκεκριμένους μήνες κατά ένα μεγάλο ποσοστό πχ στο 1/3
Ø Η αύξηση των επαγγελματικών τιμολογίων και μάλιστα τα τελευταία χρόνια μέσα στην περίοδο της κρίσης ενώ τα οικιακά μειώθηκαν θεαματικά.
Ø Η αδυναμία χρήσης από τα καταστήματα της υπηρεσίας PVR (δυνατότητα ταυτόχρονης προβολής διαφορετικών καναλιών σε διαφορετικές τηλεοράσεις) με δωρεάν εξοπλισμό από την εταιρεία αφού η τιμολόγηση γίνεται με βάση το σύνολο των καθισμάτων.
Ø Η αδυναμία χρήσης της υπηρεσίας NOVA GO από τα καταστήματα
Ø Η ανάγκη πιο γρήγορης τηλεφωνικής επικοινωνίας για τους επαγγελματικούς πελάτες
Ø Οι υπέρογκες τιμές των ποινών penalty σε περίπτωση διακοπής συμβολαίου
Ø Ανοχή στις ημερομηνίες πληρωμής να μην κόβετε το σήμα εάν δεν έχει εξοφληθεί ο λογαριασμός και μάλιστα κατά την διάρκεια προβολής μεγάλων αθλητικών γεγονότων-συνήθως ντέρμπι εκθέτοντας έτσι τον συνεργάτη- καταστηματάρχη στα μάτια των πελατών του. Ούτε και τις βραδινές ώρες αλλά κατά τις πρώτες πρωινές ώρες ώστε να δίνεται η δυνατότητα στον επαγγελματία μέχρι την ώρα κλεισίματος της Τράπεζας να προλαβαίνει να πληρώνει ώστε να μην στερούνται ξαφνικά οι πελάτες του τη σύνδεση
Ø Την καλύτερη ενημέρωση των πωλητών στους όρους των συμβολαίων και την ανάγκη ενός καλύτερου δίαυλου επικοινωνίας μεταξύ των πωλητών και των καταστηματαρχών
Ø Την ανάγκη εξωστρέφειας της εταιρείας FORTHNET κάνοντας γνωστά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της στους επαγγελματίες
Ø Αναγνώριση με την παροχή προνομίων, των προσπαθειών που κάνει η Ομοσπονδία για να κρατήσει ζωντανές τις μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις (τους πελάτες της NΟVA δηλαδή)
Μετά την εποικοδομητική συζήτηση, θα υπάρξει και νέα συνάντηση μεταξύ ΠΟΕΣΕ και NOVA σε εύλογο χρόνο, όπου θα επανεξεταστεί η δυνατότητα υπογραφής συμφώνου συνεργασίας με όρους προσαρμοσμένους στη νέα οικονομική πραγματικότητα.
Από το Γραφείο Τύπου
Η Π.Ο.Ε.Σ.Ε (Πανελλήνια Ομοσπονδία Εστιατορικών & Συναφών Επαγγελμάτων) μετά από προσπάθειες που άρχισαν πριν από αρκετό καιρό συναντήθηκε με αντιπροσωπεία της συνδρομητικής τηλεόρασης NOVA. Στη συνάντηση παρευρέθηκαν από την πλευρά της ΠΟΕΣΕ ο Γενικός Γραμματέας κ. Γιώργος Κουράσης και ο κ. Γιάννης Παπαδόπουλος Γενικός Γραμματέας του Σωματείου Μαζικής Εστίασης Νάξου & Μικρών Κυκλάδων «Φιλοξενία», ενώ από την πλευρά της NOVA οι επικεφαλής του τμήματος HO.RE.CA. (HOtel REstaurant CAtering) κ.κ. Σταύρος Μαντάς & Κωνσταντίνος Παναγιωτόπουλος.
Σκοπός της συνάντησης ήταν η εν γένει ενημέρωση των εκπροσώπων της NOVA σχετικά με..... τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες του Κλάδου Εστίασης & Αναψυχής σε ότι αφορά την τιμολογιακή πολιτική της NOVA, δεδομένης της οικονομικής δυσπραγίας των τελευταίων ετών και της σημαντικής πτώσης του τζίρου, με απώτερο σκοπό μια ενδεχόμενη υπογραφή συμφώνου συνεργασίας μεταξύ ΠΟΕΣΕ και NOVA με ευνοϊκότερους όρους.
Οι εκπρόσωποι της ΠΟΕΣΕ έκαναν μια μικρή αναφορά στις δράσεις της Ομοσπονδίας και επεσήμαναν την δεινή θέση στην οποία βρίσκονται οι επαγγελματίες του Κλάδου κάνοντας ξεκάθαρη την ανάγκη εύρεσης ενός πεδίου συνεργασίας από μηδενική βάση με έμφαση την τιμολογιακή πολιτική αλλά και το Value for money των πακέτων της εταιρείας σε σχέση με τα προνόμια και τις υπηρεσίες που παρέχει. Στη συνέχεια με μια σειρά επιχειρημάτων έκαναν μια πλήρη εισήγηση και αναφέρθηκαν στα ειδικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες.
Επιγραμματικά:
Ø Ανάγκη σύνταξης τιμολογίου συνυπολογίζοντας την νησιωτική ιδιαιτερότητα και σε επίπεδα αναλογικά με τον πληθυσμό ανά περιοχή και χωριό
Ø Τα οικιακά τιμολόγια και οι παροχές που δίνει η εταιρεία που φθάνουν στα όρια του αθέμιτου ανταγωνισμού και αγγίζουν τις περιπτώσεις των διαφυγόντων κερδών σε αντιδιαστολή με τα αντίστοιχα που δίδονται και εισπράττονται από τα καταστήματα.
Ø Σεβασμό στην εποχικότητα των επιχειρήσεων. Δυνατότητα διακοπής σύνδεσης κατά την καλοκαιρινή περίοδο χωρίς επιβολή προστίμου ή μείωση του τιμολογίου στους συγκεκριμένους μήνες κατά ένα μεγάλο ποσοστό πχ στο 1/3
Ø Η αύξηση των επαγγελματικών τιμολογίων και μάλιστα τα τελευταία χρόνια μέσα στην περίοδο της κρίσης ενώ τα οικιακά μειώθηκαν θεαματικά.
Ø Η αδυναμία χρήσης από τα καταστήματα της υπηρεσίας PVR (δυνατότητα ταυτόχρονης προβολής διαφορετικών καναλιών σε διαφορετικές τηλεοράσεις) με δωρεάν εξοπλισμό από την εταιρεία αφού η τιμολόγηση γίνεται με βάση το σύνολο των καθισμάτων.
Ø Η αδυναμία χρήσης της υπηρεσίας NOVA GO από τα καταστήματα
Ø Η ανάγκη πιο γρήγορης τηλεφωνικής επικοινωνίας για τους επαγγελματικούς πελάτες
Ø Οι υπέρογκες τιμές των ποινών penalty σε περίπτωση διακοπής συμβολαίου
Ø Ανοχή στις ημερομηνίες πληρωμής να μην κόβετε το σήμα εάν δεν έχει εξοφληθεί ο λογαριασμός και μάλιστα κατά την διάρκεια προβολής μεγάλων αθλητικών γεγονότων-συνήθως ντέρμπι εκθέτοντας έτσι τον συνεργάτη- καταστηματάρχη στα μάτια των πελατών του. Ούτε και τις βραδινές ώρες αλλά κατά τις πρώτες πρωινές ώρες ώστε να δίνεται η δυνατότητα στον επαγγελματία μέχρι την ώρα κλεισίματος της Τράπεζας να προλαβαίνει να πληρώνει ώστε να μην στερούνται ξαφνικά οι πελάτες του τη σύνδεση
Ø Την καλύτερη ενημέρωση των πωλητών στους όρους των συμβολαίων και την ανάγκη ενός καλύτερου δίαυλου επικοινωνίας μεταξύ των πωλητών και των καταστηματαρχών
Ø Την ανάγκη εξωστρέφειας της εταιρείας FORTHNET κάνοντας γνωστά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της στους επαγγελματίες
Ø Αναγνώριση με την παροχή προνομίων, των προσπαθειών που κάνει η Ομοσπονδία για να κρατήσει ζωντανές τις μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις (τους πελάτες της NΟVA δηλαδή)
Μετά την εποικοδομητική συζήτηση, θα υπάρξει και νέα συνάντηση μεταξύ ΠΟΕΣΕ και NOVA σε εύλογο χρόνο, όπου θα επανεξεταστεί η δυνατότητα υπογραφής συμφώνου συνεργασίας με όρους προσαρμοσμένους στη νέα οικονομική πραγματικότητα.
Από το Γραφείο Τύπου
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου