Κυριακή, Ιουλίου 27, 2014

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου και η Κατερίνα Κόκλα Βάφτισαν το γιο τους στη Νάξο

Στην όμορφη Νάξο και συγκεκριμένα στον ιερό ναό Παναγίας Κριτόματης, ένα γραφικό εκκλησάκι περίπου 6 χιλιόμετρα από τη Χώρα, βάφτισαν τον μονάκριβο γιο τους ο Γρηγόρης Αρναούτογλου και η Κατερίνα Κόκλα.
Οι δυο γονείς εμφανώς συγκινημένοι δεν άφηναν από την αγκαλιά τους τον μικρό Αναστάσιο.
Από το μεσημέρι της Παρασκευής πολλοί ήταν οι λαμπεροί καλεσμένοι που κατέφτασαν στο νησί όπως ο.... Θέμης Γεωργαντάς, ο Δημήτρης Σταρόβας, η Μαρία Μπεκατώρου με τον σύζυγό της Αντώνη Αλεβιζόπουλο, η Κατερίνα Γκαγκάκη και ο Γιάννης Λάτσιος.
Περισσότερα   στο.... http://www.i-diadromi.gr/2014/07/blog-post_46.html
Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

4 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα και από εμένα...

Ανώνυμος είπε...

Διονυσία Δάγκα

Καλησπέρα σας θα ήθελα ενόψει των Χριστουγέννων
να αφιερώσω αυτό το τραγούδι έτσι ανεπιτήδευτα (όπως θα λεγε και ο παικταράς μου Βασίλης Παπακωνσταντίνου που για μένα θεωρείται ο Πατριάρχης της Rock ελληνικής μουσικής)
Στον κύριο Χάρη♡ Ρώμα☆ τον Επίσης Πατριάρχη της ελληνικής τηλεόρασης θεάτρου της σημερινής εποχής που σε όλες του τις δουλειές κάνει κατάθεση ψυχής την οποία μας αγγίζει βαθιά μέσα μας και που τον ευχαριστούμε τα μάλα που υπάρχει και μέσα από αυτόν και εμείς...
. . .
Και του χρόνου (2004)
. . .
Στίχοι: Τάσος Βουγιατζής
Μουσική: Τάσος Βουγιατζής
1η ερμηνεία: Καλομοίρα Σαράντη
. . .
Ένα γράμμα είχα γράψει και εγώ
Στον Αι Βασίλη πέρσι τέτοιο καιρό
Και ζητούσα να σε φέρει
Σαν παραμύθι μαγικό
Μοιάζει τώρα αυτό που εγώ ζω
Με εσένα, με εσένα
. . .
Και του χρόνου να `μαστε μαζί
Και να λιώνω μ’ ένα σου φιλί
Και του χρόνου η ευχή μου
Να βγει αληθινή
Και του χρόνου να σου λέω σ’ αγαπώ
Και να γέρνω πάνω στον ώμο σου εγώ
Και του χρόνου η ευχή μου
Να βγει αληθινή
. . .
Και να σ’ έχω αγκαλιά πάλι τα Χριστούγεννα
Και στο χιόνι να ζωγραφίζω την καρδιά μου
Και να σ’ έχω αγκαλιά πάλι τα Χριστούγεννα
Και γελώντας να σου λέω όλα τα όνειρά μου
. . .
Έχει κρύο ρίχνει χιόνι πολύ
Στην καλύτερη του χρόνου γιορτή
Και εγώ είμαι με εσένα
Δώρα γέμισε η πόλη αυτή
Μα το δώρο μου για μένα είσαι εσύ
Σου το λέω, σου το ξαναλέω
. . .
Και του χρόνου να `μαστε μαζί...
Και να σ’ έχω αγκαλιά πάλι τα Χριστούγεννα...
Εύχομαι ο νέος χρόνος να φέρει υγεία πραγματική αγάπη και περισσότερη δημιουργικότητα και να έχουμε επίσης τα μυαλά μας στο κεφάλι
το πε κι ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου

Ανώνυμος είπε...

Και Κύριε Χάρη Ρώμα Ξεχάστε την Ελένη Ράντου μία για πάντα τώρα θα σας βοηθήσω εγώ με το πολυπόθητο σίκουελ
Είμαι φαν του κυρίου Χάρη Ρώμα
Και μελλοντική συνεργάτιδα του

Διονυσία Δάγκα...

Ανώνυμος είπε...

κύριε Γρηγόρη Αρναούτογλου μας είχατε υποσχεθεί έναν αγώνα για το sequel του Κωνσταντίνου και Ελένης τι σας έταξε η Ελένη Ράντου και κάνατε πίσω Γιατί αυτό φαίνεται σας παρακαλούμε Προσπαθήστε και εσείς πατέρας είστε σας θερμοπαρακαλώ εκπρόσωπος της νεότερης γενιάς που το θέλει σαν τρελή Καλά Χριστούγεννα Σας εύχομαι και καλό μήνα σας εκλιπαρώ σας εκλιπαρώ σας εκλιπαρώ ικετεύω σε ικετεύω κάντε έναν αγώνα Εσείς μπορείτε