Η πρωτοβουλία του ΕΟΤ «Greece From Home», η οποία στήθηκε σε συνεργασία με την Google για την ανάδειξη της χώρας μας στο εξωτερικό μέσα στην πανδημία του κορονοϊού, αρχίζει σταδιακά να «ταξιδεύει» σε όλο τον κόσμο.
Ο ιστότοπος inc.com, που ειδικεύεται σε ζητήματα επιχειρήσεων, συμβουλές και διαδικτυακά σεμινάρια, κάνει αναφορά στην πλατφόρμα του «Greece From Home», σε άρθρο που δημοσίευσε με αφορμή την διαδικτυακή συνέντευξη του Bill Gates στο LinkedIn, πριν από μερικές ημέρες, με κεντρικό θέμα πώς θα είναι η ζωή μετά την.....
πανδημία.
Στο συγκεκριμένο άρθρο, γίνεται ειδική αναφορά στην Ελλάδα,σχετικά με τον τουρισμό και πώς αυτός πλήττεται από τον κορονοϊό. «Η βιομηχανία του τουρισμού αναμφίβολα είναι μία από εκείνες που έχουν χτυπηθεί πιο δυνατά από την πανδημία. Ωστόσο, μπορούμε να διδαχθούμε από το "Greece From Home", μια υπέροχη πρωτοβουλία του ΕΟΤ σε συνεργασία με την Google», σημειώνει ο συντάκτης.
πηγή
Ο ιστότοπος inc.com, που ειδικεύεται σε ζητήματα επιχειρήσεων, συμβουλές και διαδικτυακά σεμινάρια, κάνει αναφορά στην πλατφόρμα του «Greece From Home», σε άρθρο που δημοσίευσε με αφορμή την διαδικτυακή συνέντευξη του Bill Gates στο LinkedIn, πριν από μερικές ημέρες, με κεντρικό θέμα πώς θα είναι η ζωή μετά την.....
πανδημία.
Στο συγκεκριμένο άρθρο, γίνεται ειδική αναφορά στην Ελλάδα,σχετικά με τον τουρισμό και πώς αυτός πλήττεται από τον κορονοϊό. «Η βιομηχανία του τουρισμού αναμφίβολα είναι μία από εκείνες που έχουν χτυπηθεί πιο δυνατά από την πανδημία. Ωστόσο, μπορούμε να διδαχθούμε από το "Greece From Home", μια υπέροχη πρωτοβουλία του ΕΟΤ σε συνεργασία με την Google», σημειώνει ο συντάκτης.
«Αυτό το site "χτίστηκε" στην αρχή του μάρκετινγκ περιεχομένου: χρησιμοποιεί σπουδαίο online περιεχόμενο για να δημιουργήσει μια σχέση με πιθανούς πελάτες. Μέσα από βίντεο στο Youtube και άλλο περιεχόμενο, οι δημιουργοί της πλατφόρμας δίνουν στους επισκέπτες την ευκαιρία να να περιηγηθούν σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, να δουν περιοχές με φυσική ομορφιά, ακόμη και να κάνουν "πεζοπορίες" ή να επισκεφθούν κάποιο εστιατόριο, όλα εικονικά προφανώς», συμπληρώνει. «Αν γίνει σωστά, το περιεχόμενό σας μπορεί να φέρει έσοδα μέσω των διαφημίσεων και των πωλήσεων. Και, πέραν όλων των άλλων, είναι ένας τρόπος να κρατήσετε επαφή με το κοινό σας, μέχρι αυτό να είναι πρόθυμο (και ικανό) να ταξιδέψει ξανά», καταλήγει.
Μια περίπτωση που η χώρα μας εξάγει ιδέες και πώς να μην χαιρόμαστε γι' αυτό;
πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου