Δευτέρα, Νοεμβρίου 21, 2016

Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΝΟΤΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ PHILOXENIA 2016

Στην Διεθνή Έκθεση Philoxenia 2016, η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου επιβεβαίωσε την κυριαρχία της στην τουριστική βιομηχανία της χώρας
Για μια ακόμη φορά, η Περιφέρεια εξασφάλισε τις καλύτερης συνθήκες παρουσίας και προβολής των νησιών της

Η εντυπωσιακή πορεία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στις μεγάλες τουριστικές εκθέσεις του εξωτερικού, συνεχίστηκε και στην Philoxenia 2016, την κορυφαία στη χώρα μας Διεθνή Έκθεση Τουρισμού, όπου για.....
μία ακόμη φορά επιβεβαίωσε την κυρίαρχη θέση των νησιών της στην τουριστική βιομηχανία της χώρας καθώς και τους θετικούς οιωνούς για τη σεζόν του 2017.
Στην 32η Philoxenia, που διήρκεσε από 18 έως 20 Νοεμβρίου, στη Θεσσαλονίκη,  η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, εξασφάλισε και πάλι τις καλύτερης συνθήκες παρουσίας και προβολής των νησιών της, μεγιστοποιώντας τα οφέλη της συμμετοχής στην Έκθεση, με τρόπο που να αναδεικνύεται η ξεχωριστή φυσιογνωμία καθενός από αυτά, ώστε το Νότιο Αιγαίο, συνολικά, να συνιστά ένα νησιωτικό σύνολο τουριστικών προορισμών αξεπέραστης ομορφιάς και ιδιαιτερότητας , που καλύπτουν όλο το φάσμα των ενδιαφερόντων του επισκέπτη, με παροχή υψηλότατου επιπέδου υπηρεσιών.
Στην φετινή Philoxenia, που διεξήχθη  παράλληλα με τη διεθνή έκθεση ξενοδοχειακού και επαγγελματικού εξοπλισμού, Hotelia, έλαβαν μέρος 23 συνολικά νησιά, που ανταποκρίθηκαν στο κάλεσμα της Περιφέρειας για συμμετοχή στο περίπτερό της, το οποίο επισκέφθηκαν, μεταξύ άλλων, η Υπουργός Τουρισμού κα Έλενα Κουντουρά και ο  Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Τρυφωνόπουλος.
Πρόκειται  για  τη Ρόδο, την Κω, την Πάτμο, τη Λέρο, την Κάρπαθο, τους Λειψούς την Αστυπάλαια και τη Σύμη από τα Δωδεκάνησα,  τη Σύρο, τη Σαντορίνη, τη Μύκονο, την Άνδρο, την Τήνο, την Ίο, την Κύθνο, την Πάρο, την Αντίπαρο, τη Μήλο, την Αμοργό, την Ανάφη, τη Φολέγανδρο  τη Σέριφο και την Ηρακλειά από τις Κυκλάδες.
Οι εκπρόσωποι των νησιών είχαν τη ευκαιρία για επαφές με  καταξιωμένους επαγγελματίες του τουρισμού από το εξωτερικό ( hosted buyers), που  προέρχονται από τους χώρους των Tour Operators, MICE, Corporate και media,  για b2b συναντήσεις, καθώς και για την παρακολούθηση workshops, με ειδικού ενδιαφέροντος θέματα.

Η παρουσία της Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου στην Philoxenia, επιβεβαίωσε το εξαιρετικά θετικό κλίμα και τα αισιόδοξα μηνύματα που ήδη έχουν στείλει οι μεγάλες τουριστικές αγορές του εξωτερικού και έχουν καταγραφεί σε διεθνείς εκθέσεις, όπως προσφάτως η WTM του Λονδίνου, με τις προκρατήσεις να παρουσιάζουν αύξηση σε διψήφιο ποσοστό για τη σεζόν του 2017.

Οι θεαματικές επιδόσεις της σεζόν του 2016, σε πείσμα των δυσμενών συνθηκών, αποτέλεσμα συντονισμένων στρατηγικών κινήσεων, αποτυπώνουν το αποτέλεσμα της σκληρής δουλειάς που κατέβαλε η Περιφερειακή Αρχή τα δύο τελευταία χρόνια, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, τον ΣΕΤΕ και τους επαγγελματίες του κλάδου, για να διατηρηθεί ο τουρισμός  αλώβητος από τις αλλεπάλληλες αρνητικές συγκυρίες.

Το Στρατηγικό Πλάνο Τουριστικής Ανάπτυξης, που εφαρμόζεται από την αρχή του 2016 ήδη με εξαιρετική επιτυχία, με ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη στρατηγικών συνεργασιών και σε συνάρτηση με την υπερσύχρονη και πλέον εξελιγμένη ψηφιακή πλατφόρμα προώθησης του προορισμού, με δεκάδες εκατομμύρια αποδεκτών, αποτελούν τα εργαλεία που χρησιμοποιεί η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, με σκοπό τη διατήρηση και την περαιτέρω ενίσχυση των υψηλών επιδόσεων στον τουριστικό τομέα, με δεδομένο ότι το τουρισμός αποτελεί την κινητήριο δύναμη για την οικονομία του Νοτίου Αιγαίου και της χώρας συνολικά, την μοναδική ελπίδα για ανάπτυξη και νέες θέσεις εργασίας.




Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια :