Τρίτη, Αυγούστου 13, 2013

Επιστολή αγανακτισμένου πολίτη για τις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στη Χώρα της Νάξου

Πότε κάνατε κύριε Λιανέ ανακαίνιση στο Ξενοδοχείο σας κι εσείς κύριε Μαργαρίτη πότε κάνατε ανακαίνιση στο Φαρμακείο σας;;;;;;
Έπειτα από την αποδεδειγμένη ζημιογόνα, καταστροφική και ολέθρια εφαρμογή τη δεδομένη στιγμή , του νέου κυκλοφοριακού στην πράξη αισθάνομαι την ανάγκη να τοποθετηθώ και να καταγγείλω τα εξής:
  • Τη δεδομένη χρονική περίοδο που βρισκόμαστε, στην κορύφωση της τουριστικής περιόδου όπου αντλείται το 60% του ετήσιου τζίρου των επιχειρήσεων η εμμονή και η επιμονή της εφαρμογής του νέου κυκλοφοριακού αποτελεί ατομική βόμβα στα θεμέλια της.....
    λειτουργίας και της ροής των επιχειρήσεων και βάζει σε περιπέτειες ένα μεγάλο κύκλο ανθρώπων: πελατών(καταναλωτών-επισκεπτών)-προμηθευτών-εργαζομένων και τέλος αυτών που πληρώνουν πάντα τη νύφη και τα σπασμένα - των επαγγελματιών.
  • Η οποιαδήποτε εφαρμογή ενός μέτρου είναι ανέφικτη εάν και εφόσον δεν υπάρχει ελεγκτικός μηχανισμός. Με την κατάργηση της Δημοτικής Αστυνομίας καθώς και της δεδομένης υποστελέχωσης του Αστυνομικού τμήματος ( που είναι αδύνατο να παρακολουθήσει τις τεράστιες ανάγκες της τοπικής κοινωνίας και κάνει ότι είναι δυνατόν με τεράστιες προσπάθειες) το τόλμημα της εφαρμογής μέσα στον Αύγουστο ήταν ανεπίτρεπτο. Αναρωτιέμαι πού έλειψαν τα παράνομα παρκαρισμένα αυτοκίνητα και που οδηγήθηκαν;
  • Η καλή λειτουργία μιας νέας κυκλοφοριακής μελέτης προϋποθέτει την αφομοίωση και την τήρηση των κανόνων πρώτα από τους ντόπιους κατοίκους οι οποίοι αποτελούν τους οδηγούς στην προσπάθεια των επισκεπτών να λειτουργήσουν . Τώρα και οι μεν και οι δε κινούνται πελαγωμένοι μέσα στις δαιδαλώδεις αλλαγές.
  • Η προσπάθεια εφαρμογής τη συγκεκριμένη περίοδο θα αποτελέσει ολοκληρωτική τροχοπέδη για το μέτρο και θα δυναμιτίσει και τα όποια καλά στοιχεία έχει η συγκεκριμένη μελέτη αφού θα απορριφθεί συνολικά από την κοινωνία.
  • Η εφαρμογή θα έπρεπε να ξεκινήσει από τα μέσα του φθινοπώρου να λειτουργήσει πιλοτικά να γίνουν οι απαιτούμενες αλλαγές και να παραδοθεί σε χρήση την Άνοιξη. Ποια είναι η ενημέρωση που υπήρξε για τους ντόπιους αλλά και ποια επικοινωνιακά εργαλεία χρησιμοποιήθηκαν για την ενημέρωση των επισκεπτών; Μήπως το θεώρημά των υπευθύνων είναι : «Ρωτώντας πάς στην Πόλη;;;» η το λαϊκό άσμα «που έχω παρκάρει δεν θυμάμαι;;;;;» Που βρίσκονται τα «παρκινγκ;» είναι αρκετά ; πως οδηγούμαστε σ’ αυτά και ποια η σύνδεση και η επικοινωνία μεταξύ τους και με τον κεντρικό ιστό της Πόλης;
  • Αναρωτιέμαι επίσης πόσος χρόνος χρειάζεται επιτέλους για να επεξεργαστούν και να αντιληφθούν τα μηνύματα που φωνάζουν κραυγαλέα από την μέχρι τώρα εφαρμογή. Πόσος χρόνος χρειάζεται για να αντιληφθούν την τεράστια ζημιά που έχουν προκαλέσει σε ανθρώπους και επιχειρήσεις. Δεν έχουν πληροφορηθεί πως επισκέπτες που παραθερίζουν επί σειρά ετών στο νησί μας αλλά και άλλοι που έρχονται για πρώτη φορά δεν θα ξαναπατήσουν το πόδι τους στη Νάξο; Δεν έχουν αντιληφθεί τη δυσαρέσκεια και την αγανάκτηση των ντόπιων κατοίκων η μήπως θεωρούν πως οι υπόλοιπες πτυχές της ζωής τους βαίνουν τόσο εξαιρετικά που είναι δυνατόν να ξεπεράσουν άλλο ένα πλήγμα; Θεωρούν ότι δικαιούνται να βλάπτουν επιχειρήσεις με επιπόλαιο και αυταρχικό τρόπο; Δεν κυκλοφορούν στο δημιούργημά τους οι ίδιοι ή είναι παντελώς αφανείς και αόρατοι;
Θα σταθώ όμως στα πιο κραυγαλέα σημεία της μέχρι τώρα εφαρμογής αυτά τα οποία καθιστούν επιτακτική την ανάγκη να την σταματήσετε άμεσα . Συγκεκριμένα:
  • Στην οδό Παπαρηγοπούλου με κατεύθυνση από το Θερινό Σινεμά προς την Αστυνομία- Πλ. Πρωτοδικείου (άνοδος) . Πραγματικά εδώ συντελείται μία παγκόσμια πρωτοτυπία. Σε όλες τις πόλεις του Κόσμου προσπαθούν να βγάλουν την κίνηση μέσα από το Κέντρο της Πόλης και εσείς την οδηγείται μέσα σε αυτή; Ο τουριστικότερος δρόμος της Νάξου όπου έχει οριακό πλάτος και αποτελεί τη σύνδεση του μεγαλύτερου όγκου των καταλυμάτων του νησιού με το κέντρο επιφορτίζεται εγκληματικά με όλο τον κυκλοφοριακό όγκο του νησιού καθώς την είσοδο στην Πόλη από όλες τις παραλίες του Νησιού ακόμα και της Πλάκας και του Ορκού και της Βίγλας μετά την κατασκευή του νέου δρόμου. Κατευθύνετε μέσα από το συγκεκριμένο δρόμο όπου προσπαθούν εναγωνίως να συνυπάρξουν πεζοί και επιχειρήσεις όλη την κίνηση των τροχοφόρων για να τους οδηγήσετε που;;;;;; Μέσα από το στενό στην καφετέρια «άρωμα» της πλατείας Πρωτοδικείου (ακροβατώντας ανάμεσα σε σκαλιά και εισόδους σπιτιών- του οποίου το πλάτος γνωρίζετε ότι είναι απαγορευτικό και επικίνδυνο) να οδηγηθούν που;;;;; Στο πάρκινγκ του Δημαρχείου που είναι εξ ορισμού κατειλημμένο;;; Έχετε δικαίωμα να ωθείτε τα οχήματα σε ένα πάρκινγκ που δεν έχει ελεύθερες θέσεις;;; Είναι δυνατόν να ταλαιπωρείτε τόσο τον κόσμο; Δεν βλέπετε πως οι επιχειρήσεις που έχουν αναπτυχθεί στο συγκεκριμένο χώρο εξυπηρετούν ανάγκες ;;; Μπορείτε εν μία νυκτί να αφανίσετε τόσες δραστηριότητες; Ποια τα κίνητρά σας να το κάνετε; Ενημερώσατε-προειδοποιήσατε αυτές τις επιχειρήσεις ότι θα πρέπει να βάλουν λουκέτο από εδώ και πέρα και να μεταλλαχθούν σε τροχονόμους;
  • Απαγορεύσατε την είσοδο στην Πόλη των λεωφορείων του Κτελ μέσω της Παπαβασιλείου και οδηγείτε πλέον όλο τον όγκο του κόσμου που εισέρχεται στην πόλη από τα χωριά σε ένα συγκεκριμένο σημείο του λιμανιού στο τέρμα των λεωφορείων μέσω του περιφερειακού απορρίπτοντας όλο τα βασικό εμπορικό ιστό του νησιού;;;; Είναι κι αυτοί οι επαγγελματίες απορριπτέοι από τα σχέδιά σας;;;; Μετά από αυτό έχω κάθε δικαίωμα να πιστεύω ότι το κάνετε για να εξυπηρετήσετε μεμονωμένα συμφέροντα.
    Όλα αυτά λοιπόν και τα υπόλοιπα νέα στοιχεία του κυκλοφοριακού είχαν σαν αποτέλεσμα εν μέσω της χειρότερης οικονομικής πραγματικότητας των τελευταίων 40 ετών να προκαλέσουν μοναδική δυσαρέσκεια, αγανάκτηση και δυσφήμηση για το νησί μας. Ειδικότερα:
  • Οι κάτοικοι του νησιού να ταλαιπωρηθούν προσπαθώντας μάταια να υιοθετήσουν τις νέες συνθήκες.
  • Οι νέοι επισκέπτες του νησιού να μην μπορούν να παρακολουθήσουν τη νέα λειτουργία.
  • Οι επισκέπτες που έχουν ξαναέλθει στο νησί και είχαν μάθει που και πως να κινούνται να χάσουν κάθε προσανατολισμό.
  • Οι επαγγελματίες ανήμποροι να αντιδράσουν να ζημιώνονται καθημερινά. Τι ζήτησαν στο κάτω κάτω ;; Εφαρμογή από το Φθινόπωρο. Να τους δοθεί 5 μήνες περιθώριο να μην χάσουν τη σεζόν και από το Φθινόπωρο να αποφασίσουν και να προγραμματίσουν τη νέα επιχειρηματική τους κίνηση.

Ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος κύριος Λιανός έδειξε μεγάλη στενοκεφαλιά και θέλησε πεισματικά και αυταρχικά να επιβάλλει το δημιούργημά του. Δεν εξετάζω πόσο σωστό η όχι είναι. Δεν εξετάζω αν θα πετύχει η όχι-μακάρι να πετύχει. Πάνω κάτω αυτά συζητιούνται επί σειρά ετών δεν έχουμε δα και τη ρυμοτομική πολυτέλεια. Με ορισμένες εξαιρέσεις όπου ήθελαν να εξυπηρετήσουν κάποιες καταστάσεις έγιναν μικροαλλαγές. Η πορεία της επιτυχίας του έργου δεν θα άλλαζε αν έμπαινε σε εφαρμογή το Νοέμβριο. Διαφωνώ με την εφαρμογή μέσα στην κορυφαία στιγμή της σεζόν του 2013. Το παλιό κυκλοφοριακό θα μπορούσε να λειτουργήσει με μικροπαρεμβάσεις και βοήθεια και φέτος. Ναι ΄πρεπε να αλλάξουν πράγματα δεν διαφωνώ. Άλλη μια φορά 'ομως κάνεις δεν υπολόγισε το κόστος του επαγγελματία. Ο κύριος Λιανός έβαλε βέτο: η το κυκλοφοριακό ή παραιτούμαι. Αν κάνει πίσω στην εφαρμογή ο Λιανός ουσιαστικά δεν έχει να παρουσιάσει τίποτα και μπαίνει στην προεκλογική περίοδο είτε ως αρχηγός η ως μέλος συνδυασμού έχοντας μια μεγάλη αποτυχία στο ενεργητικό του.
Απ' την άλλη ο Δήμαρχος κύριος Μαργαρίτης ανήμπορος να αντέξει άλλη μια παραίτηση ζύγισε τα πράγματα και σκέφτηκε:
Αν πετύχει το κυκλοφοριακό θα έχω την κοινωνία με το μέρος μου θα καρπωθεί ο συνδυασμός μου την επιτυχία και θα προχωρήσω τον επόμενο Μάιο σε εκλογές έχοντας μια επιτυχία στο ενεργητικό μου.
Αν αποτύχει το κυκλοφοριακό χρεώνω την αποτυχία στο Λιανό τον καίω τον βγάζω απ' τη μέση και προχωράω στις επόμενες εκλογές ενισχυμένος χωρίς αυτόν.
Έτσι λοιπόν ο κύβος ερρίφθη ,η λύση της επιτακτικής εφαρμογής παρά τις όποιες αντιδράσεις πέραν του ότι δημιουργεί στους πολίτες την αίσθηση ότι η Δημοτική αρχή κάτι κάνει -αφού ακούγεται ως εξουσία- κι αφού δεν έκανε απολύτως τίποτα σημαντικό- βόλευε και τους δυό.
Εμβρόντητος παρακολουθώ τις εξελίξεις και αναρωτιέμαι αν αυτό κατάλαβαν οι διοικούντες από το αίτημα της κοινωνίας για σταδιακό κλείσιμο της Πόλης υπό προϋποθέσεις;;;;; Αυτό είναι το μεταβατικό στάδιο που μας υποσχέθηκαν; Εμείς ζητάμε μια πόλη σύγχρονη και βιώσιμη που θα έχει σαν κέντρο τον άνθρωπο – πεζό. Μάλλον εκείνοι κατάλαβαν μια πόλη «κλειστή» (με λουκέτα) όπου επιχειρήσεις και κάτοικοι θα την έχουν εγκαταλείψει ανήμποροι να ζήσουν μέσα σ’ αυτή. Σίγουρα αυτό κατάλαβαν γιατί αυτό θέλουν να επιτύχουν, ξεχνάνε όμως ότι μια έρημη πόλη δεν έχει ανάγκη από αρχές και κυβερνώντες και δεν θα μπορούν ούτε κι εκείνοι πλέον να «διοικούν» τα ερείπια!!!!!!
Τέλος θέλω να ρωτήσω:
Πότε κάνατε κύριε Λιανέ ανακαίνιση στο Ξενοδοχείο σας κι εσείς κύριε Μαργαρίτη πότε κάνατε ανακαίνιση στο Φαρμακείο σας;;;;;;
Εσείς κάνατε ανακαίνιση τον Ιανουάριο και το Φεβρουάριο αντίστοιχα . Στις δικές μας επιχειρήσεις όμως αποφασίσατε μέσα από τα πολιτικά σας παιχνίδια και τις επιλογές σας να μας εμπλέξετε σε ένα αλαλούμ μέσα στον Αύγουστο. Μας ζημιώσατε μας ταλαιπωρήσατε μας δημιουργήσατε πρόβλημα. Εσείς αποφασίζετε, η Ιστορία θα αποδείξει ποιος είχε δίκιο.
Υ.Γ. Θα ήθελα πολύ να τοποθετηθώ επώνυμα όμως έχω επιχείρηση, οικογένεια και χρέη. Είμαι δηλαδή ευάλωτος και επιρρεπής. Είμαι σε μειονεκτική θέση και πρέπει να υποκύπτω και αυτό κάνω. Άλλωστε τι σημασία έχει τ' όνομά μου αν φοράω κουστούμι ή παπούτσια πάνινα; Αν δεν σας έπεισαν τα λόγια μου θα σας πείσει η γραβάτα μου;;;;;;

Ευχαριστώ πολύ που με διαβάσατε.
Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

22 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Τελικά όμως όλοι καταλάβαμε γιατί ποτέ κανένας δήμαρχος ή δημοτική αρχή μέχρι σήμερα δεν εφάρμοσε το κυκλοφοριακό στη Νάξο! Και αν πηγαίνουμε σύμφωνα με τον κάθε πικραμενο άσχετα με το αν έχει κάποιο δίκιο η άδικο τελικά τ μένει? ?? Δεν εφαρμόζεται τίποτα δεν γίνεται τίποτα!!! Δημοτης κατά της αρχής!

Ανώνυμος είπε...

εγω θα μυνησω το δημο για ηθηκή βλάβη.
Πέφτω για υπνο και βλέπω εφιάλτες με απαγορευτικά.
Ιδιέτερα εκεινο που είναι στα καζανακια μαλλον είναι για τυφλους.
κυκλοφοριακο για τα μπαζα.

Ανώνυμος είπε...

ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΒΕΒΑΙΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΜΟΝΗ ΔΗΜ.ΑΡΧΗ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΩΝ...
(ΑΝ ΔΕΝ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙΣ,ΠΩΣ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ)
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΑ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΧΘΗΚΕ ΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ.
ΔΕΥΤΕΡΟΝ Η ΕΛΕΙΠΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
ΑΝ ΞΕΚΙΝΟΥΣΕ 4-5 ΜΗΝΕΣ ΝΩΡΙΤΕΡΑ,ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ (ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΑ)ΘΑ ΜΠΟΥΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΡΥΘΜΙΣΤΕΙ..
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΜΩΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΟΙΤΑΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΚΑΛΟΥ,ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΣ ΝΑ ΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΛΑΛΟΥΣΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΟΥΝ ΜΕ ΕΠΙΤΙΧΙΑ...ΑΝΤΕ ΒΓΑΛΕ ΑΚΡΗ-
-ΜΑΡΙΑ Η ΠΕΝΤΑΓΙΩΤΙΣΑ-

Ανώνυμος είπε...

Δεν μπορει να σε παρακολουθειση κάπιος. Να ηξερες μονον ποσοι φίλοι μου δεν έρχωνται στην Ναξο για την καταντια του νησιού μας όλα τα χρόνια. και ιδιαιτερα όταν τα λεφτα ήταν "ευκολα" Μπραβο στην δημοτικη αρχη που τολμά. Σκεφτειτε έαν ειχαν τολμήσει αλλοι. Οσο για τους επαναλαμβωμενους επισκέπτες ρωτήστε τους, πολυ καλό το μέτρο. Και ε΄γω είμαι επάγγελματίας-νυκοκοίρης και δεν χρωστάω.

Ανώνυμος είπε...

ΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΤΗΝ ΠΗΡΑΝ ΠΙΣΩ, ΤΗΝ ΡΥΘΜΙΣΗ ΝΑ ΣΤΡΙΒΟΥΝ ΤΑ ΑΜΑΞΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ ΤΗΝ ΠΗΡΑΝ ΠΙΣΩ, ΤΑ ΠΑΣΑΛΑΚΙΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΦΗ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟΥ ΜΑΡΟΥΛΗ ΤΑ ΕΒΓΑΛΑΝ, ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΛΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΕΒΓΑΛΑΝ ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΝ ΤΟ ΒΡΙΣΙΔΙ ΤΩΝ ΨΗΦΟΦΟΡΩΝ ΤΟΥΣ. ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΝ ΜΕΛΕΤΗ ΩΣ ΕΧΕΙ, ΤΩΡΑ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΙΣΩ ΣΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ, ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ. ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ, ΚΑΤΑΛΑΒΕ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΟΥ, ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ. ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ.

Ανώνυμος είπε...

Γιάννη Παπαδόπουλε, δυστηχώς η επιστολη σου έιχε διαρευση όταν προσπαθούσες να πάρεις υπογραφές και από τους αλλους φορείς και εφαγες πόρτα. Σε εχουμε καταλαβει ...
Γιάννη. Για τις καταπάτησης σου στην Παραλια πρόεδρε τι έχεις να μας πεις? Ισως για αυτο δεν παραιτήθηκες...

Ανώνυμος είπε...

Gia sou Karanika 9:41 me tis moutzes sou

Κι εγώ αγανακτισμένος είμαι είπε...

Προς τον αγανακτισμένο πολίτη: Εντάξει να γράφεις ανώνυμα την καταγγελία σου αλλά αν όπως λές όλα έγιναν όπως έγιναν για να εξυπηρετήσουν μεμονωμένα συμφέροντα σε αυτό θα πρέπει να γίνεις πιο συγκεκριμένος ώστε να δει ο κόσμος τι γίνεται και να μοιραστούν τις ευθύνες τους όσοι εμπλέκονται. Μόνο αυτό θα έχει ουσία. Διαφορετικά είσαι συνένοχος αφού γνωρίζεις και δε μιλάς. Κατά τ' άλλα εσύ μιλάς για 10-20-30 επιχειρηματίες οι οποίοι θεωρείς ότι ζημιώνονται (προσωπικά αμφιβάλλω) και εγώ μπορώ να σου βρω 2000 δημότες οι οποίοι είναι ικανοποιημένοι από το νέο σχέδιο. Κι εσύ ο ίδιος θες να κατεβαίνεις τον περιφερειακό χωρίς να φρακάρεις 10 φορές με τις νταλίκες. Ό,τι και να γινόταν κάποιον θα πείραζε. Όσον αφορά στο "Οι κάτοικοι του νησιού να ταλαιπωρηθούν προσπαθώντας μάταια να υιοθετήσουν τις νέες συνθήκες." και "Οι επισκέπτες που έχουν ξαναέλθει στο νησί και είχαν μάθει που και πως να κινούνται να χάσουν κάθε προσανατολισμό." αν δεν ξέρουν να διαβάζουν τα σήματα πάμε χαμένοι όσον αφορά στο "Οι νέοι επισκέπτες του νησιού να μην μπορούν να παρακολουθήσουν τη νέα λειτουργία." γιατί είχαν διαβάσει στον ταξ. οδηγό την παλιά λειτουργία και τώρα τους φαίνονται όλα ξένα;

Ανώνυμος είπε...

Αφοι Παπαδοπουλοι μας εχετε ζαλισει τα α....δια τα ιδια και τα ιδια με τα συμφεροντα σας ειστε μες στην παρανομια κουραστικαμε εσεις και αυτη η μαιμου που κρυβετε πισω απο ολα ο λευτερης ο στρατουρης που οταν μιλαει βρωμαει σουβλακια .ασχοληθητε βρε γιαννακη μου εσυ και οι αλλοι της κοντολεοντος με τις επιχειρησεις σας πως θα προσφερετε ποιοτητα σερβις καλες τιμες και οτι αλλο φταιει για να ανεβασετε τους τζιρους σας και αφηστε τις υποδειξεις για το καλο κοινο δεν μασαμε ειμαστε πολλοι και σας ξερουμε .οσο για την κυκλαδικη αφηστε την να φωναζει μολις παρει τα ψιλα της θα το βουλωσει . Αυτα για την ωρα γνωριζω πολλα.............................

Ανώνυμος είπε...

Εσυ θα μας κλασεις τα αρ...ια και με πολυ φορα

Ανώνυμος είπε...

Αγανακτησμενε πολίτη - εμποράκο δυστυχώς στο βωμό του κέρδους και φοβούμενος μην χάσεις κανένα πελατακι κρατάς ανωνυμία ?? Μάλλον είσαι επιρρεπης και ευάλωτος στο κέρδος!!

Ανώνυμος είπε...

Θέλω να μου πει κάποιος ειλικρινά κάποιο επιχείρημα υπερ των κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, και όχι σαν τον Αρτέμη Μάτσα σαν κουκουλοφόροι να καταδίδετε τον ένα και τον άλλον. Αν έρθει η Μέρκελ στην Ελλάδα θα είστε οι πρώτοι που θα πιάσετε δουλειά στην κομαντατούρα. Κάνετε προπόνηση από τώρα. Ας απαντήσει κάποιος ειλικρινά χωρίς να έχει συμφέρον. Είδε ποτέ κανείς τόσα σήμαρα στη Νάξο; Είναι γραφικό νησί αυτό ή πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής; Είναι παραδοσιακό αξεσουάρ τα πασαλάκια; Εγιναν ποτέ διαμαρτυρίες στους δρόμους για κάποια απόφαση της δημαρχιακής αρχής διαχρονικά; Υπήρχε ποτέ τέτοιο μπάχαλο, ιδίως το βράδυ στους δρόμους της νάξου τη νύχτα, σε σεζον που ερχόταν πολύ περισσότεροι τουρίστες; Αν ήταν ο Λιανός στην αντιπολίτευση δεν θα έσκιζε τα ρούχα του για τις ρυθμίσεις; Αυτά να απαντήσει κάποιος και όχι αν κάποιος έχει δουλειά και κάποιος όχι. Αν εσείς δεν πάτε έναν επαγγελματία δεν πάτε στο μαγαζί του. Δεν σε υποχρεώνει κανείς να το κάνεις. Αλλά οι ρυθμίσεις είναι υποχρεωτικές.

Ανώνυμος είπε...

Εγώ ξέρω να πω οτι για πρώτη φορά ανεβαινεις την παπαβασιλειου με καρότσι στην μέση του δρόμου πράγμα που δεν έχει γίνει ποτέ! Βασιλάκη μην νευριαζεις που τελικά η ανώνυμη επιστολή σου δεν έπιασε τόπο! Εγώ ξέρω να πω ότι ο κόσμος έβριζε τους κόμβους και τώρα χειροκροτει δεν γουστάρω την δημοτική αρχή είμαι απέναντι και υπάρχουν και φάουλ σε όλα αλλά χαίρομαι που για πρώτη φορά η αρχή δεν υποκύπτει σε κανένα συμφερων κανενός εμπόρου η ξενοδοχου η ζαχαροπλάστη! !!

Ανώνυμος είπε...

Είστε τυχεροί που αυτός που τρώει σουβλάκια δεν σας διαβάζει, αλλιώς θα σας έφτιαχνε καλά. Λαμόγια!

Ανώνυμος είπε...

Έμαθα ότι οι φορείς θα κατεβάσουν συνδυασμό για το δήμο. Μακάρι, για να δούμε ευρώ στην τσέπη μας.

Ανώνυμος είπε...

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να βγάλει κανείς χρήματα έντιμοι,ή ανέντιμοι!Μερικοί ας πούμε πουλάνε υπηρεσίες,προϊόντα,άλλοι παίρνουν μίζες από ασφαλτοστρώσεις,πασαλάκια και άλλοι καλλιεργούν φυτείες χασισιού...

Ανώνυμος είπε...

ΔΕΝ ΧΩΡΑΕΙ ΤΟ ΠΑΝΕΡΙ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ Ο,ΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ, Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ.

Ανώνυμος είπε...

Η κριτική όταν είναι καλοπροαίρετη πρέπει να γίνεται αποδεκτή. Η παραπάνω επιστολή είτε μας αρέσει είτε όχι προσεγγίζει εύστοχα την πραγματικότητα
Αντι να βρίζετε λοιπόν και να κατηγορείτε ο ένας τον άλλο καθίστε και δείτε τα πράγματα αντικειμενικά, έτσι όπως ακριβώς είναι, όχι άσπρα και μαύρα.
Ίσως έτσι βοηθήσουμε και τους αιρετούς να κάνουν καλύτερα τη δουλειά τους. Οι νέες ρυθμίσεις στο σύνολό τους είναι καλές, έχουν όμως και πολλές ατέλειες και λάθη τα οποία έχουν προκαλέσει δικαιολογημένες αντιδράσεις. Η απόφαση, για παράδειγμα, να εφαρμοστούν οι ρυθμίσεις μέσα στον Αύγουστο, στην περίοδο δηλαδή που περιμένουμε όλοι να βγάλουμε τα σπασμένα της χρονιάς, αποδεικνύεται τραγικά λανθασμένη.
Η Παπαρρηγοπουλου και το στενό της πλατείας πρωτοδικείου δεν θα έπρεπε να επιφορτιστούν τόσο πολύ γιατί στην ουσία, ελλείψη πεζοδρομίων, χρησιμοποιούνται και ως πεζόδρομοι. Ο δρόμος της εθνικής τράπεζας θα μπορούσε να μονοδρομηθεί διαφορετικά κ.τ.λ.
Τώρα όσο για το ποιος έχει παρανομίες και ποιος όχι,
ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω

Ανώνυμος είπε...

Ποιος κρίνει πότε είναι σωστό να αρχίσει να λειτουργεί η κυκλοφοριακή μελέτη - ρυθμίσεις??ο μελετητής νομίζω οτι μια φορά μην κάνουμε τους ειδικούς και ας αφήσουμε τους ειδικούς να κάνουν την δουλειά τους!

Ανώνυμος είπε...

Οι μελέτες και οι νόμοι εκπονούνται σύμφωνα με το συμφέρον και το καλό των ανθρώπων μιας κοινωνίας.
Οι δεκάδες αντιδράσεις στέλνουν το μήνυμα ότι έχουν γίνει λάθη
Όσοι διακατέχονται απο υπέρμετρη αλαζονεία και αυταρχισμο είναι φυσικό να μην το καταλαβαίνουν

Ανώνυμος είπε...

Οι ρυθμισεις κοινουνται προς την σωστη κατευθυνση. Επιτελους αληθεια ο επαγγελματιας αυτος πόσα πεζοδρόμεια καταπαταεί

Ανώνυμος είπε...

Αν οι ρυθμίσεις είναι σωστές ή όχι, δεν θα έπρεπε να ήταν εδώ από την πρώτη στιγμή μέχρι σήμερα και να τις παρακολουθεί από κοντά ο μελετητής; Δεν θα έπρεπε να κάνει μετρήσεις για το σήμερα και όχι πριν 7 χρόνια; Δεν θα έπρεπε να ήταν μαζί με την επιτροπή κυκλοφοριακού και να λογοδοτεί στα πολλά και δικαιολογημένα παράπονα των συνδημοτών μας; Δηλαδή ο μελετητής είναι Θεός; Ο Λιανός είναι ο Πάπας της Ρώμης; Ο κάθε κάτοικος είναι συγκοινωνιολόγος; Δεν θα έπρεπε να δίνει απαντήσεις για το πως θα έχουν εύκολη, ασφαλή και σύντομη πρόσβαση οι πολίτες στα σπίτια τους; Δεν θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη για την πρόσβαση μαθητών και γονέων στα σχολεία; Δεν θα έπρεπε να υπάρξει μέριμνα να ανακουφιστεί η Παπαβασιλείου και η παραλία τον χειμώνα από τα παρκαρισμένα; Δηλαδή η λύση είναι το γράψιμο και τα πρόστιμα; Σε τέτοιες εποχές... Δηλαδή τόσο δύσκολο ήταν να γίνουν όλα αυτά. Ενα σκασμό λεφτά πήρε (μισό εκοτομύριο) ο μελετητής για να υλοποιήσει το έργο. Και το πληρώνουμε και εμείς.