Κυριακή, Απριλίου 22, 2012

Αποκλείστηκε από το ψηφοδέλτιο της ΝΔ ο Τ. Τριανταφυλλίδης

Δηλώσεις Τριαντάφυλλου Τριανταφυλλίδη- Υπεύθυνου Προγράμματος Ν.Δ. Νομού Κυκλάδων 
«Με πικρία και απογοήτευση δέχθηκα την απόφαση για τον αποκλεισμό μου, από το ψηφοδέλτιο του Κόμματός μου τη Ν.Δ., για τις εκλογές της 6ης Μαΐου. Τα συναισθήματα αυτά με διακατέχουν όχι γιατί δεν μου αναγνωρίσθηκαν οι αγώνες μου για τη Ν.Δ. αλλά γιατί νοιώθω όπως… «νοιώθει ένας ποδοσφαιριστής που θέλει να αγωνισθεί, που είναι σε φόρμα, και ο προπονητής τον κρατάει στον πάγκο». Έτσι νοιώθω κι εγώ... Ωστόσο σκεπτόμενος το συμφέρον της Πατρίδας μας και...... των παιδιών μας παραμέρισα από την πρώτη στιγμή την πίκρα μου και αποφάσισα να αγωνισθώ για τη νίκη της Ν.Δ. στο Νομό των Κυκλάδων αλλά και σε όλη την Επικράτεια με το ίδιο πάθος σαν να ήμουνα υποψήφιος Βουλευτής. Άλλωστε πάντοτε στη ζωή μου έβαζα το συμφέρον του τόπου μας πάνω από πικρίες και προσωπικά συμφέροντα. Εγώ λοιπόν που αδικήθηκα αλλά και πικράθηκα , καλώ τον Κυκλαδικό λαό στις Εκλογές της 6ης Μαΐου να ψηφίσει το κόμμα της ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ. Και αυτό διότι μόνο νίκη και αυτοδυναμία της Ν.Δ. εγγυώνται την παραμονή στο Ευρώ και στην Ευρωζώνη. Αν επικρατήσουν οι δυνάμεις της Αριστεράς και οι δυνάμεις με λαϊκισμό αλλά χωρίς ιδεολογία, η Χώρα μας θα οδηγηθεί στο χάος και στην αναρχία, στην ακυβερνησία και στην έξοδο από το Ευρώ. Ας παραμερίσουμε λοιπόν τις πικρίες που μπορεί να έχουμε και διά της ψήφου μας στη Ν.Δ. ας βοηθήσουμε τον αρχηγό μας Αντώνη Σαμαρά να σχηματίσει Ισχυρή και Αυτοδύναμη Κυβέρνηση. Το ερώτημα σε αυτές τις Εκλογές είναι: ή Αυτοδύναμη Κυβέρνηση Ν.Δ. ή χρεοκοπία, χάος και έξοδος από την Ευρωζώνη και το Ευρώ με στάση πληρωμών από το Κράτος. Ας σκεφθούμε και ας ψηφίσουμε σωστά.
Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

1 σχόλιο :

Ανώνυμος είπε...

κλαψ κλαψ κλαψ κλαψ και ενώ ήμουν τόσο έτοιμος να μπω στον αγώνα δεν με έβαλε....αααα κλαψ κλαψ κλαψ κλαψ!!!Νομίζω ότι ο κολοτουμπας Σαμαράς θα είναι το πρώτο και τελευταίο καλό που θα έχει κάνει!!!!Έκανε και ένα καλό η Ν.Δ να μην σε βάλει πάλι καλά θεεεε μουυυ!