Το «σύστημα» του ΟΠΑΠ με τους χρυσούς μισθούς των golden boys αλλά και τον τρόπο με τον οποίο αυτά τα golden boys μοιράζουν την (στην ουσία κρατική) διαφήμιση έχουν το δικό τους μερίδιο ευθύνης για την σημερινή κρίση στον τύπο.
Την ώρα που δημοσιογράφοι χάνουν τις δουλειές τους και παραδοσιακές εφημερίδες κλείνουν, ο ΟΠΑΠ αντί να ενισχύσει (με όρους διαφάνειας!) τα ΜΜΕ, προτιμάει τις χορηγίες στις ΠΑΕ.
Οι διαφημίσεις και τα banners από τις σελίδες των εφημερίδων και από τα ιστολόγια έχουν μετακομίσει στις … φανέλες των ποδοσφαιριστών.
Αλλά εκτός από τον ΟΠΑΠ και το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο διανέμει τη δική του διαφημιστική πίτα χωρίς να δίνει λογαριασμό σε κανέναν.
Μπορείτε να διαβάσετε την σχετική συνέντευξη του βουλευτή Αργύρη Ντινόπουλου στην εφημερίδα «Άρθρο».
Το έστειλε ο Αργύρης Ντινόπουλος
Παρασκευή, Δεκεμβρίου 17, 2010
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου