Τετάρτη, Δεκεμβρίου 09, 2015

Παρουσίαση του βιβλίου « Παραμυθένια Κυριακή» της Φιλωτίτισας συγγραφέας Ιωάννας Κυρίτση –Τζιώτη

Αγαπημένα Παιδικά βιβλία!
Γεννήθηκα και μεγάλωσα σε μια γειτονιά της Αθήνας, την Κυψέλη. Οι ρίζες μου είναι από τη Νάξο. Σπούδασα Πολιτικές Επιστήμες στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, Παιδαγωγικά στη Σχολή Νηπιαγωγών Αθήνας και μετεκπαιδεύτηκα στο διετές τμήμα μετεκπαίδευσης Προσχολικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχω πτυχίο Γαλλικών από το Γαλλικό Ινστιτούτο Αθηνών και πτυχίο χρήσης Υπολογιστών. Για είκοσι πέντε χρόνια, εργαζόμουν σαν νηπιαγωγός στη Δημόσια Εκπαίδευση και τέσσερα χρόνια σαν μέλος της παιδαγωγικής ομάδας του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Σπετσών, στο οποίο για ένα χρόνο ήμουν υπεύθυνη.
Από το 2000 που ασχολούμαι με την παιδική λογοτεχνία, έχουν κυκλοφορήσει 23 βιβλία μου για παιδιά 5 έως 12 ετών, εφήβους, νέους και αναγνώστες κάθε ηλικίας. Τα περισσότερα βιβλία μου έχουν επανεκδοθεί πολλές φορές και όλα έχουν τύχει ιδιαίτερα καλών κριτικών στις εφημερίδες και σε λογοτεχνικά περιοδικά. Ένα από τα.......
Χριστουγεννιάτικα βιβλία μου, « Η Μπουγάδα του Αϊ Βασίλη» των εκδόσεων Παπαδόπουλος, έχει μεταφραστεί στα κορεάτικα και διδάσκεται στο δεύτερο τεύχος της Γλώσσας της Δης Δημοτικού. Το βιβλίο μου «Η φώκια που τραγουδούσε» εκδ. Ελλ.Γράμματα υπάρχει στα προτεινόμενα της Γλώσσας της Εης τάξης Δημοτικού. Τα περισσότερα βιβλία μου κυκλοφορούν και σε ηλεκτρονική μορφή. Συνεργάζομαι με το Εθνικό Κέντρο Βιβλίου, στο πρόγραμμα προώθησης της φιλαναγνωσίας στα σχολεία .
Έχω τιμηθεί με μετάλλιο από την UNESCO, μέσω του Δήμου Ν. Πειραιά - Νήσων και από τον Δήμο Σπετσών για την προσφορά μου σαν συγγραφέας και εκπαιδευτικός. 
Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια :