Πέμπτη, Δεκεμβρίου 10, 2020

Το HIT της καραντίνας με πάνω από 1 εκατομμύριo προβολές στο YouTube είναι το "Για ένα τίποτα" του Θάνου Δαρούση!!

 


Ο Θάνος Δαρούσης είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς και αγαπητούς τραγουδιστές  της συμπρωτεύουσας που ξεχωρίζει για την ατόφια λαϊκή του φωνή!!

Το τελευταίο του τραγούδι έχει αγαπηθεί ιδιαίτερα απ' τον κόσμο και αναφερόμαστε στο  ''Για ένα τίποτα'' το οποίο μετρά πάνω από 1.000.000 προβολές στο YouTube και φυσικά είναι μέσα σ' όλα τα playlist !!Το τραγούδι φέρει τη στιχουργική υπογραφή του Ιωάννη Κακουλίδη και η μουσική είναι του Γιάννη Τσότση που είναι και ο παραγωγός του . Έχει κυκλοφορήσει από το.....

ALL GREEK SONGS.

εικόνα.png



Θάνος Δαρούσης - Για ένα τίποτα

Στίχοι:

Μια ελπίδα νεκρή

ήσουν απ’ την αρχή

ένα δάκρυ συχνό

μαχαιριά στην ψυχή

Μόνος μου ήμουν πάντοτε

και ας σ’ είχα συντροφιά

δε μ’ αγάπησες ποτέ

έστω και στα μισά.

Το καλύτερο , το τέλειό , το άριστο

έδινα εγώ και ας μ’ έλεγες αχάριστο

Για ένα τίποτα θυσίασα εμένα

ποτάμια δάκρυα και όνειρα χαμένα.

Το καλύτερο , το τέλειό , το άριστο

έδινα εγώ και ας μ’ έλεγες αχάριστο

Aλλο η εικόνα σου και άλλο η ουσία

χιλιομετάνιωσα για αυτή την εμπειρία.

Γύρευες μια αφορμή

πάντα να ξεσπάσεις

πως ανέχτηκα απορώ

τόσες εντάσεις

Oι δικές μου οι σιωπές

γιναν αποφάσεις

και από δω και στο εξής

να με ξεχάσεις.


https://www.youtube.com/watch?v=8bOjZBrW0Dk&feature=emb_title


#AllGreekSongs #ThanosDarousis #GiaEnaTipota #NewGreekSong2020

Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια :