Πέμπτη, Οκτωβρίου 08, 2020

Η Κατερίνα Καστρησίου απαντά στον Ματθαίο Χατζηπέτρο για το θέμα της ονοματοδοσίας του ΓΕΛ Νάξου


 Το τελευταίο διάστημα, λόγω της άποψής μου στο θέμα της ονοματοδοσίας του Γενικού  Λυκείου Νάξου, δέχτηκα πάμπολλες και συχνά χυδαίες επιθέσεις, στις οποίες ποτέ δεν απάντησα, όχι βέβαια επειδή δεν υπήρχε απάντηση. Η τελευταία συνέντευξη του κου  Χατζηπέτρου στα «ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ» που αναδημοσιεύτηκε στον «ΚΥΚΛΑΔΙΤΗ» έσπασε το  όριο των αντοχών μου, και ως εκ τούτου επιχειρώ μία κατά το δυνατό συνοπτική απάντηση. 

 Εγώ κύριε Χατζηπέτρο ήμουν αυτή που σας ζήτησα σαν πρόεδρος του Συμβουλίου Γονέων  & Κηδεμόνων να συγκληθεί για το θέμα Γενική Συνέλευση, και εσείς μου αρνηθήκατε,  προφασιζόμενος πίεση χρόνου. Εγώ σας ζήτησα το λόγο, γιατί δεν εκπροσωπήθηκαν οι  μαθητές στο σχολικό συμβούλιο, και μου απαντήσατε ότι δεν είναι δουλειά σας να τους  πείτε να συνεδριάσουν. Φυσικά, δεν φαντάστηκα ότι οι συνομιλίες μου με τον κο διευθυντή, έχρηζαν ηχογραφήσεως, τη συνιστώ όμως ανεπιφύλακτα στον επόμενο  συνομιλητή του. 

 Γιατί η προσωπική επίθεση εναντίον μου, αφού επετέυχθη ο υποτιθέμενος στόχος; Η  ονοματοδοσία έγινε, αλλά ο κος Χατζηπέτρος δεν δαφνοστολίστηκε κατά τα  προσδοκώμενα, ούτε καν στο κόμμα με το οποίο πολιτεύεται. Ειλικρινά σας παρακαλώ  κύριοι υπεύθυνοι, αποδώστε στον κο διευθυντή τα εύσημα που του αναλογούν, μπορεί να  ενορχήστρωνε ο κος Λεβογιάννης, όμως κι εγώ σας βεβαιώνω, ότι και ο κος Χατζηπέτρος, πριν ακόμα από τη δουλοπρεπή του παράκληση στον πρωθυπουργό, εξάντλησε όλες τις  δυνατότητες, όλες τις μεθοδεύσεις, όλους τους τρόπους, θεμιτούς ή όχι, για να τα........

  καταφέρει. 

 Κατά τον κύριο Χατζηπέτρο, εγώ μόνη μου αποφάσισα για το συμβούλιο γονέων και  κηδεμόνων, εγώ και για το δημοτικό συμβούλιο. Σηκώνω τα χέρια ψηλά. Εδώ πια φεύγουμε  από τα όρια της κακοήθειας και περνάμε στα όρια της πλήρους ανοησίας. Πόση κοινωνική  επιρροή θεωρείτε ότι έχω αλήθεια κε Χζηπέτρο; Μια ψήφο έχω, και την ελευθερία που μου  δίνει το σύνταγμα να εκφράζω την άποψή μου.  

 Εκείνο πάντως που κυρίως με στεναχωρεί, είναι ότι όλα αυτά έγιναν αδίκως.  Πλανηθήκαμε επί της νομίμου διαδικασίας. Νομίζαμε ότι του υπουργείου προηγούνται  συνεδριάσεις, αποφάσεις, εισηγήσεις, συμβούλια. Γιατί μπήκαμε σε αυτές τις φασαρίες;  Γιατί δεν εφαρμόσαμε απ ΄την αρχή τη νόμιμη διαδικασία όπως αυτή εκ των υστέρων μας  αποκαλύφθηκε, την απ΄ευθείας δηλ., ονοματοδοσία εν είδει νονάς, από την υπουργό; Με  φόρα μπήκε η κα Κεραμέως να αναβαθμίσει την παιδεία. Τουλάχιστον τώρα δεν θα μπορεί  κανείς να κατηγορήσει την κυβέρνηση για φιλελευθερισμό… 

 Με είπαν ανιστόρητη. Δεν διεκδικώ δάφνες βαθειάς γνώσης της σύγχρονης ιστορίας, άσε  που γνωρίζω κάποιους ιστορικούς που την κόβουν πάντα στα μέτρα τους. Αυτό που έχω  πλήρως συνειδητοποιήσει, είναι ότι στην Ελλάδα, άλλοι αγωνίζονται θυσιαζόμενοι και  άλλοι διαφημιζόμενοι. Αν επιθυμεί κανείς να ενταχθεί στους δεύτερους, η διαδικασία είναι  απλή: Δηλώνεις τη συμπαράταξή σου με τους πρώτους, απομυζείς παρασιτικά την αίγλη  τους, και τελικά σηκώνεις το δάχτυλό σου και υποδεικνύεις ποιος είναι φασίστας και ποιος  δημοκράτης, ποιος ενωτικός και ποιος εμφυλιοπολεμικός. Εγώ τον εμφύλιο δεν τον έζησα , 

και δε θέλω να έχω σχέση ούτε με αυτόν, ούτε με τα κατάλοιπα, ούτε με τα απολειφάδια  του. Εμφυλιοπολεμικός είστε εσείς κύριε Χατζηπέτρο και εμφυλιοκάπηλος. 

 Προσωπικά δεν αισθάνομαι ότι έθιξα σε τίποτα το Μανώλη Γλέζο. Δε διαφώνησα με το  ότι πρέπει να τιμηθεί, διαφώνησα με τον τρόπο. Και δεν είναι το όνομα αυτό καθ΄εαυτό  που φοβήθηκα ότι θα οδηγήσει σε πολιτική εκμετάλλευση και προπαγάνδα, όσο η  αδίστακτη καπήλευσή του απ΄ τους επαγγελματίες της πολιτικής, τους οποίους θαυμάσαμε  σε πλήρη δραστηριότητα το τελευταίο διάστημα. 

 Να πάνε να πουλήσουν αλλού εκδούλευση και τσάμπα αγώνες. Πραγματική τιμή στο  Μανώλη Γλέζο είναι να επιτρέπεις στους άλλους να έχουν άποψη και να την εκφράζουν ,  πραγματική τιμή είναι η τήρηση των αρχών της δημοκρατίας και της ελευθερίας, η τήρηση  των νόμων, ο σεβασμός στις αποφάσεις των εκλεγμένων και συλλογικών οργάνων . Όταν  κάποτε καταφέρουμε να εφαρμόσουμε αυτά στη χώρα μας, τότε πραγματικά θα τον έχουμε  τιμήσει. Ο εμφύλιος τέλειωσε, και η δικτατορία, οι κυβερνήσεις και τα συντάγματα  άλλαξαν, αλλά η τήρησή τους, εξακολουθεί να επαφίεται στον πατριωτισμό μας… 

Νάξος, 07/10/2020 Καστρησίου Αικατερίνη 

 Ιατρός, πρόεδρος συλλόγου γονέων & κηδεμόνων ΓΕΛ ΝΑΞΟΥ


Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

1 σχόλιο :

Ανώνυμος είπε...

ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΤΙΣΕ, ΩΣΤΕ ΝΑΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΙΝΗΤΡΟ ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΤΙΣΟΥΝ ΚΙΑΛΛΟΙ.