Πέμπτη, Νοεμβρίου 19, 2015

Ομάδα για εφήβους στη Νάξο από το Κέντρο Πρόληψης ¨Θησέας Κυκλάδων”

ΟΜΑΔΑ ΕΦΗΒΩΝ
Το Κέντρο Πρόληψης “Θησέας Κυκλάδων” προσκαλεί όποια και όποιον έφηβο θέλει να συμμετέχει σε ομάδα εμψύχωσης για εφήβους, που ξεκινά και φέτος στη Νάξο.
Ο κόσμος μας πολύπλοκος, το μέσα μου μια μπάλα
Κι εγώ τα ίσα μου θα βρω σε τούτη την τραμπάλα
Όσο μπορώ μοιράζομαι, κατανοώ κι αντέχω
Και με τους άλλους δίπλα μου επιλογή θα.......
έχω!
Η ομάδα θα γίνεται κάθε Δευτέρα 3-5 στην πρώην Σχολή Ουρσουλίνων στο Κάστρο
Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής επικοινωνήστε με την υπεύθυνη της ομάδας, Κουνδουράκη Κλειώ στο τηλ. 22840 24745 ή με email στο thiseasp@otenet.gr και στο facebook Kentro Prolipsis Thiseas Kyklades
Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια :