Τρίτη, Σεπτεμβρίου 19, 2023

Γιατί να ψηφίσω Αγγελική Ημέλλου: Η Νομικός από τη Νάξο που θέλει ένα καλύτερο μέλλον για το νησί της

 



Η Λίνα Ημέλλου γεννήθηκε στις 11 Μαΐου του 1975. Σπούδασε Νομική στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) από όπου και αποφοίτησε.

Thumbnail
Η Νάξος δεν είναι απλά το νησί που ζει τα τελευταία χρόνια, είναι η πατρίδα της, είναι οι καλοκαιρινές  αναμνήσεις.
Η δικηγόρος Αγγελική (Λίνα) Ημέλλου κατεβαίνει στις αυτοδιοικητικές εκλογές, γιατί αγωνίζεται καθημερινά, επιδιώκοντας ένα καλύτερο αύριο για το νησί της.
Η Αγγελική Ημέλλου γεννήθηκε στις 11 Μαΐου του 1975. Σπούδασε Νομική στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) από όπου και αποφοίτησε.
«Προέρχομαι από πολύτεκνη οικογένεια. Ο αείμνηστος πατέρας μου, ο Συμβολαιογράφος Αθηνών Ηλίας Ήμελλος ήταν από το Φιλώτι και η μητέρα μου, η δασκάλα Καλλιόπη (Πόπη) Ελευθερίου είναι από την Απείρανθο. Τα τρία μου αδέρφια είναι, ο ηθοποιός Δημήτρης Ήμελλος, η δικηγόρος Αθηνών Κατερίνα Ημέλλου και ο ελεύθερος επαγγελματίας Λευτέρης Ήμελλος. Έχω έναν γιο δέκα ετών, τον Νικόλα Ρουγκάλα, που από τον Σεπτέμβριο του 2023 φοιτά στην Πέμπτη τάξη του 4ου Δημοτικού Σχολείου Νάξου.» αναφέρει στο aVecnews.gr
Ο Δημήτρης Ήμελλος, είναι ο καταξιωμένος ηθοποιός που όλοι τον απολαμβάνουμε στο ρόλο του αστυνόμου Φραγκιαδάκη στον......... επιτυχιμένο σήριαλ του Alpha Σασμός. 
Thumbnail (3)

Γιατί να ψηφίσω Αγγελική Ημέλλου

ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΟΥ ΣΥΝΤΟΠΙΤΙΣΣΕΣ ΚΑΙ
ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΣΥΝΤΟΠΙΤΕΣ:
Στις Δημοτικές Εκλογές της 8ης Οκτωβρίου 2023, θα είμαι υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος  στο ψηφοδέλτιο του συνδυασμού «ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ» στο πλευρό του έμπειρου πρώην Δημάρχου Αγίας Παρασκευής και νυν υποψηφίου Δημάρχου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων Λεονάρδου Χατζηανδρέου.

Το ΓΙΑΤΙ θα σας το πω μέσα σε λίγες γραμμές:

ΓΙΑΤΙ κουράστηκα να βλέπω τη Νάξο μας και τις Μικρές Κυκλάδες μας εγκαταλελειμμένες, τα χωριά μας ερημωμένα, τους κατοίκους των χωριών και των νησιών μας απογοητευμένους και ταλαιπωρημένους.
ΓΙΑΤΙ κουράστηκα να βλέπω τους Απειρανθιτες να μην έχουν καθαρό και πόσιμο νερό για να πίνουν οι ίδιοι και τα ζώα τους, με ο τι αυτό συνεπάγεται για την υγεία τους, τους Φιλωτίτες να περιμένουν έργα που δεν έχουν γίνει τόσα χρόνια τώρα, τους  Μουτσουνιώτες ψαράδες να μην έχουν μώλους να μωλάρουν τα καϊκια τους, τους Μουτσουνιώτες και κατοίκους του Κλειδού να έχουν βόρθους έξω από τα σπίτια τους γιατί δεν υπάρχει βιολογικός καθαρισμός,  τους Μελανίτες και τους Ποταμίτες να μην έχουν αποχετευτικό σύστημα με αποτέλεσμα να πέφτουν τα λήμματα στο ποτάμι του χωριού τους, τους αγρότες Εγγαρίτες να μην έχουν νερό να ποτίσουν τα περιβόλια τους,  να κινδυνεύουν να σκοτωθούν όσοι περνούν από το πετρόχτιστο ανολοκλήρωτο γεφύρι των Εγγαρών, τους αγρότες Μονιάτες να μην έχουν δρόμους για να πάνε στα χωράφια τους και στα σπίτια τους, και αντί για σηματοδότες να οδηγούν με οδηγό τα κουρέλια στους δρόμους, τους Αγερσανιώτες πανικόβλητους, τους Τριποδιώτες να έχουν τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα και πρόβλημα καθαριότητας στους δρόμους τους, τους Κορωνιδιάτες να μην έχουν φώτα στους δρόμους, με ο τι αυτό συνεπάγεται για τη ζωή τους, και να κινδυνεύουν να πάρουν φωτιά οι ίδιοι και οι περιουσίες τους από τις ασπαρτιές και ό τι άλλο επικίνδυνο υπάρχει στους δρόμους και δεν καθαρίζεται, και επειδή δεν υπάρχει η απαιτούμενη πυροπροστασία, τους Σκαδιώτες, τους Απολλωνιάτες, τους Κεραμιωτες και όλους τους κατοίκους της ορεινής Νάξου και των Μικρών Κυκλαδων να είναι ξεχασμένοι από τον Θεό, τους Χωραϊτες να ζουν μέσα στην υποκουλτούρα των βρώμικων ξεχειλισμένων κάδων και των γεμάτων σκουπιδιών, χωρίς τον απαραίτητο στρατηγικό σχεδιασμό για να ζήσουμε εμείς και τα παιδιά μας αξιοπρεπώς.
ΓΙΑΤΙ κουράστηκα να μας βλέπω να τα ζούμε όλα αυτα και να ζούμε και με τον φόβο να μιλήσουμε για όλα αυτα.
ΓΙΑΤΙ είμαι Νομικός και μπορώ να γνωρίζω ποιοι τηρούν κι εφαρμόζουν τους Νόμους και ποιοι τους προσαρμόζουν στα μέτρα και στα σταθμά των συμφερόντων τους για να περνούν τις αποφάσεις που θέλουν. Γιατι ως Νομικός γνωρίζω και μπορώ, αφενός να γίνω αρωγός στην τήρηση και εφαρμογή των Νόμων και αφετέρου να αντιμετωπίσω και να αντισταθώ σε όσους προσαρμόζουν του Νόμους στα μέτρα και στα σταθμά των συμφερόντων τους για να περνούν τις αποφάσεις που θέλουν.
ΓΙΑΤΙ είμαι Δικηγόρος Ναξου και θα υπερασπιστώ  περαιτέρω με κάθε νόμιμο τρόπο, την κάλυψη των αναγκών των Δικηγόρων και μελών του Δικηγορικού Συλλόγου  Νάξου, αλλά και τη διαμόρφωση των κατάλληλων συνθηκών για τη δημιουργία απαραίτητων υποδομών  στο Ειρηνοδικείο και στο Πρωτοδικείο Νάξου.
ΓΙΑΤΙ είμαι Γυναικα και η εκπροσώπηση μας από γυναίκες επιβάλλεται στο Δημοτικό Συμβούλιο. Γιατί έτσι οπως επέλεξα να γίνω μέλος του Συλλόγου Γυναικών Ναξου για να προασπίζομαι ενεργα τα δικαιώματα μας, ετσι θα μπορώ να τα προασπίζομαι με το ίδιο σθένος και στο δημοτικό συμβούλιο.
ΓΙΑΤΙ εκτός από Γυναίκα, είμαι περαιτέρω Ναξιωτισσα, εργαζόμενη, επιστήμονας και μητέρα και οι παραπάνω ιδιότητές μου θα με βοηθήσουν να μας εκπροσωπήσω αποτελεσματικότερα  στο Δημοτικό Συμβούλιο.
ΓΙΑΤΙ αγαπώ όλα τα παιδιά, η ίδια έχω παιδί και όπως αγωνίζομαι για τις ανάγκες των παιδιών από τη θέση μου ως γραμματέας και μέλος στον σύλλογο γονέων και κηδεμόνων του σχολείου του παιδιού μου, με το ίδιο σθένος θα αγωνίζομαι για τις ανάγκες όλων των παιδιών των νησιών μας.
ΓΙΑΤΙ αγαπώ τα ζωα, και έτσι όπως προσέχω,  αγαπώ, βοηθάω και υπερασπίζομαι τα ζώα μου, έτσι θα προσέχω, θα αγαπώ και  θα υπερασπίζομαι τα δικαιώματα των ζώων όλων των νησιών μας, αλλά και τα ζώα των δημοτών μας και έτσι θελω και μπορώ να βοηθήσω να διαμορφωθούν οι κατάλληλες συνθήκες διαβίωσης που τους αξίζουν.
ΓΙΑΤΙ  αγαπώ τον αθλητισμό, καθώς η ίδια είμαι αθλήτρια και ποδηλατισσα έχοντας ενα παιδί που κάνει τρίαθλο στη Νάξο, αλλα και έφορος στο τμήμα ποδηλασίας του Πανναξιακού Συλλόγου Νάξου και ως εκ τούτου, θέλω και μπορώ να προσφέρω περισσότερα στον Ναξιακο αθλητισμό για να δημιουργηθούν οι καταλληλες υποδομές και προϋποθέσεις εξέλιξης και ανέλιξης για τις Ναξιωτισσες αθλητριες και τους Ναξιωτες αθλητες μας.
ΓΙΑΤΙ αγαπώ το περιβάλλον, όπως αυτό προκύπτει τόσο από τον τρόπο ζωής μου, όσο και από το μεταπτυχιακό μου Διπλωμα εξειδικευμένο στην Ενέργεια και στο Περιβάλλον. Με τις γνώσεις μου και την αγάπη μου για το περιβάλλον θα μπορώ με τις παρεμβάσεις μου να βοηθήσω στη δημιουργία των κατάλληλων προϋποθέσεων για βιώσιμη ανάπτυξη στα νησιά μας.
ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΟΣ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΕΣΑΣ.
Γι αυτό πηγαίνω στα νησιά, γι αυτό πηγαίνω στα χωριά, γι αυτό συνομιλώ μαζί σας. Γι αυτό καταγράφω και δημοσιεύω τα προβλήματα της Νάξου και των Μικρών Κυκλάδων μας. Γι’ αυτό είμαι και θα είμαι δίπλα σας και κοντά σας, σε όλη τη διάρκεια της πενταετούς θητείας του Δήμου μας, και όχι μόνο για ενάμιση μήνα πριν τις εκλογές.
Για τους λόγους αυτούς, σας ζητώ να με στηρίξετε με την ψήφο σας, για να χρησιμοποιήσω τα εργαλεία μου: Το μυαλό μου, τα χέρια μου αλλά κυρίως την ψυχή μου, για να υπερασπιστώ τα δίκαια αιτήματά σας, και για να βοηθήσω τα νησιά μας, τη Νάξο μας και τις Μικρές Κυκλάδες μας να ξυπνήσουν από τον λήθαργο που τα έχει ρίξει η απελθουσα δημοτική αρχή, να τα βοηθήσω να ανέβουν ψηλά, πολύ ψηλά, εκεί που αξίζουν να είναι.
MEPIKA ΛOΓIA ΓIA TO BIOΓPAΦIKO MOY ΣHMEIΩMA:
Ονομάζομαι Αγγελική (Λίνα) Ημέλλου του Ηλία και της Καλλιόπης, το γένος Ελευθερίου.
Είμαι Δικηγόρος Νάξου, μένω μόνιμα και κατάγομαι από τη Νάξο, καθώς και οι δύο γονείς μου είναι Ναξιώτες. Γεννήθηκα στις 11 Μαΐου του έτους 1975 στην Αθήνα, όπου και μεγάλωσα.
Σπούδασα Νομική στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ) από όπου και αποφοίτησα.
Ειδικεύθηκα στα συστήματα Διαχείρισης Ενέργειας και Προστασίας Περιβάλλοντος, όπως προκύπτει από  το μεταπτυχιακό μου δίπλωμα ειδίκευσης του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ) (τμήμα Χημικών Μηχανικών) και του Οικονομικού Πανεπιστημίου Πειραιώς (ΠΑΠΕΙ)
Από το 2008 που έγινα μέλος του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών μέχρι και το 2020 άσκησα δικηγορία στην Αθήνα ως Δικηγόρος Αθηνών.
Την τελευταία τριετία είμαι μέλος του Δικηγορικού Συλλόγου Νάξου, και μένω με την οικογένειά μου μόνιμα στη Χώρα της Νάξου, όπου και ασκώ μέχρι και σήμερα το δικηγορικό μου επάγγελμα.
 Είμαι επίσης Διαπιστευμένη Διαμεσολαβήτρια του Υπουργείου Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.
Προέρχομαι από πολύτεκνη οικογένεια. Ο αείμνηστος πατέρας μου, ο Συμβολαιογράφος Αθηνών Ηλίας Ήμελλος ήταν από το Φιλώτι και η μητέρα μου, η δασκάλα Καλλιόπη (Πόπη) Ελευθερίου είναι από την Απείρανθο. Τα τρία μου αδέρφια είναι, ο ηθοποιός Δημήτρης Ήμελλος, η δικηγόρος Αθηνών Κατερίνα Ημέλλου και ο ελεύθερος επαγγελματίας Λευτέρης Ήμελλος. Έχω έναν γιο δέκα ετών, τον Νικόλα Ρουγκάλα, που από τον Σεπτέμβριο του 2023 φοιτά στην Πέμπτη τάξη του 4ου Δημοτικού Σχολείου Νάξου.
Η Νάξος είναι το δέντρο της ψυχής μου, και οι Μικρές Κυκλάδες είναι οι ρίζες του. Η αγάπη μου για τα κοινά ξεκινά ενεργά από το 2012, όπου υπήρξα υποψήφια βουλευτής Κυκλάδων. Κατά τη διάρκεια του αγώνα μου για ένα καλύτερο αύριο στις Κυκλάδες ζήτησα την ψήφο των συντοπιτών μου. Αποτέλεσμα του αγώνα μου αυτού ήταν να με τιμήσουν με την ψήφο τους, σχεδόν 2.000 Κυκλαδίτες, μεταξύ των οποίων τουλάχιστον 1.000 συμπατριώτες μου. Χάρις σ’ εκείνους αποφάσισα να μετακομίσω από την Αθήνα στην οποία κατοικούσα από τότε που γεννήθηκα, παρά τις μεγάλες προκλήσεις και επαγγελματικές εναλλακτικές της, για να έρθω να μείνω μόνιμα στο νησί μου τη Νάξο, ώστε να μπορέσω να υπηρετώ τους συντοπίτες μου και να είμαι κοντά στις ανάγκες τους και τα προβλήματά τους.
Από το 2020 έως το 2021 εργάστηκα στην Κοινωφελή Επιχείρηση του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων για ένα μικρό χρονικό διάστημα, το οποίο όμως, ήταν αρκετό για να γνωρίσω από κοντά τα μεγάλα προβλήματα των νησιών μας και τις ανάγκες των συμπατριωτών μου.
Το 2021 με τίμησε ο Πανναξιακός Σύλλογος Νάξου Α.Ο., κάνοντάς μου πρόταση να είμαι στο ψηφοδέλτιό του, και έκτοτε μέχρι και σήμερα είμαι έφορος στο τμήμα ποδηλασίας και μέλος του  Διοικητικού Συμβουλίου του.
Από το 2021 μέχρι και σήμερα επίσης, εκλέχθηκα μέλος και γραμματέας του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Δημοτικού Σχολείου Νάξου, στο οποίο φοιτά ο γιός μου Νικόλας.
Η συμμετοχή μου στα παραπάνω, με έχει ευαισθητοποιήσει, μεταξύ άλλων, στο θέμα της ανάγκης δημιουργίας σχολικών, αθλητικών και καλλιτεχνικών υποδομών στα νησιά μας, προκειμένου τα παιδιά μας, να μην υστερούν σε τίποτε σε σχέση με τα υπόλοιπα παιδιά της Ελλάδας. Την ανάγκη δε αυτή την επιτάσσουν οι ιδιαίτερα δύσκολες και γνωστές σε όλους μας συνθήκες της νησιωτικότητας.
Από το 2023 είμαι επίσης μέλος του Συλλόγου Γυναικών Ναξου.
Βάσει όλων όσων προαναφέρθηκαν, γνωρίζω πάρα πολύ καλά τα προβλήματα του Δήμου Νάξου & Μικρών Κυκλάδων, για τα οποία δεσμεύομαι, ως υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος, να αγωνιστώ προτείνοντας νέες ιδέες και διεξοδικές πρακτικές για το γενικό καλό και την ευημερία του τόπου μου.
Για τους λόγους αυτούς ζητώ τη στήριξή σας!
Σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!
Αγγελική (Λίνα) Ημέλλου
Υποψήφια  Δημοτική Σύμβουλος
«ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ» Λεονάρδου Χατζηανδρέου
Δικηγόρος Ναξου- Διαμεσολαβήτρια Υ.Δ.Δ.Α.Δ.-
Ειδίκευση: Ενέργεια & Περιβάλλον
τηλ.: 6988540593
F. Αγγελική Ημέλλου
Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια :