Στον κόσμο των κοινωνικών δικτύων, οι @greek_twins ως influencers με έντονη απήχηση στην Κινεζική ταξιδιωτική αγορά, διακρίνονται αισθητά, μέσα από τη δημιουργία αυθεντικών βίντεο από επιλεγμένους κορυφαίους ελληνικούς προορισμούς, όπως η Νάξος. Στο.... πλαίσιο της επίσκεψης της Σοφίας και της Μαριάννας στο μεγαλύτερο νησί των Κυκλάδων, πραγματοποιήθηκε σειρά από live streamings που συνέπεσαν μάλιστα με την εορταστική περίοδο των Κινέζων, ενισχύοντας ακόμη παραπάνω την ανταπόκριση των χιλιάδων πιστών φίλων των «Greek Twins» στα μαγευτικά τοπία και τα γραφικά χωριά της Νάξου. Η προσπάθεια προβολής του προορισμού στην Κινεζική αγορά από την εν λόγω δράση θα ενδυναμωθεί και με επιπλέον ενέργειες δικτύωσης από το Γραφείο ΕΟΤ της Κίνας που συνεργάζεται στενά με τις επιτυχημένες influencers. Μέχρι στιγμής, ο απολογισμός εντυπωσιάζει καθώς οι τρεις live μεταδόσεις που πραγματοποιήθηκαν, ανέδειξαν τα χωριά, την ιστορία, τις παραδόσεις και τη γαστρονομία της Νάξου και δημιούργησαν πάνω από 524.000 views με 193.500 likes! Οι μεταδόσεις εντάχθηκαν στην καμπάνια του ΕΟΤ Κίνας σε συνεργασία με την πλατφόρμα Wechat Channels, που έχει αφιέρωμα στην Ελλάδα.
«Είναι προτεραιότητα μας να αναζητούμε νέους αξιόπιστους συμμάχους και φίλους που μπορούν να «ταξιδέψουν» τη Νάξο μας μέσα από τα δικά τους κανάλια προβολής σε υποσχόμενες και αναδυόμενες ταξιδιωτικές αγορές, όπως η Κίνα. Η Σοφία και η Μαριάννα αποτελούν ένα αντιπροσωπευτικό παράδειγμα», δήλωσε ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων Βαγγέλης Κατσαράς που στήριξε με προσωπική φροντίδα τη συγκεκριμένη ενέργεια. Ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων ευχαριστεί θερμά τη Blue Star Ferries, την Ένωση Ξενοδόχων Νάξου και το Σωματείο Μαζικής Εστίασης Νάξου & Μικρών Κυκλάδων καθώς και όλους τους τοπικούς συλλόγους και επαγγελματίες που πρόσφεραν με μεγάλη προθυμία τις υπηρεσίες τους για τη φιλοξενία των «Greek Twins» και την προβολή της Νάξου.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου