Πέμπτη, Απριλίου 06, 2017

Στη Μύκονο η κορυφαία, παγκόσμια διοργάνωση Heineken Champions Voyage, στο πλαίσιο της χορηγίας της στο UEFA Champions League

 Ο Περιφερειάρχης Γιώργος Χατζημάρκος, μαζί με τους συνδιοργανωτές,  παρουσίασαν σε συνέντευξη Τύπου στο Divani Palace Acropolis, την διοργάνωση που προβάλλεται σε 100 διεθνή ΜΜΕ και έχει άνω των 100 εκατομμυρίων αναφορές σε αυτά!  Ανυπολόγιστης εμβέλειας και αξίας η παγκόσμια προβολή του Νοτίου Αιγαίου

Το Heineken Champions Voyage, μια μεγάλη, παγκόσμια διοργάνωση της Heineken, στο πλαίσιο της χορηγίας της στο UEFA Champions League, που διοργανώνεται φέτος για πρώτη φορά στην Ελλάδα, φέρνει τα νησιά του Νοτίου Αιγαίου στο επίκεντρο του παγκόσμιου  τουριστικού και αθλητικού ενδιαφέροντος.
Το Heineken Champions Voyage, που θα πραγματοποιηθεί φέτος - και για τρία συνεχή χρόνια - στη Μύκονο, από τις 3 έως τις 5 Ιουνίου, συνεπάγεται την τεράστια προβολή του Νοτίου Αιγαίου, που θα πρωταγωνιστήσει στην καμπάνια επικοινωνίας, ενώ η επιλογή της Μυκόνου από.....
την Heineken και την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, αντικατοπτρίζει την μοναδικότητα των νησιών μας και τις προοπτικές περαιτέρω ανάδειξης και ανάπτυξης του τουριστικού προϊόντος.
Η παρουσίαση του παγκόσμιας εμβέλειας γεγονότος που θα πραγματοποιηθεί στην Ελλάδα, για τον εορτασμό του τελικού του UEFA Champions League. έγινε χθες, Τετάρτη, σε συνέντευξη Τύπου που δόθηκε στο Ξενοδοχείο Divani Palace Acropolis, από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, κ. Ζωούλλη Μηνά,  τον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργο Χατζημάρκο, τον Δήμαρχο Μυκόνου κ. Κωνσταντίνο Κουκά, και τον κ. Ανδρέα Στυλιανόπουλο, εκπρόσωπο του ΣΕΤΕ, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Navigator Travel & Tourism.
Ο Περιφερειάρχης, κ. Γιώργος Χατζημάρκος, δήλωσε  στη Συνέντευξη Τύπου:
“Η επιλογή και η εμπιστοσύνη της διεθνούς Heineken στη χώρα μας, στο Νότιο Αιγαίο και στη Μύκονο, έρχεται σε μια περίοδο που την χρειαζόμαστε. Στην εξωστρεφή Μύκονο, για τα επόμενα 3 χρόνια θα συναντώνται οι πρωταθλητές. Ο τόπος που αγαπά την εξωστρέφεια και κάνει πρωταθλητισμό, βγαίνει ξανά μπροστά, διεθνώς, στην προσπάθεια αναστροφής της εικόνας της χώρας μας. Ευχαριστούμε την Heineken για την εμπιστοσύνη. Θα δουλέψουμε σκληρά για να δικαιώσουμε όσους αναγνωρίζουν την αξία μας, μας επιλέγουν και μας εμπιστεύονται.”

Το Heineken Champions Voyage, μέχρι πέρσι λάμβανε χώρα στην Ίμπιζα της Ισπανίας με την ονομασία Heineken Ibiza Final και φέτος η Αθηναϊκή Ζυθοποιία το μετέφερε στην Ελλάδα για τα επόμενα 3 χρόνια, επιλέγοντας ένα νησί του Νοτίου Αιγαίου, τη Μύκονο, για να το φιλοξενήσει, μετονομάζοντάς το σε Heineken Champions Voyage. Περισσότεροι από 500 τυχεροί φίλοι του ποδοσφαίρου και της Heineken από όλο τον κόσμο, μεταξύ των οποίων δημοσιογράφοι και διασημότητες από το χώρο του ποδοσφαίρου, θα επιβιβαστούν σε κρουαζιερόπλοιο και θα ζήσουν μία μοναδική εμπειρία, ανακαλύπτοντας τα πανέμορφα νησιά του Νοτίου Αιγαίου. Το Heineken Champions Voyage συνοδεύεται από μία ολοκληρωμένη καμπάνια επικοινωνίας σε περισσότερες από 50 χώρες.
Η διοργάνωση ενός γεγονότος διεθνούς βεληνεκούς από τη HEINEKEN και την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, τη μεγαλύτερη εταιρία παραγωγής και εμπορίας μπίρας στην Ελλάδα, με ενεργή παρουσία στη χώρα μας για περισσότερα από 50 χρόνια, είναι μία ακόμη απόδειξη της μεγάλης δυναμική ανάπτυξης που διαθέτουν τα νησιά μας και την καίρια συμβολή τους στην ανάδειξη της Ελλάδας συνολικά,  ως ιδανικού τουριστικού προορισμού διεθνώς.

Πρωτοβουλίες και διοργανώσεις όπως το Heineken Champions Voyage, πολλαπλασιάσει την αναπτυξιακή δυναμική του ελληνικού τουρισμού,  με τα οφέλη να διαχέονται ευρύτερα στην ελληνική οικονομία. 
Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια :