Τετάρτη, Μαΐου 20, 2015

ΤΟ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΤΗΣ ΚΥΚΛΑΔΙΚΗΣ 20/5

ΕΡΧΟΝΤΑΙ φορές που η είδηση έρχεται από μόνη της και σε βρίσκει. Και είναι τότε, που η «είδηση» αυτή ουδεμία «εισαγωγή» χρειάζεται προκειμένου να έλθει στο προσκήνιο της επικαιρότητας και να περιγράψει, πρόσωπα και πράγματα…
Η «Κ» στην παραλία της Χώρας, προχτές βράδυ. Ήλθε πρόσωπο με πρόσωπο με την (αποκαλυπτική είδηση), επεδίωξε τον διάλογο και κατέγραψε αυτό που σχεδόν όλοι γνωρίζουν, όμως ελάχιστοι βγαίνουν στα ίσια και το λένε…
Για το παρακάτω «ηχογραφημένο» και την ταυτότητα του συντοπίτη μας εστιάτορα, μιλάει η «ταινία» που έχει στην διάθεσή της η «Κ»…
Ενημερωθήκαμε από δύο διαφορετικά συνεργεία. Πριν από ένα μήνα πέρασε μια κοπέλα από το μαγαζί. Η πρώτη κοπέλα…
Μου λέει είναι από την εταιρεία… Την βλέπεις κι εσύ την.....
εταιρεία, εδώ στην Αίτηση… Ας ρωτήσει το Υγειονομικό να μάθει…
Μου έδειξε την σχετική Αίτηση, και μου ανέφερε ότι ο ΕΦΕΤ επιβάλλει να υπάρχει πιστοποίηση όλων των εργαζομένων και εμπλεκομένων στους χώρους εστίασης και ότι θα πρέπει να έχουνε τα καταστήματα εστίασης ένα πιστοποιητικό που όμως για να το αποκτήσουν θα πρέπει να παρακολουθήσουν κάποια σεμινάρια τα οποία θα πραγματοποιηθούν στο νησί μας.
Ρώτησα πότε θα γίνουν τα σεμινάρια, και μου είπε θα σε ενημερώσουμε. Αυτό είπε και σε άλλους συναδέλφους εδώ γύρω…
Ρώτησα κι εγώ, όπως ρώτησαν και όλοι οι άλλοι, «τι χρειάζεται να κάνουμε για αυτά τα σεμινάρια, και μας απάντησε μια Αίτηση και 100 ευρώ.
100 για κάθε εργαζόμενο.
Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια :