Παρασκευή, Ιανουαρίου 23, 2015

Το τελευταίο Μήνυμα Βλασερού στους Κυκλαδίτες πριν από τις εκλογές

Λιγότερο από δύο εικοσιτετράωρα έμειναν πλέον για τις εκλογές –τις οποίες εγώ εξακολουθώ να θεωρώ «γιορτή της δημοκρατίας». Με αυτόν τον τρόπο, λοιπόν, επέλεξα να απευθύνω ένα τελευταίο μήνυμα, προκειμένου να θυμίσω τη σημασία των συγκεκριμένων εκλογών, αλλά και την ανάγκη να υποστηρίξουμε με την ψήφο μας τους πιο ικανούς, αυτούς που δεν υπόσχονται και δεν παροχολογούν, αλλά και αυτούς που γνωρίζουν καλά πόσα και τι μπορούν να.........
προσφέρουν.
Ο κάθε τόπος, με τις δικές του ανάγκες, ας εκλέξει αυτούς που μπορούν να αγωνιστούν για το καλό και το συμφέρον με δίκαια μέσα.
Ήρθε η ώρα ν’ αποφασίσουμε ποια Ελλάδα θέλουμε.
Εγώ, προσωπικά, αποφεύγω τα μεγάλα λόγια και τις κάλπικες υποσχέσεις της τελευταίας στιγμής. Μέσα σ’ αυτόν τον σφιχτό προεκλογικό χρόνο, κάθε μέρα βρέθηκα στα νησιά μας, επιχειρώντας να έρθω κοντά με τους συμπατριώτες μου τους κυκλαδίτες. Δεν παριστάνω τον μεγάλο πολιτευτή. Είμαι γιατρός, καρδιολόγος, ταγμένος στο να υπηρετώ τον άνθρωπο. Και αυτό σκοπεύω να κάνω εφόσον εκλεγώ βουλευτής Κυκλάδων. Να υπηρετήσω τους συμπατριώτες μου.
Ξέρω καλά τα προβλήματα των νησιών μας –κι εγώ σ’ αυτά τα νησιά μεγάλωσα και ανδρώθηκα. Πληγώνομαι όταν συνειδητοποιώ ότι κάποια πράγματα όχι μόνο δεν έχουν αλλάξει, αλλά βαίνουν επιδεινούμενα.  
Μέσα στην Ελλάδα της κρίσης, εν έτει 2015, αρνούμαι να πιστέψω ότι το υγειονομικό σύστημα είναι το ίδιο μ’ εκείνο που εδραιώθηκε από το ΠΑΣΟΚ, τριάντα χρόνια πριν. Ότι οι κυβερνήσεις που ακολούθησαν δεν κατάφεραν ν’ αλλάξουν κάτι, προς το καλό των νησιών μας και των κατοίκων του.    
Δεν στέκομαι μπροστά σας μοιράζοντας έωλες υποσχέσεις. Εφόσον με τιμήσετε με την ψήφο σας, στο ελληνικό Κοινοβούλιο θα κάνω αυτό που ξέρω να κάνω καλά: θα αγωνιστώ για την προάσπιση της υγείας και την βελτίωση του υγειονομικού ζητήματος, με πρώτη προτεραιότητα τη νησιωτική Ελλάδα.
Μακριά από προσωπικές ματαιοδοξίες πολιτικών που, πίσω από την ταυτότητα του Κόμματός τους, ενδιαφέρονται μονάχα για την εξουσία.
Εμπιστεύομαι απόλυτα τους κατοίκους των νησιών μας, τους συμπολίτες μου που μαζί τους έχω δώσει όλους μου τους αγώνες.
Εύχομαι οι εκλογές της 25ης Ιανουαρίου ν’ αποτελέσουν εγγύηση για τη σταθερότητα της χώρας και να αναδείξουν στον τόπο μας αυτούς που πραγματικά μπορούν να τα καταφέρουν, με ήθος, πάθος, ακεραιότητα και ειλικρίνεια.
Καλή ψήφο σε όλες και όλους!
Ιωάννης Ν. Βλασερός 
υποψήφιος βουλευτής Κυκλάδων ΠΑΣΟΚ-Δημοκρατική Παράταξη
Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια :