Δευτέρα, Ιανουαρίου 05, 2015

Διαψεύδει τις φήμες ο Γ Μαράκης περί υποψηφιότητάς του με το κόμμα του Γ. Παπανδρέου

Αγαπητοί φίλοι και φίλες,
Αγαπητοί συμπατριώτες Κυκλαδίτες και Κυκλαδίτισσες,
Ξεκινώνταςθέλω να ευχηθώ σε όλους Καλή Χρονιά και Χρόνια Πολλά.
Αφορμή αυτής μου της επιστολής είναι δημοσιεύματα αλλά και φήμες που με θέλουν υποψήφιο  με το ΚΙΝΗΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΩΝ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΩΝ στις επερχόμενες βουλευτικές εκλογές. Δυστυχώς δεν θα είμαι, λόγο αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεων.

Παρ’ όλα αυτά είμαι παρών στο κάλεσμα για συμπαράταξη των δημοκρατικών, σοσιαλιστικών και......
προοδευτικών δυνάμεων της πατρίδας μας, υπό τον Γιώργο Παπανδρέου. Θα ασχοληθώ με όλες μου τις δυνάμεις για την εκλογική επιτυχία του κινήματος μας, άλλωστε αυτή η νίκη θα είναι νίκη της πατρίδας, νίκη της δημοκρατίας, νίκη της κοινωνίας.

Τέλος,θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς αυτούς με τίμησαν κάνοντας μου την πρόταση υποψηφιότητας, και ιδιαιτέρως όλους αυτούς, συντρόφους, φίλους, αλλά και άγνωστους(μέχρι εκείνη τη στιγμή) προς εμένα ανθρώπους που στο άκουσμα της υποψηφιότητας μου έτρεξαν να με παροτρύνουν και να μου δηλώσουν την στήριξη τους. Τους δίνω τον λόγο μου ότι παραμένω ενεργός, θα συνεχίζω να προβληματίζομαι και να προτείνω λύσεις για τα προβλήματα που μαστίζουν την ζωή μας.

Το μέλλον ξεκίνησε και όλοι οφείλουμε να δώσουμε την μάχη της ΑΛΛΑΓΗΣ.

ΠΑΜΕ

Με τιμή,

Γιάννης Μαράκης
Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

6 σχόλια :

Ανώνυμος είπε...

Ούτε εγώ θα είμαι άλλα δεν έβγαλα ανακοίνωση. Μια ζώνη για τη μέση να πάρεις λόγω φόρτου.

Ανώνυμος είπε...

gia sena den nomizv na egrafan oi efimerides kai ta blog

Ανώνυμος είπε...

"Δυστυχώς δεν θα είμαι.." δηλαδή θέλει να πει: θα ήθελα πολυυύ να είμαι, αλλά δε με παίζουν τα άλλα παιδάκια. Οπότε, ας πω μια μούφα τύπου "λόγο αυξημένων επαγγελματικών υποχρεώσεων" δε θα είμαι. Κρίμα και χρειαζόμαστε εργατικούς ανθρώπους στην πολιτική ζωή! Παρακάτω: "Θα ασχοληθώ με όλες μου τις δυνάμεις για την εκλογική επιτυχία του κινήματος μας.." Το ΠΑΣΟΚ εννοεί (κι αυτό κίνημα είναι) ή το κούνημα του Γιωργάκη? Μπερδεύτηκα... "θέλω να ευχαριστήσω από καρδιάς.." "και ιδιαιτέρως όλους αυτούς, συντρόφους, φίλους, αλλά και άγνωστους..." "που έτρεξαν να με παροτρύνουν και να μου δηλώσουν την στήριξη τους". Κι αν σου έκαναν πλάκα για να γελάσουν? Το σκέφτηκες αυτό?

Ανώνυμος είπε...


Πᾶς τις ἀπαίδευτος φρονιμώτατός ἐστι σιωπῶν, τὸν λόγον ἐγκρύπτων ὡς πάθος αἰσχρότατον.

Η ηθική χρεωκοπία μιας κοινωνίας όπως της Νάξου μας, καθορίζεται πολλές φορές από την «πολιτική» ποιότητα αυτών, που έχοντας χάσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα, αναζητούν με απελπισία την «ταμπλ ντοτ» ενημέρωσή μας.
Το κάθε αφασικό «μειράκιον», έχοντας πάρει άπειρα «πασοκοστεντόν», αλλάζει ξαφνικά τη θεραπεία του και οι παρενέργειες τού προκαλούν πολιτικές κρίσεις, με φυσική συνέπεια ν’ ακολουθεί το κάθε ΓΑΠοειδές στις μεταφυσικές κινηματικές μεταλλάξεις του. Με θράσος απύθμενο το λαχανί Νεφελίμ επιζητεί λόγο, αντί της σιωπηλής αυτοτιμωρίας. Η παραλία γέμισε με Λούφεν Τούφεν Τράκεν που σέρνονται ανταλλάσσοντας χαιρετίσματα με την εξουσία.

«Ο ΕΠΙ ΤΟΥ ΚΑΝΙΚΛΕΙΟΥ» της νήσου Νάξου

Ανώνυμος είπε...

Τελικά το πλήθος του κόσμου που περπατούσε δεν ήταν μέρος μίας διαδήλωσης αλλά ήταν οι φίλοι -γνωστοί και άγνωστοι- που πήγαιναν να δηλώσουν την υποστήριξή τους στον μεγάλο πολιτικό άντρα Γιάννη Ν. Μαράκη. Βλέπεις δεν περνάει απαρατήρητη η μέχρι τώρα επιτυχημένη πορεία του στην κοινωνία της Νάξου.

Ανώνυμος είπε...

ευτυχώς που δουλεύεις ή που μας δουλεύεις.
Ο Θεός μας μας λυπήθηκε.