Τετάρτη, Ιουλίου 16, 2014

Η Νάξος σε λίγο θα εκπλειστηριαστεί στο διαδίκτυο.......

Γνωρίζατε ότι το www.e-publicrealestate.gr σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε από το Τμήμα Πληροφορικής της ΕΤΑΔ(Εταιρίας Ακινήτων δημοσίου ΑΕ .) αυτή που έστειλε τοπογράφο στον Αγ.Προκόπιο  και είναι ο πρώτος ιστότοπος ηλεκτρονικών διαγωνισμών ακινήτων στην Ελλάδα και από τους ελάχιστους στην Ευρώπη.
Πληκτρολογώντας  https://www.e-publicrealestate.gr/η-εταιρεία θα διαπιστώσετε ότι δεξιά στον χάρτη έχει κόκκινη κουκκίδα και στην Νάξο μας .
Μα φυσικά δεν θα το γνωρίζατε και αυτό.........
  • Θα μου πείτε είναι ενήμεροι οι Δημοτικοί μας σύμβουλοι.  
  • Θα μου πείτε είναι ενήμερος ο Δήμαρχο μας.
  • Θα μου πείτε είναι ενήμερος ο....  Περιφερειακός μας σύμβουλος.  
  • Θα μου πείτε είναι ενήμερος ο Βουλευτής & Υπουργός μας.
  • Θα μου πείτε είναι ενήμερος ο Πρωθυπουργός,ύστερα από την συνάντηση που είχε με τον Δήμαρχο μας.
Καλά και τι περιμένουνε ;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ :  Τον Χρόνο Έναρξής και την τιμή εκκίνησης για να λάβουν μέρος .

Αν το παραπάνω μοιάζει με ανέκδοτο η ΑΠΡΑΞΙΑ σας τείνει να το επαληθεύσει.


Αναστάσιος Κ
Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια :