Πέμπτη, Μαΐου 29, 2014

Ευχαριστήρια επιστολή Γιάννη Μαργαρίτη

Θέλω να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ στούς συμπατριώτες και φίλους μου Ναξιώτες,
Μικροκυκλαδίτες και Αμοργιανούς, που με πίστεψαν, με εμπιστεύθηκαν και μου ανέθεσαν να δουλέψω γί' αυτούς τα επόμενα πέντε χρόνια από την θέση του Περιφερειακού Συμβούλου της Περιφερειακής Ενότητας Νάξου.
Η ψήφος τους στο συνδυασμό του Γιώργου Χατζημάρκου "ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟ ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ" και
ο σταυρός που έθεσαν δίπλα στο....
όνομά μου ήταν η υπογραφή τους σε ένα συμβόλαιο τιμής,
που υπέγραψαν μαζί μου.
Θα τους τιμήσω κι εγώ βάζοντας όλες μου τις δυνάμεις στην υπηρεσία των γνήσιων και δίκαιων
συμφερόντων τους, στην προσπάθεια να αντιμετωπίσω τα προβλήματα και τις ανάγκες τους,
στον συλλογικό αγώνα για ένα καλύτερο αύριο, όπως τους αξίζει.
Ελπίζω ότι με τη δύναμη του Θεού και με το κουράγιο που μου δίνει η επιλογή των 2.229 ψηφοφόρων, που με προτίμησαν θα αποτελέσω για μια ακόμη φορά ένα πετυχημένο "πείραμα'.
Αυτή η επιτυχία θα είναι η έμπρακτη ανταπόκρισή μου στις προσδοκίες και την εμπιστοσύνη τους.
Μαργαρίτης Ιωάννης
Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια :