Τετάρτη, Απριλίου 09, 2014

Στο στρατόπεδο της "ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ" προσχώρησε η Αντιδήμαρχος Κουφονησίου Αικατερίνη Συμιγδαλά


Ασχολούμαι  πολλά  χρόνια  με  την  τοπική  αυτοδιοίκηση  της  πατρίδας  μου,  του Κουφονησίου. Είναι  ο  τόπος  μου,  είναι  το  μέρος  που  ζει  η  οικογένεια  μου,  είναι  ο  χώρος  που  επιχειρώ.  Η  λαχτάρα  να  δω  το  τόπο  μου  να  προοδεύει  και  να  κάνει  βήματα  προς  το  εμπρός  με  καθοδήγησε  όλα  αυτά  τα  χρόνια. Το  ίδιο  συνέβη  και  πριν.....
  τριάμισι  χρόνια, όταν  με  την  ενοποίηση  μας  με  το  Δήμο  Νάξου  και  Μικρών  Κυκλάδων  πίστεψα  πως  θα  δινόταν  μια νέα  ευκαιρία  για  το  νησί μου. Επίσης  πίστεψα  πως,  με  την  παράταξη  του  νυν  Δημάρχου,  θα  μπορούσα  να  δουλέψω  συλλογικά,  δίκαια  και  αποτελεσματικά   για  το  Κουφονήσι. Διαψεύστηκα δυστυχώς  σε  όλα  τα  επίπεδα. Η  ανυπαρξία  πολιτικής  βούλησης  για  τις  Μικρές  Κυκλάδες  αποκαλύφθηκε  πλήρως,  παρότι  υπήρξαν  πολλές  ευκαιρίες  και  παρατάσεις.
       Σήμερα  επιδιώκω  να  συνεχίσω - σοφότερη  πλέον - αυτόν  τον  αγώνα  για  το  νησί μου,  μέσα  από  τις  τάξεις  της  ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ  ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ  και  με  γνώμονα  το  καθαρό  βλέμμα  και  τον  καθαρό  ρεαλιστικό  και  πειστικό  λόγο  του  Νίκου  Μαϊτού,  ο  οποίος  δεσμεύεται  για  τα  αυτονόητα  και  οι  προτάσεις  του  για  συμμετοχικό  αγώνα  για  την  επίλυση  των  προβλημάτων  του  νησιού  «πατάνε  στα  πόδια  τους»  χωρίς  φανφαρονισμούς  και  υποσχέσεις  επί  παντός  επιστητού, όπως  αυτές  που  και  εγώ  στο  παρελθόν  πίστεψα.
      Είμαι  σίγουρη  πως  η  επόμενη  μέρα  για  το  Κουφονήσι  και  τις  Μικρές  Κυκλάδες  έρχεται  με  σοβαρότητα, μέτρο και  αποφασιστικότητα.
                                                                                                  Με  τιμή
                                                                                     Αικατερίνη  Συμιγδαλά
                                                                                           Επιχειρηματίας
                                                                                  Αντιδήμαρχος  Κουφονησίου
Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια :