Παρασκευή, Απριλίου 25, 2014

Πέντε νέες υποψηφιότητες για τη " ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ"

Φραγκίσκος  Νικόλαος
Ασχολούμαι  και  παρακολουθώ  τα  κοινά  σε  δημοτικό  επίπεδο,  εγώ  και  η  οικογένεια  μου,  πολλά  χρόνια. Υπηρετήσαμε  τον  τόπο  μας  με  ήθος  ευπρέπεια  και  αξιοπρέπεια απ΄ όπου  κάθε  φορά  οι  συμπολίτες  μας  επέλεγαν.
     ‘Εχω  λοιπόν  το  δικαίωμα  αλλά  και  την  υποχρέωση,  σήμερα,  που  το  νησί  μας βρίσκεται  σε  μια  κρίσιμη  καμπή,  να  μη  φυγομαχήσω.
      Σεβόμενος  την  ιστορία  μας,  αλλά  και  με  ευθύνη  για  την  επόμενη  μέρα,  αποφάσισα  να  συμπαραταχθώ  και  να  δώσω  την  μάχη  για  την  ελπίδα  στο  τόπο  μας,  μέσα  από  την .... ανεξάρτητη  και  αδέσμευτη  κίνηση  ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ  ΠΟΛΙΤΕΙΑ  στο  πλευρό  του  Νίκου  Μαϊτού, που  κινείται  πέρα  από  κάθε  κομματική  ή  άλλου  είδους  εξάρτηση. Άλλωστε  όλοι  γνωρίζουν  ότι  διαχρονική  πολιτική  μου  υπήρξε  η  ανεξαρτησία  των  δημοτικών  μου  επιλογών  που  ως  μοναδικό  στόχο  είχαν  την  προσφορά  μου  στο  τόπο.
     Με  όπλα  μας  την  αγάπη  μας  για  τα  νησιά  μας,  τη  σοβαρότητα, την  ευθύνη,  τη  ρεαλιστική  μας  πρόταση, την  εντιμότητα  και  το  ήθος, θα  δώσουμε  τον  αγώνα για  την  επόμενη  μέρα  του  τόπου  μας  και  των  παιδιών  μας.
                                                                                                       Με  τιμή
                                                                                  Φραγκίσκος  Νικόλαος
                                                                              Επιχειρηματίας            




ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ
Η αγάπη μου για τον τόπο μας, η επιθυμία μου να τον δω να αναπτύσσεται και να προοδεύει με ώθησαν στην ενασχόληση με τα κοινά. Μέσω της εργασίας μου έχω αποκτήσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αλλά και γνώσεις, γύρω από τον τομέα του τουρισμού, ο οποίος αναμφισβήτητα αποτελεί το βασικότερο οικονομικό πόρο του νησιού μας. Τα περιθώρια ανάπτυξής του είναι ακόμα ευρύτατα.
Η Νάξος και τα νησιά μας διαθέτουν την υποδομή, το φυσικό και πολιτισμικό περιβάλλον, καθώς και το ανθρώπινο δυναμικό για περαιτέρω ανάπτυξη και ευημερία. Με την συνεργασία φορέων και κατοίκων, με όρεξη και μεράκι, είμαι βέβαιη ότι το μέλλον θα είναι ανθηρό!
Με την εμπειρία που διαθέτω, με εργατικότητα και συνέπεια υπόσχομαι να παλέψω για την πρόοδο των νησιών μας.
Αποφάσισα να θέσω την υποψηφιότητα μου στην κοινή προσπάθεια που καταβάλει η ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ και ο Νίκος Μαϊτος.

Με εκτίμηση
ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ
Υπεύθυνη τουριστικών επιχειρήσεων


Ορφανός Ηλίας
Υπηρέτησα και υπηρετώ πιστά τον αθλητισμό και τον πολιτισμό σε τοπικό επίπεδο, εργαζόμενος ήδη πολλά χρόνια πάνω στις πιο ευαίσθητες χορδές της νεανικής ψυχής, από τη θέση του εκπαιδευτικού.
Με αυξημένη ευθύνη αλλά και αγωνία για το αύριο της γενιάς που έρχεται, ιδιαίτερα σε μια εποχή πολύπλευρης κρίσης, αποφάσισα να δώσω κι εγώ τη μάχη για την επόμενη μέρα, ως ελάχιστο χρέος προς αυτήν.
Συμβαδίζω λοιπόν με την αδέσμευτη και ανεξάρτητη δημοτική κίνηση ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ και το Νίκο Μαίτό, που αποτελεί τελικά την ελπίδα για να ατενίσουμε στα νησιά μας το αύριο, με αισιοδοξία, σοβαρότητα και ευθύνη.
Με τιμή
Ορφανός Ηλίας
Καθηγητής Φυσικής Αγωγής       



Δημήτρης Εμμ Γλέζος  
Η αγάπη όλων μας για τη Νάξο, την Ηρακλειά, τη Σχοινούσα, το Κουφονήσι, τη Δονούσα και τους ανθρώπους τους είναι αδιαμφισβήτητη. 

Στη δική μας γενιά δεν δόθηκαν δυστυχώς οι ευκαιρίες εκείνες που θα μας επέτρεπαν να μείνουμε και να αναπτυχθούμε στο τόπο που γεννηθήκαμε μεγαλώσαμε και ποτέ δεν βγάλαμε από το μυαλό και τη καρδιά μας.

Ένας τόπος γεμάτος συγκριτικά πλεονεκτήματα, στο πρωτογενή τομέα παραγωγής (παραγωγή προϊόντων ΠΟΠ, τυποποίηση, δίκτυο διανομής), στον ορυκτό πλούτο, στο τουρισμό, αναδεικνύοντας και τις εναλλακτικές του μορφές ώστε η ανάπτυξη να είναι βιώσιμη, το όφελος να διαχέεται ισορροπημένα στο σύνολο του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και όχι για περιορισμένη σεζόν, απαραίτητη προϋπόθεση για τα νησιά μας να είναι γεμάτα ζωή.

Πληρώσαμε και εμείς και τα νησιά την ανυπαρξία πολιτικής βούλησης και τις αστοχίες εκείνων που κάθε φορά είχαν την ευθύνη.

Μας δίνεται όμως τώρα η ευκαιρία και μου δίνεται προσωπικά στο τέλος της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας να καταθέσω τις γνώσεις, τις δεξιότητες, τις εμπειρίες μου, ώστε η σημερινή γενιά να έχει τις δυνατότητες που εμείς χάσαμε και να τις αξιοποιήσει για το καλό του τόπου και των παιδιών μας.

Είναι φανερό ότι όλο αυτό το εγχείρημα δεν μπορεί παρά να το εγγυηθεί η παράταξη ΝΗΣΙΩΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑ με το καθαρό και πειστικό λόγο του Νίκου Μαïτού ο οποίος βασίζεται σε ένα ρεαλιστικό πρόγραμμα.

Συμπαρατάσσομαι λοιπόν στο πλευρό του και συμμετέχω με την υποψηφιότητα μου στο κοινό όραμα να δώσουμε μια αληθινή ευκαιρία στα νησιά μας και στους ανθρώπους μας. 

Με τιμή

Δημήτρης Εμμ Γλέζος                                                                                                    



Μυλωνά Καλλιόπη
Όταν νοιάζεσαι για τον τόπο που ζεις, είσαι κάθε μέρα παρών! Ως επαγγελματίας, αρκεί να επιδεικνύεις τιμιότητα, εργατικότητα και κοινωνική ευθύνη. Ως πολίτης, εφόσον λειτουργείς με αλληλεγγύη προς τον συμπολίτη και με σεβασμό στο περιβάλλον. Ως μέρος συλλογικών φορέων, όταν η δράση τους προσφέρει έστω κι ένα μόνο στοιχείο αναβάθμισης για τον τόπο σου.
Για ένα πρόσωπο πιστό σε μια τέτοια νοοτροπία, μια πρόταση συμμετοχής στις δημοτικές εκλογές, στα πλαίσια ενός συνδυασμού με ειλικρινείς στόχους και με ρεαλιστικό σχέδιο, αποτελεί τιμή, αλλά και ευκαιρία για μια πιο ενεργή συμμετοχή σε μια προσπάθεια η Νάξος να γίνεται κάθε μέρα και καλύτερος τόπος για να ζει κανείς και πιο προσιτός για να παραθερίζει, ακόμα και στο πιο απομακρυσμένο σημείο της!
Με χαρά λοιπόν αποδέχομαι την πρόσκληση να συμμετέχω στις εκλογές της 18ης Μαΐου με το ψηφοδέλτιο «Νησιωτική Πολιτεία» του Νίκου Μαϊτού, στη δημοτική ενότητα Δρυμαλίας, υποσχόμενη να αντιμετωπίσω με σεβασμό τους συνυποψηφίους μου όλων των παρατάξεων και να ακολουθήσω μια ανιδιοτελή και συνεπή πορεία σε όλη τη διάρκεια της συμμετοχής μου στα κοινά του τόπου μου.



Με τιμή,
Μυλωνά Καλλιόπη
Φαρμακοποιός

Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια :