Πέμπτη, Ιανουαρίου 03, 2013

Ο Γ. Βλασερός στη θέση του Γενικού Γραμματέα της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας

   Για τέταρτη συνεχή φορά καλείται ο γιατρός καρδιολόγος και Δ/ντής καρδιολογικής κλινικής του Ιπποκράτειου Νοσοκομείου Αθηνών, Γιάννης Ν. Βλασερός, να υπηρετήσει τους σκοπούς της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα των εκλογών που διεξήχθησαν πρόσφατα, ο Ναξιώτης καρδιολόγος εξελέγη με μεγάλη πλειοψηφία στην απαιτητική θέση του.........
Γενικού Γραμματέα της Εταιρείας.
   Όπως ο ίδιος είπε σχετικά με την εκλογή του: «Από τη θέση του συμβούλου της Ελληνικής Καρδιολογικής Εταιρείας, θέση την οποία μου εμπιστεύτηκαν οι συνάδελφοί μου, είχα την ευκαιρία να συμμετάσχω στη συνολική δουλειά του Διοικητικού Συμβουλίου και να συμβάλλω στη διοργάνωση των Περιφερειακών Συνεδρίων. Με την εκλογή μου ως Γενικού Γραμματέα επισημαίνω ότι έχω τη διάθεση και την εμπειρία να συνεχίσω να εργάζομαι για την προώθηση των επιστημονικών, εκπαιδευτικών και επαγγελματικών θεμάτων που απασχολούν τους παλαιότερους, αλλά και τους νεότερους συναδέλφους μου».
   Η Ελληνική Καρδιολογική εταιρεία ιδρύθηκε το 1948 με σκοπό την προαγωγή του κλάδου της καρδιολογίας και των συναφών κλάδων, την επίτευξη των αρίστων επιστημονικών και επαγγελματικών συνθηκών εργασίας για τα μέλη της καθώς επίσης και την οργάνωση επιστημονικών συνεδρίων και διαλέξεων. Σήμερα η ΕΚΕ έχει εγγεγραμμένα περισσότερα από 2.800 μέλη –καρδιολόγους με ειδικότητα.
Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια :