Κυριακή, Μαΐου 16, 2010

Τι θα έγραφε ο Γερμανός λογοτέχνης Φρίντριχ Σίλερ, αν ζούσε σήμερα

Καταραμένε Έλληνα!
Όπου να γυρίσω την σκέψη μου, όπου και να στρέψω την ψυχή μου, μπροστά μου σε βλέπω, σε βρίσκω.
Διακοπές λαχταρώ, Θάλασσα, Ήλιο, φουσκωτά, χαλάρωση , ξεγνοιασιά, εσύ μπροστά πρώτος και αξεπέραστος.
Καλοπέραση αναζητώ, νυχτερινή Ζωή, φαγοπότι, ευδαιμονία, λαμογιά , βίλες, πισίνες καγιέν, κορυφαίος και...ανυπέρβλητος
Για Διασκέδαση διψώ, μπουζούκια, ροζ βίντεο, μπαράκια, κραιπάλες, χαβαλέ, στοιχήματα, και καζίνο, εσύ μπροστά μου ασυναγώνιστος και ανεπισκίαστος
Καταραμένε Έλληνα, καταραμένη Ζωή....
Γιατί να σε αγγίξω;
Για να αισθανθώ πόσο μικρός είμαι, ασήμαντος, μηδαμινός;
Γιατί δεν με αφήνεις στην δυστυχία μου και στην μιζέρια μου;''
Φρίντριχ Σίλερ Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια :