Κυριακή, Απριλίου 11, 2010

Απάντηση στις κατηγορίες απο τον πρόεδρο του Πανναξιακού Β. ΦΛΕΡΙΑΝΟ

Παραμύθια της Χαλιμάς χαρακτήρισε με δηλώσεις του στο" naxosfan "τους ισχυρισμούς του προπονητή του ΑΟ Πάρου κ. Μάκη Πούλου ο πρόεδρος του Πανναξιακού Βασίλης Φλεριανός.
-" Στα 20 χρόνια που ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο στη Νάξο (επί σειρά ετών αρχηγός του Πανναξιακού αλλά και στην Γ' εθνική με το Αγερσανί) δεν έχω δώσει ποτέ δικαίωμα για να με κατηγορήσει κανείς και για τίποτα Πιθανόν τον κο Πούλο να τον έχουν ενοχλήσει οι φετινές συνεχόμενες επιτυχίες του Πανναξιακού, τόσο στο τοπικό αλλά και σε επίπεδο παίδων και εφήβων, δεν μπορώ να εξηγήσω με άλλο τρόπο ''τη λύσσα' του συγκεκριμένου κυρίου εναντίον της ομάδας μας. Προφανώς θέλει με αυτό τον τρόπο να καλύψει δικές του αποτυχίες Ίσως ενοχλεί και άλλους πολλούς ο οργανωμένος τρόπος που λειτουργεί φέτος ο Πανναξιακός."
Και συνεχίζει :
"Ήμουν παρόν στο περιστατικό που συνέβη στο γήπεδο της Πάρου αλλά λειτούργησα πυροσβεστικά και όχι επιθετικά όσον αφορά την ''επίθεση' που δέχτηκε ο προπονητής της Παρου, και ουδέποτε τον χτύπησα. Αυτά που ισχυρίζονται είναι ''παραμύθια της Χαλιμάς, αλλά αφού έφθασαν στο σημείο να υποβάλουν μηνύσεις και να διασύρουν το όνομα μου στο διαδίκτυο, επιφυλάσσομαι για κάθε νόμιμο μου δικαίωμα σε συνεννόηση με τον δικηγόρο μου.
B.K.
"

Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

1 σχόλιο :

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΡΕ ΠΡΟΕΔΡΑΡΑ ΚΕΙ ΕΚΕΙ ΣΤΗ Δ ΕΘΝΙΚΗ