Πέμπτη, Νοεμβρίου 26, 2009

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΨΩΜΙΑΔΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΥΣ BLOGGERS



Αγαπητοί φίλοι,

Kαταρχάς θέλω να σας ευχαριστήσω για τη διάθεσή σας να
ακουστούν και οι δικές μου απόψεις από τα blogs σας. Ήδη, πολλοί από
εσάς, εδώ και χρόνια προβάλλετε τις απόψεις μου οι οποίες όπως
γνωρίζετε δεν είναι και πολύ δημοφιλείς στο δημοσιογραφικό
κατεστημένο. Μάλιστα, το κάνετε εστιάζοντας στην ουσία των ενεργειών
και των δηλώσεών μου χωρίς να μένετε στους τύπους και στην τηλεοπτική
εικόνα που συχνά αδικεί την ουσία.

Παρά τα πολλά προβλήματα που υπάρχουν στο....
....χώρο της διαδικτυακής
έκφρασης, θεωρώ ότι τα μπλογκς καλύπτουν ένα εξαιρετικά σημαντικό
κομμάτι της ενημέρωσης. Ξέρω ότι πολλοί εκφράζονται για μένα με πολύ
χυδαίο τρόπο, όμως αυτό χαρακτηρίζει τους ίδιους. Η κριτική είναι
καλοδεχούμενη και τριάντα χρόνια τώρα το έχω αποδείξει, όμως άλλο η
κριτική κι άλλο η ύβρη. Είναι σα να συναντάς στο δρόμο δυο ανθρώπους,
ο ένας να σε χαιρετά ευγενικά και ο άλλος να σε βρίζει. Καθένας με το
επίπεδό του...

Δυστυχώς, λόγω του μεγάλου αριθμού των ερωτήσεων, μου είναι
αδύνατον να ανταποκριθώ στο αίτημά σας και να απαντήσω. Πολύ
περισσότερο που είναι ερωτήματα πρωτότυπα τα οποία ξεφεύγουν από τα
συνήθη, επιχειρώντας να αγγίξουν περισσότερο την ουσία. Εξάλλου, όπως
έχω πει πολλές φορές, μπήκα σ' αυτή τη μάχη χωρίς να διαθέτω χορηγούς
και σπόνσορες, έχοντας στο πλάι μου 5-6 συνεργάτες, έχοντας το πλευρό
μου τον απλό λαό, τον πληγωμένο νεοδημοκράτη.

Καθώς βρισκόμαστε ενόψει της εκλογικής αναμέτρησης για την
Προεδρία της Νέας Δημοκρατίας, θέλω να στείλω ένα μήνυμα στους
αναγνώστες σας. Έβαλα υποψηφιότητα στην κορυφαία εσωκομματική
διαδικασία γιατί ήθελα να ακουστεί η φωνή του απλού νεοδημοκράτη,
αυτού που επί έξι χρόνια φώναζε αλλά τον αγνοούσαν, αγωνιούσε αλλά τον
αδίκησε το κόμμα με τις αρχές του οποίου μεγάλωσε. Είμαι εδώ και
έμεινα όρθιος γιατί στη ζωή μου ποτέ δεν πούλησα τους ανθρώπους που με
πίστεψαν, ποτέ δεν πρόδωσα τις ιδέες μου. Δεν κατάγομαι από πολιτική
δυναστεία, ούτε διαθέτω κληρονομικά δικαιώματα. Πιστεύω ότι με την
υποψηφιότητά μου άνοιξα το δρόμο για να σπάσει η <<βασιλική διαδοχή>>
που χαρακτηρίζει και μεταπολιτευτικά το πολιτικό μας σύστημα. Είπα
αλήθειες που λέμε στις παρέες όμως ενοχλούν τους καθώς πρέπει
πολιτικούς. Και ζητώ από τους πολίτες, όσους ακόμη μπορούν και
σκέφτονται ελεύθερα, να στηρίξουν την υποψηφιότητά μου, να αντισταθούν
στην πόλωση, να αψηφίσουν τις πιέσεις, να ψηφίσουν Παναγιώτη Ψωμιάδη:

Γιατί αυτό που είναι ζητούμενο για το κόμμα μας, η αποκατάσταση της
επαφής με τη βάση, για μένα προσωπικά, είτε ως βουλευτή είτε ως
νομάρχη, ήταν είναι και θα είναι καθημερινή πολιτική πρακτική.

Γιατί πάντοτε μπήκα μπροστά στα δύσκολα, όταν η Νέα Δημοκρατία το
χρειαζόταν και οι άλλοι κρύβονταν.

Γιατί έχω σταθερή θέση στο θέμα της Μακεδονίας εδώ και είκοσι
χρόνια.

Γιατί η ξεχασμένη περιφέρεια πρέπει να αποκτήσει ακόμη πιο δυνατή
φωνή.

Γιατί αγωνίζομαι για την ενότητα της παράταξης και το έχω αποδείξει
με την όλη μου προεκλογική προσπάθεια.

Γιατί όσο μεγαλύτερο ποσοστό πετύχουμε, τόσο πιο δυνατή θα είναι η
φωνή του απλού πολίτη, του απλού νεοδημοκράτη στα κομματικά κλιμάκια,
στα κέντρα των αποφάσεων.

Αγαπητοί φίλοι bloggers, σας ευχαριστώ από την καρδιά μου για
το βήμα που μου δίνετε.

Φιλικά,

Παναγιώτης Ψωμιάδης


Bookmark and Share
Blog Widget by LinkWithin

Δεν υπάρχουν σχόλια :